Address & Contact

Our Address

آذربایجان غربی،سردشت،میر آباد،خیابان امام

Telephone

فروش انواع دستگاه های برقی و شارژی ابزار صنعتی فرزاد در آذربایجان غربی

?وارد کننده مستقیم ابزار صنعتی در کشور بدون واسطه با سود جزئی 
?فروش بصورت عمده و خرده 
?فروش کالاهای اصلی و های کپی با کیفیت 
✳️ابزار آلات صنعتی برقی 

?همان طور که می‌دانید انجام برخی از کارها در کارخانه‌ها به نیروی بسیار زیادی نیاز دارد و نمی‌توان آن کار را به صورت دستی انجام داد. در این موقعیت‌ها از ابزار آلات برقی استفاده می‌شود. از آن‌جایی که در بسیاری از موارد دسترسی به برق مشکل وجود دارد، این ابزار آلات را به صورت شارژی نیز می‌سازند که شما می‌توانید در فضاهای مختلف از آن استفاده کنید.

?تمامی ابزارآلات صنعتی از این ویژگی برخوردار می ‌باشند که تا میزان قابل توجهی به پیشرفت، آبادانی و چرخه اقتصادی کمک کنند. البته لازم است این نکته را بیان کنیم که تمامی ابزارآلات دارای دسته بندی های مختلفی می باشند و هر دسته از آن مناسب با یک شغل طراحی شده و به پیشبرد آن کمک خواهد کرد.

?کمپرسور هوا : کمپرسور باد وسیله‌ای است که هوا را فشرده می‌کند و برای کاربردهای مختلفی از آن استفاده می‌شود.

?دریل شارژی : دریل ابزاری است که برای سوراخ کردن از آن استفاده می‌شود که انواع مختلفی دارد که نوع شارژی آن نیز قابل تهیه است.

?فرز برقی : از ابزار فرز بیشتر برای تراشکاری و برشکاری استفاده می‌شود، همچنین از آن می‌توان در جهت تیزکردن ابزارهای دیگر نیز استفاده کرد.

?دستگاه جوشکاری : از دستگاه جوش عمدتا برای اتصال قطعات فلزی استفاده می‌شود.

?سنباده لرزان: سنباده لرزان از ابزار های کاربردی و پرکاربرد رد رنگ کاری چوب، برای از بین بردن خط و خش ایجاد شده بر رای چوب است. با استفاده از سنباده لرزان می توان از سنباده کاری با دست که بسیار خسته کنندده و سخت است، رهایی یافت.از این سنباده برای از بین بردن خط های ریزی که در زمان سنباده کاری اول ایجاد شده، استفاده می کنند.

?اره شارژی:یکی از انواع اره ها، اره شارژی است که همانطور که از نام و عنوانش پیداست با شارژ کار می کند. اره شارژی ولتاژ بسیار قوی دارد و تکنولوژی و پیشرفتی که در باتری آن ایجاد کرده اند باعث شده تا عملکرد این اره افزایش یابدموضوعی که در این اره های شارژی باید به آن توجه داشته باشید این است که باتری موجود در این اره ها وزن دستگاه را افزایش می دهد و از طرفی زمان استفاده از راه نیر کاهش پیدا می کند.

?تراز لیزری:یکی از ابزارهای اندازه گیری و از خانواده‌ی ابزار آلات دستی می‌باشد که به منظور تراز نمودن، ایجاد و سنجش شیب و یا عمود کردن سطوح مختلف بهکار می‌رود. این ابزار با استفاده از فن آوری لیزر بدون و بدون نیاز به نخ یا سیم عملیات تراز کردن را در کسری از ثانیه انجام می‌دهد که این روش دارای دقت به مراتب بسیار بالاتری نسبت به روش‌های قدیمی و سنتی می‌باشد.

?تراز لیزری چه کاربردی دارد ؟

?کاربرد اصلی این ابزار در عملیات معماری داخل و خارج از ساختمان و به نوعی کلیه عملیات عمرانی می باشد ، از جمله کاربرد های این دستگاه در معماری داخل به موارد زیر اشاره می نماییم :

??چسباندن کاغذ دیواری 
??پارتیشن بندی و دیوار های کاذب 
??نصب و تراز نمودن ستون  
??نصب انواع کلید و پریز 
??مجموعه فعالیت های دکوراسیون 
??نصب انواع کاشی و سرامیک 
??اتصال تجهیزات و ادوات به دیوار 
??نصب و هم راستایی دو پنجره کنار هم 
??نصب کابینت و قفسه های آشپزخانه 

به مدیریت:فرزاد چم

 

فروش انواع دستگاه های ابزار صنعتی فرزاد در آذربایجان غربی , فروش انواع دستگاه های ابزار صنعتی فرزاد , فروش انواع دستگاه های ابزار صنعتی در آذربایجان غربی , قیمت دستگاه های ابزار صنعتی , دستگاه ابزار صنعتی , قیمت دستگاه های ابزار صنعتی در آذربایجان غربی , فروش دستگاه های برقی فرزاد , فروش دستگاه های شارژی فرزاد , فروش دستگاه های برقی در آذربایجان غربی , فروش دستگاه های شارژی در آذربایجان غربی ,