Address & Contact

Our Address

تهران ، پردیس

Telephone

فروش انواع ملزومات پرده ایرانی و خارجی گالری پرده یلدا 

⚜️ نصب و اجرای انواع ملزومات پرده ایرانی و خارجی ، زبرا ، دی کی و لوردراپه

⚜️ اجرای خدمات پرده و کاتینگ پرده

⚜️ اجرای دکور پرده ، دوخت انواع مدل های پرده فروشی برندهای مطرح پارچه

⚜️ کاتالوگ های بسیار متنوع متناسب با هر سلیقه

⚜️ انتخاب مدل میل پرده

⚜️ ریل پرده یا میله پرده که در زبان انگلیسی به آن (rod Curtain) میگویند، میله ی پهن یا باریکی است که در بالای درب و پنجره نصب میشود و پرده را روی آن آویز میکنند. معمولا میل پرده های لوکس از جنس چوب، فلزات آهن و برنج هستند. چوب پرده ها ممکن است به صورت معمولی و یا جک دار که قابلیت تنظیم عرضدارد باشند که در قیمت ریل و در کیفیت آنها تاثیر مهمی میگذارد.

⚜️ میل پرده ها یکی از اجزای اصلی پرده ها به شمار می روند و در زیبا ظاهر آنها تا حدود زیادی تاثیر گذار هستند. منظور از میل پرده همان میله ای است که پرده را در حالت ایستاده نگه می دارد و اجازه حرکت به چپ و راست را به پرده ها می دهد. تمامی پرده ها از میل پرده در سیستم خود استفاده می کنند. از انجا که پرده یکی از اجزای اصلی و مهم دکوراسیون در هر خانه ای است، وجود چنین لوازمی نیز در پرده می تواند ظاهر دیوار و پنجره اتاق شما را خیلی بیشتر زیبا جلوه دهد. البته پرده ها را می شود بدون وجود میل پرده هم نصب کرد اما نتیجه کار از لحاظ زیبا بسیار نامناسب خواهد بود.

⚜️ یکی از مسائل مهم در انتخاب مدل میل پرده ی مناسب، توجه به جنس مواد سازنده آن است. میل پرده های لوکستر اکثرا از جنس پلاستیک، چوب، و یا فلزاتی مانند آهن و برنج ساخته می شوند. شکل و قیمت میل پرده ها هم مانند جنس مواد سازنده و همینطور رنگ آنها ، از تنوع بسیار زیادی برخوردار است.

مدیریت : آقای مسعود فدایی

ریل پرده های ساده , قیمت هر متر نوار پانچ , ریل چوبی , قیمت چوب پرده های ریلی , قیمت حلقه پانچ پلاستیکی , قیمت چوب پردهای ساده , قیمت ریل اتومات , قیمت ریل پشت دری ,