Address & Contact

Our Address

گناوه

Telephone

فروش انواع ماگ و تراول ماگ سعادت

ماگ سفری یا لیوان های مسافرتی نوعی از لیوان هستند که با بدنه عایق بندی شده مانع از تغییر دمای نوشیدنی می شوند. یک نعمتی که ماگ سفری برای دارندگان این محصول به ارمغان می آورد این است که دمای مایع درون خود را تا ساعت ها حفظ می کند.

ماگ سفری چیست؟

به عبارت دیگر نوعی فنجان است که معمولاً برای نوشیدن نوشیدنی های گرم مانند قهوه، شکلات داغ، سوپ یا چای استفاده می شود. این لیوان ها معمولا گنجایش بیشتری نسبت به سایر انواع لیوان ها دارند. این خاصیت ماگ سفری که می تواند دمای مایعات را تا مدت طولانی ثابت نگه دارد به دلیل نوع موادی است که در ساخت این لیوان های منحصر به فرد به کار می رود.

کاربردهای تراول ماگ یا ماگ سفری

هنگام رفتن به کوه در تابستان و زمستان و حمل آب خنک و یا نوشیدنی گرم
در هنگام سفر که وقت کافی برای تهیه نوشیدنی موردعلاقه خود نداریم.
در محل کار و روزهای پرمشغله که سرگرم کار می شویم و نمی خواهیم نوشیدنی مان از دهان بیفتد.
هنگام مطالعه و انجام کارهای روزمره و رفع خستگی با نوشیدن یک فنجان قهوه داغ
هنگام رانندگی طولانی و نوشیدن انواع نوشیدنی های گرم و سرد

نحوه عملکرد ماگ سفری

برای درک بهتر نحوه گرم نگه داشتن قهوه و یا نوشیدنی در ماگ های سفری، ابتدا باید بفهمید چه چیزی باعث سردشدن آن ها می شود. معمولا هر چه سرعت جهش مولکول های یک مایع بیشتر باشد ، دارای درجه حرارت بیشتری است. بنابراین هنگامی که مولکول های یک نوشیدنی داغ با هوای سرد برخورد می کند، از سرعت آن ها کاسته می شود و در نتیجه درجه حرارت نوشیدنی پایین تر می آید و اگر همچنان در مجاورت هوای سرد باقی بماند، این روند ادامه می یابد تا نوشیدنی و هوا به دمای برابر برسند. به همین دلیل است که دمای بخش بالایی نوشیدنی از دمای بخش داخلی نوشیدنی سرد تر است.

اما هنگامی که یک نوشیدنی داغ را درون ماگ سفری میریزید، بدنه عایق این لیوان مانع از تبادل گرما بین نوشیدنی و هوای بیرون می شود. مزیت دیگری که لیوان های مسافرتی یا ماگ فلاسکی دارند این است که محفظه نگه دارنده نوشیدنی، در یک فضای خلاء قرار گرفته است. بنابراین به هیچ عنوان امکان انتقال حرارت را نخواهد داشت . به عبارت دیگر عایق کاری خلاء با بیرون کشیدن هوای بین لایه های فلزی تراول ماگ، امکان انتقال حرارت را از بین می برد.

اما لیوان هایی که از عایق بندی خلاء بهره نمی برند و دارای دیواره های داخلی و خارجی هستند، معمولاً لیوان های دو جداره نامیده می شوند و جنس دیواره داخلی آن ها معمولاً از استیل ضد زنگ است. در حالی که دیواره خارجی می تواند از جنس استیل ، پلاستیک یا سایر موارد دیگر باشد.

مدیریت :سید جواد سعادت

فروش انواع ماگ ,  تراول ماگ سعادت در گناوه ی بوشهر ,