فروشگاه آهن آلات در آذربایجان غربی

? طراحی و اجرای بهترین و مقاومترین کانکس های مسکونی ویلایی بصورت سیار و ثابت 

? مجموعه آهن آلات و ساخت کانکس های ویلایی اداری و نگهبانی 

? آهن در اشکال مختلف در ساخت و تولید کانکس و واحدهای پیش ساخته استفاده می شود و به نوعی مهم ترین مصالح استفاده شده در این واحدها آهن می باشد.
? پوشش خارجی معمولاً از ورق های گالوانیزه می باشد. شاسی کانکس ها از تیر آهن یا پروفیل های آهنی ساخته
می شوند.

? در و پنجره کانکس ها نیز می تواند آهنی باشند کف واحدها بنا به نیاز خریدار ممکن است با ورق های آهنی در ضخامت های مختلف پوشیده می شوند تمامی اتصالات با پیچ و مهره های آهن و پرچ های فولادی ساخته می شوند.

? شاسی و استراکچر قوی – ابعاد اتاق نگهبانی – آشپزخانه باجه های نگهبانی انواع سقف شاسی و استراکچر قوی .

?تا پیش از آن، تیر آهن های IPE یا همان تیر آهن های I شکل به عنوان مصالح پایه و رایج در ساختمان سازی ها و ساخت و سازها مورد استفاده قرار می گرفت.شرکت Bethehem، شرکتی آمریکایی بود که نخستین بار این نوع تیر آهن را ایجاد کرد و توانست جایگاه بسیار مهمی را در ساخت و ساز های مهم، مانند پل سازی، ساخت آسمان خراش و … ایفا کند.

?تیر آهن ها نیز مانند سایر مواد و مصالح دارای انواع مختلفی هستند و در ساخت و طراحی آن ها استانداردهای مختلفی رعایت می گردد.

?در ابتدا لازم است دو اصطلاح مهم درباره ساختار تیر آهن را به صورت مختصر توضیح دهیم :
جان تیر آهن : همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، به قسمت اصلی و بخش میانی تیر آهن، جان تیر آهن می گویند.
بال تیر آهن : به کناره ها و لبه های یک تیر آهن ، بال تیر آهن می گویند.

?ساختار تیر آهن 
?انواع تیر آهن 

جالب است بدانید که از تیر آهن ها در ساختمان سازی، به صورت ستون، خرپا، نعل درگاه، تیر در پوشش سقف ها و پل های لانه زنبوری استفاده می شود.

تیرآهن ها در انواع مختلفی تولید می شوند که پرکاربردترین و معروف ترین آنها به صورت زیر می باشند :

?تیر آهن بال پهن 

به سه نوع بال پهن سنگین (HEB) و بال پهن سبک (HEA) و تیر آهن سنگین TPB تقسیم می شود.
معمولا در اندازه های 100 تا 1000 میلیمتری تولید می گردد.
نکته قابل توجه درباره این تیر آهن این است که در جنگ جهانی اول در چندین جنگ، کاربرد بسیار زیادی داشت.

?تیر آهن لانه زنبوری 

اگر به تصویر زیر که مربوط به تیر آهن های زنبوری است دقت کنید، علت نامگذاری این نوع تیر آهن را خواهید فهمید.
از آنجایی که حفره های توخالی در طول این نوع تیر آهن ها وجود دارد و تشابهی که با حفره های کندوی عسل ایجاد می کند، به این نوع تیر آهن ها، تیر آهن زنبوری گویند.

?نبشی چیست ؟

?نبشی چیست : پروفیلی که سطح مقطع آن دو ضلع عمود بر هم باشد نبشی نام دارد که در سازه های متفاوت استفاده می شود. این مقطع یکی از مهم ترین مصالح و پروفیل های ساختمانی است که به شکل مرکب و منفرد در پروژه های عمرانی, ساختمانی و صنعتی استفاده می گردد. علاوه بر این می توان از به صورت ترکیبی و با استفاده از وسایل و سازه های دیگر استفاده نمود.

 

?انواع نبشی 

?نبشی ها از لحاظ نوع تولید به دو نوع تقسیم می شوند:

نبشی پرسی
نبشی فابریک

?نبشی ها از لحاظ نوع ظاهری به دونوع تقسیم می شوند:

نبشی بال مساوی
نبشی بال نامساوی

?نبشی پرسی چیست :این نوع نبشی را از یک ورق با طول ۶ متر که از وسط عرض ورق خم شده است می سازند وبه آن شکل می دهند این بدین معنی است که ماهیت اولیه این نوع نبشی از ورق فولادی است.

?نبشی فابریک چیست :این نوع نبشی ازهمان ابتدای فرآیند تولید به شکل نبشی از خط تولید خارج می گردد .
از لحاظ شکل ظاهری نیز نبشی ها را طبقه بندی می کنند که بر اساس این دسته بندی نبشی های را به دو نوع نبشی بال مساوی و نبشی بال نامساوی تقسیم می کنند که از ظاهرشان می توان متوجه تفاوت بین آنها شد.

نبشی فابریک
نبشی فابریک

?نبشی بال مساوی:نبشی را در نقشه های ساختمانی با حرف انگلیسی ال ( L ) نشان می دهند واگر بال مساوی باشد پس از حرف L سایز بال را درج می کنند به عنوان مثال L200 یعنی نبشی های بال مساوی با اندازه بال 200 میلیمتر نشان می دهند.

?نبشی اسپیرال چیست ؟

نوعی از نبشی با بال مساوی سبک که از سایز ۲۰۲۰۲ تا ۵۰۵۰۵ تولید می شود. در بازار، نبشی اسپیرال با عنوان گرم نورد دیده ی بال مساوی شناخته می شوند.

?نبشی بال نامساوی :

?در این میان نبشی های نامساوی از جمله مقاطعی هستند که در صنایع خاص و ویژه ای به کار می روند که به هر دلیل، امکان استفاده از نبشی های متداول و یا اصطلاحا مساوی (L) وجود نداشته باشد و تنها راه حل استفاده از نبشی های نامساوی است. نبشی های نامساوی در ابعاد و ضخامت های مختلف موجود است، برای آگاهی از لیست ابعاد موجود با ما تماس حاصل فرمایید.

?انواع نبشی استیل، نبشی آهن و همینطور نبشی نامساوی در تمام ابعادهای استاندارد و پرکاربرد. نبشی نامساوی با متریال های مختلف اعم از؛ ST52 ، ST37 و ST44 تولید و عرضه می شوند. اگر بال ها نامساوی باشند در نقشه سایز هر دو بال به صورت ضرب کنار هم درج می شود مثل L200*100 یعنی نبشی بال نامساوی که یک بال آن 200 میلیمتر و یک بال آن 100 میلیمتر است.

?درباره ناودانی 

?در واقع اگر بخواهیم تعریف بهتری از ناودانی ارائه دهیم باید بگوئیم که ناودانی یک نوع پروفیل بوده که از نورد شمش های فولاد کربنی ساخته شده و با توجه به آن که سطح مقطع آن U شکل است، ساختار آن از یک بدنه (جان) افقی و دو بال عمودی ساخته شده است (در واقع منظور از U شکل بودن اشاره به حالت پرسی در نحوه ی تولید آن می باشد که در ادامه توضیح این مسئله خواهیم پرداخت).از آنجایی که ناودانی از نوع پروفیل باز است می توان آن را به کمک پرس به شکلی که تقاطع زوایای داخلی آن به صورت گرد باشد در آورد.

?انواع ناودانی 

?در تقسیم بندی ناودانی ها می توان آن ها را با توجه به تولیدشان به 3 دسته ی زیر تقسیم کرد:

– پرسی؛ که شکل دهی آن به صورت پرس بوده و تولید آن توسط دستگاه رول فرمینگ انجام می شود و در نهایت محصول نهایی به شکل U در می آید.

– فابریک؛ که از همان ابتدای کار به همان شکل U بوده؛ اما با زاویه های داخلی تیز و قائم تولید می شود.

– نورد گرم و سرد؛ محصول گالوانیزه بوده (که در آن آلیاژ هایی همچون فولاد و روی به کار رفته و باعث افزایش عمر آن ها می شود. درصد به کارگیری آلیاژهای مختلف، در تعیین قیمت و وزن ناودانی موثر هستند) و تولید آن از طریق نورد گرم و سرد (Hot and cold roll) انجام می گیرد.

در نوع دیگری از تقسیم بندی، می توان ناودانی ها را به انواع ساده، مشبک و UNP (اروپایی؛ که البته انواعی داشته و در ادامه توضیح خواهیم داد) تقسیم کرد که با توجه به ویژگی و نحوه ی ساخت آن ها، هر کدام در بخش خاصی کاربرد دارند.

?ناودانی ساده 

ناودانی ساده بیشتر در طراحی کولر ها کاربرد داشته و برای ساخت آن در صنایع ساختمانی و صنعتی از ورق گرم استفاده می شود. اما در مواردی دیگر اگر بخواهند نوع گالوانیزه شده ی آن را تهیه کنند، با توجه به نیازهای متعدد به دو صورت سرد و گرم این کار انجام پذیر است.در خصوص سایز و اندازه ی این نوع از ناودانی ها نیز باید گفت که این نوع از پروفیل ها در پنج بُعد 8، 10، 12، 14 و 16 در دسترس هستند. ارتفاع این نوع از ناودانی ها نیز بین 30 تا 400 میلی متر قابل تغییر بوده که طبیعتا این موضوع در تعیین قیمت ناودانی بی تاثیر نیست.

?ناودانی مشبک 

در خصوص این نوع از ناودانی ها نیز باید گفت که با توجه به نیاز و نحوه ی بکارگیری در ساختار آن ها از ورق های گالوانیزه شده (به دو صورت گرم و سرد) استفاده شده است و بیشتر در قفسه بندی، ساختمان های سبک و… کاربرد دارند.

?ناودانی آلومینیومی 

?از جمله کاربرد های معروف ناودانی، آن هم با توجه به مقاومت و استحکام بالا و پایداری در برابر زنگ زدگی، می توان به: استفاده از آن ها در نمای ساختمان، کفی تریلی یا کامیون، قالب های فلزی، ساخت درب و پنجره (که این نوع از پروفیل ها دارای دو شیار در دو طرف مقطع می باشند) و دکوراسیون اشاره کرد.

?جهت پیاده سازی طرح های مدرن در نماهای ساختمانی، می توان ناودانی های آلومینیومی را نام برد. در واقع این زیرساز ها که سنگ بنای اصلی برای طراحی نمای ساختمان ها به شمار می روند، به استراکچرنما معروف بوده و شامل مقاطع مختلف و متنوع آن هم با توجه به نوع پوشش نما و سیستم نصب آن ها می باشند.

?در خصوص نوعی از ناودانی که در نمای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد نیز باید گفت که به صورت خام و رنگی در ابعاد 25*25 و 20*20 مورد استفاده قرار می گیرند.

?برای تولید یک ناودانی آلومینیومی با کیفیت بالا، لازم است تا در ترکیبات آن ها از آلیاژهای مخصوصی استفاده شود و در خصوص انجام عملیات حرارتی آن ها نیز از محاسبات دقیق مهندسی استفاده شود.

?این نوع از ناودانی طبق استانداردهای آمریکایی تولید شده و جزء سری 6000 محسوب می شوند. ناودانی آلومینیومی مقاومت بالایی در برابر خوردگی و حرارت داشته و با توجه به آنکه سبک می باشند، قابلیت جوش پذیری بالایی نیز دارند.در خصوص ابعاد این محصول نیز باید گفت که سایز مقطع این نوع از پروفیل می تواند از 8*8 تا 100*100 میلی متر متغیر باشد.

?ناودانی استیلی 

?در خصوص این نوع از پروفیل باید گفت که از جمله ناودانی های پرکاربرد در صنعت و ساختمان سازی بوده و به صورت سطح مقطع U شکل قابل دسترس و استفاده می باشد.در مورد انواع ناودانی استیلی نیز باید گفت که: این نوع از پروفیل به دو صورت ساده و مشبک برای مصرف کنندگان عرضه می شود.

 

 

?????????????????

?????????????????

?????????????????

?????????????????

?????????????????

?????????????????

?????????????????

?????????????????

?????????????????

?????????????????

?????????????????

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

?????????????????

 

 

 

 

 

لیست قیمت کانکس در اصفهان , کانکس دست دوم گچساران , کانکس آماده برای باغ , کانکس سازی خوی , کانکس دست دوم , کانکس آماده ویلایی , کانکس راکو ,