Address & Contact

Our Address

البرز ، کرج ، شهرک جهان نما ، مجتمع کوهستان

Telephone

فروش چادرهای مسافرتی ، ظروف کمپینگ برای سفر و باتوم کوله پشتی هیمالیا کوه شاپ در البرز

?فروش انواع لوازم کوهنوردی و کمپینگ:

?چادر مسافرتی ، ظروف کمپینگ ، جعبه کمک های اولیه ، شلوار ترکینگ مدانه و  زنانه ، هدلایت شارژی ، بالشت بادی ، بطری آب ، باتوم کلیپسی ، لنسر ماهیگیری ، سرشعله و …..

?ارسال به سراسر کشور?

✳️تجهیزات جانبی کوه‌نوردی و سفر

⚜️کوهنوردی یکی از ورزش‌های بسیار هیجان‌انگیز و پرانرژی است. بسیاری از جوانان به این ورزش علاقه دارند و پنج‌شنبه و جمعه‌های خود را در کوه و طبیعت می‌گذرانند. ورزش در دل طبیعت روحیه‌ی انسان را بسیار قوی می‌کند و تأثیر بسیار مثبتی در خلق‌وخو دارد.

⚜️کوهنوردی نیز مانند هر ورزش دیگر به لوازم و وسایل مخصوص به خود نیاز دارد. تجهیزات جانبی کوه‌نوردی و سفر از تنوع بسیار زیادی برخوردار و بر روی کیفیت و لذت کوهنوردی بسیار تأثیرگذار هستند. برای مثال یک چاقوی تیز و کوچک که بتواند مواد غذایی، طناب و پارچه و حتی چوب را برش و تکه کند بسیار کارآمد و کاربردی است و نباید از خرید آن غافل شد. همچنین تجهیزات جانبی کوه نوردی برای آشپزی در سفر و طبیعت نیز بسیار کاربردی است، به کمک انواع استند ساج و کتری سفری می‎‌توان انواع غذا درست کرد و از داشتن چای و نوشیدنی همیشه داغ لذت برد.

?مهم‌ترین تجهیزات جانبی کوه‌نوردی و سفر

?لوازم کوهنوردی و سفر کمپینگ از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند. در کنار چادر، کوله‌پشتی، کفش و کیسه‌خواب برخی از وسایل مانند آتش زنه، ابزار توالت، بخاری مسافرتی و چشم‌بند لذت سفر را دوچندان و از سختی‌های سفر کم می‌کنند.
تجهیزات جانبی بر روی ایمنی و امنیت سفر و کوهنوردی هم تأثیر می‌گذارند.

?وسایل گرمایشی، دوربین شکاری و کلاه‌های مناسب برای کوهنوردی‌های حرفه‌ای از تجهیزات مهم و ضروری هستند که در هنگام کمپینگ و پیمایش‌های طولانی و سنگین نباید فراموش شوند. برخی از تجهیزات کوهنوردی تا سال‌ها قابل‌استفاده نیستند به همین دلیل برخی از افراد آن‌ها را کم اهمیت می‌دانند ولی پاره شدن بند یا جدا شدن کف كفش كوهنوردي در یک کوه و طبیعت را تنها می‌توان با داشتن بند اضافه، چسب و لوازم دوخت و دوز رفع کرد؛ پس هیچ‌گاه نباید از تجهیزات جانبی در این ورزش غافل شد.

به مدیریت : فرهاد محمد پناه

چادر کله گاوی اورجینال
مدل: T1001
رنگبندی: دو رنگ
یک نفره پلاس
زیر انداز چادر مارک SYS
سایز: 210×150

 

ست ظروف سه تکه
برند: cooking set
دو رنگ

 

جعبه کمک های اولیه سایز بزرگ
محتویات: چسب زخم، پنس، گاز استریل، شریان بند، باند کشی، باند زخم، چسب باند، پد الکلی، سوت، سنجاق قفلی، بروشور آموزشی، پتوی نجات، دستمال سه گوش، قیچی، چسب حلقه ای، چراغ قوه، کمپرس یخ
ابعاد 20cm*12cm*8cm

وزن: 200gr

 

 

سرشعله چهارپر پهن
برند: کمپسور
فندکدار

 

کمل بک مارک کله گاوی

با بسته بندی جدید

ظرفیت :2لیتر

 

 

فروش انواع لوازم کوهنوردی و کمپینگ محمد پناه در البرز , فروش انواع لوازم کوهنوردی و کمپینگ هیمالیا کوه شاپ در البرز , چادر مسافرتی , ظروف کمپینگ , جعبه کمک های اولیه , شلوار ترکینگ مدانه و  زنانه , هدلایت شارژی , بالشت بادی , بطری آب ,  باتوم کلیپسی , لنسر ماهیگیری , سرشعله سه پر  ,