فروش تجهیزات برق صنعتی 222

لینک سایت فروشگاهی:

http://electricity-industry222.ir/

💥برق صنعتی چیست؟

💠برق صنعتی یک کنترل سه‌فاز است که وظیفه‌ روشنایی و خاموشی مراکز صنعتی مانند کارخانه و سوله‌ها را بر عهده دارد.به بیانی ساده‌تر می‌توان این‌گونه گفت که این کنترل سه‌فاز به تامین نیروی توان تجهیزات صنعتی می‌پردازد.

💥کاربردهای برق صنعتی 

⚡️خاموش و روشن کردن موتور‌های تک فاز 
⚡️خاموش و روشن کردن پمپ‌های شناور سه فاز 
⚡️کنترل موتور با استفاده از یک رله هوشمند 
⚡️راه‌اندازی کمپرسور با کمک کنتاکتور 
⚡️فراهم‌سازی روشنایی کارگاه‌های صنعتی از طریق کنتاکتور دو شستی
⚡️استفاده از خازن برای کنترل کردن توان راکتی یک کارگاه 
⚡️کنترل دور موتورهای سه‌فاز 
⚡️تقسیم برق سه‌فاز در بخش‌های مختلف صنعتی 
⚡️کنترل کلید‌ الکتریکی از نوع سه فاز با برق صنعتی  
⚡️استفاده از برق صنعتی در تابلوهای برق 
⚡️خاموش و روشن کردن برق محیط با استفاده از دکمه خاموش و روشن 

✳️انواع ابزار و تجهیزات برق صنعتی 

💫کنتاکتور در تجهیزات برق صنعتی 

🔸🔹کنتاکتور از پرکاربردترین قطعات الکترونیکی در ابزار‌های صنعتی به حساب می‌آید که برای قطع و وصل کردن مدار‌های الکترونیکی با توان بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد.کنتاکتور یا همان کلید مغناطیسی، بیشتر برای برقراری ارتباط بین تجهیزات و دستگاه‌های الکتریکی متصل به شبکه است. مدارهای فرمان نیز با تعدادی کنتاکت‌های کمکی طراحی شده‌اند.

💫کلید محافظ‌ جان برق 

🔸🔹بهترین انتخاب برای پیشگیری از حوادثی نظیر برق‌‌گرفتگی و اتصال بدنه تجهیزات، استفاده از کلید محافظ نشتی جریان برق است.کلید محافظ جریان برق یا همان RCCB، هنگام تشخیص جریان‌های نشتی در تجهیزات صنعتی و خانگی، برق را قطع کرده و مانع بروز مشکلات دیگر می‌شود.

💫لوله و اتصالات فلزی در تجهیزات برق صنعتی 

🔸🔹اتصالات لوله فلزی کاربردهای فراوانی در کابل‌کشی، انتقال سیستم‌های شبکه، مخابرات و سیم‌کشی ساختمان دارد.این لوله‌های برق از تاسیسات الکتریکی استفاده‌شده در ساختمان‌ها محافظت می‌کند و استاندارد آن باید برابر با IEC614 – 1، IEC423A، IEC423 و 1-2-IEC614 و یا جدیدترین اصلاحیه استاندارد ملی شماره 294 باشد.

💥تابلو برق چیست؟

🔺در واقع دستگاه تابلوی برق یک محفظه است که تجهیزات برقی در آن نصب می‌شوند. از این دستگاه برای نصب تجهیزات کنترلی، قطعات و سیم بندی وسایل الکترونیک استفاده می‌شود. این دستگاه‌ها انواع مختلفی دارند و متناسب با کاربردی که دارند مورد استفاده صنایع و ساختمان‌ها قرار می‌گیرند.

🔺خود دستگاه تابلوهای برق‌ در واقع به سه قسمت تقسیم می‌شوند: قسمت درونی که شامل تجهیزات برقی می‌شود، قسمت بیرونی که بدنه است که می‌تواند از جنس فلز و یا غیرفلز باشد و قسمت ارتباطات که شامل ارتباط سیم‌ها با یکدیگر می‌شود.

🔺نصب تابلو برق در ساختمان‌ها و اماکنی که از دستگاه‌های الکتریکی زیادی استفاده می‌شودT جهت حفظ ایمنی ضرورت دارد. این دستگاه میزان برق ورودی به دستگاه‌های الکتریکی را کنترل می‌کند و بر روی جریان برق نظارت می‌کند.

💥وظایف تابلو برق چیست؟

🔰جلوگیری از شوک الکتریکی به افراد 

🔰محافظت از تجهیزات در مقابل باد، باران و برف 

🔰تقسیم مساوی برق بین تجهیزات تولید و توزیع و تبدیل انرژی 

🔰جلوگیری از نشتی جریان به دلیل وجود فیوزها و قطع‌کننده‌های مدار تأمین‌کننده انرژی‌ها الکتریکی 

به مدیریت:محمدرضا بشارتی

 

فروش تجهیزات برق صنعتی 222 در تهران , فروش تجهیزات برق صنعتی , تجهیزات برق صنعتی در تهران , تجهیزات برق صنعتی 222 , فروش تجهیزات برق صنعتی بشارتی , تجهیزات برق صنعتی بشارتی , قیمت تجهیزات برق صنعتی در تهران ,