فروش دارو های طب سنتی عباس پور

?ویزیت و مشاوره رایگان و فروش دارو های طب سنتی

?بنیان گذار ویزیت هایه مجازی

?ساخت انواع داروهایه گیاهی

?مربی و اموزش طب سنتی

?آموزش راهکار کاهش وزن ۱۵ کیلو در ۴۰ روز

?طب سنتی ایران از دیرباز تاکنون به کمک داروهای مختلف به درمان بیماری‌ها پرداخته است. داروهای سنتی ترکیباتی کاملا طبیعی هستند که با توجه به خواص درمانی گیاهان مختلف تهیه می‌شوند. در گذشته نبود امکانات و نیاز به درمان مناسب، باعث مصرف داروهای سنتی توسط نیاکان ما می‌شد

?دمنوش

⚛️بخش مهمی از داروهای سنتی را گیاهان به خود اختصاص می‌دهند. طب سنتی با بهره‌مندی از خواص درمانی گیاهان به درمان بسیاری از بیماری‌ها می‌پردازد. دمنوش گیاهی از طریق دم کردن یا جوشاندن بخش‌های مختلف گیاهان به دست می‌آید. گیاهانی که دم کرده آن‌ها به عنوان داروی سنتی اهمیت بالایی دارد عبارتند از:

☘️بابونه

☘️نعناع


☘️چای سبز


☘️چای سیاه


☘️زنجبیل


☘️دارچین


☘️اکیناسه

?قرص

⚛️گیاهان مورد استفاده در داروهای سنتی گاهی بسیار تلخ، بدمزه یا بدبو هستند. در این صورت می‌توان برای مصرف ساده‌تر، آن‌ها را به شکل قرص درآورد. قرص‌ها از گیاهان خشک و پودر شده تهیه می‌شوند. بهترین روش برای بهره‌مندی از خواص گیاهان تلخ، بدمزه و بدبو، مصرف آن‌ها به شکل قرص است.

?اسانس روغنی

⚛️اسانس روغنی از مایعات فرّار گیاه و دیگر ترکیبات معطر آن استخراج می‌شود. اغلب ما با اسانس‌های روغنی مانند اسطوخودوس برای آرامش و اوکالیپتوس برای سرماخوردگی و سرفه آشنا هستیم. اسانس روغنی اغلب برای استعمال خارجی مناسب است. همچنین می‌توان از آن‌ها به صورت رقیق شده در آب، پماد، حمام یا دیگر روغن‌ها استفاده کرد. اسانس‌های روغنی که در طب سنتی دارای شهرت فراوانی هستند عبارتند از:

?روغن لیمو

?روغن دارچین


?روغن علف لیمو (لمون گرس)


?مریم گلی


?روغن درخت چای


?روغن اسطوخودوس


?اوکالیپتوس


?روغن رزماری


?روغن پرتقال شیرین


?روغن نعناع فلفلی

?علاوه بر داروهای سنتی روش‌های مختلفی مانند فصد درمانی، زالو درمانی، حجامت، ماساژ درمانی و رژیم در طب سنتی وجود دارد. هنر درمانگر طب سنتی آن است که با توجه به مزاج، بیماری و شرایط کلی سلامت شما بهترین روش درمانی را برای شما تجویز کند.

?انواع محصولات دارویی

مواردمصرف

?لاغر کننده قوی،اداراور

اجزایه فراورده

?لاک مغسول :
آیا تا به حال نام لاک مغسول را شنیده اید؟ میدانید لاک مغسول چیست ؟ باورتان میشود که لاک مغسول، برای لاغری، تقویت معده، روده و حتی کبد و صفرا و خیلی از موارد دیگر مفید است؟

?سندروس :
ضد کرم کدو و دفع کننده بلغم، برطرف کننده رطوبت و تقویت کننده لثه‌ها (به صورت مالیدن به لثه‌ها)، لاغر کننده و تقویت کننده چشم می‌باشد. در ضمن برای بواسیر، خونریزی معده و نفس تنگی نیز مفید است.

?زیره:
زیره سیاه خاصیت ضد نفخی دارد و به تسکین شکم و کاهش هر گونه گاز شکم کمک می کند. هم چنین توانایی تسکین از دیگر مشکلات روده ای را دارد. دانه های زیره سیاه ارزان هستند و همه می توانند به راحتی آن را استفاده

?مرزنجوش:
هنگامی که از مرزنجوش در یک ماده غذایی خوشمزه استفاده شود، خواص آنتی اکسیدانی را به بدن ما می رساند، که باعث بهبود سلامت قلب و عروق می شود. همچنین قادر به تنظیم سطح قند خون است، التهاب درون بدن را افزایش می دهد و به آرامش سیستم عصبی بدن کمک می کند.زمانی که به عنوان یک درمان موضعی استفاده شود، خواص آنتی اکسیدانی آن طیف وسیعی از مزایا را ارائه می دهد. اکثر محصولات پاک کننده تجاری مرزنجوش را به فرآیند فرمول بندی خود اضافه می کنند، زیرا باعث صاف شدن پوست و جلوگیری از چین و چروک می شود

بلغم چیست:

❇️همان طور که میدانید در بدن همگی ما ۴ خلط( دم، صفرا، بلغم و سودا) موجود است . هر یک از این اخلاط که میزان شان از حد طبیعی بیش تر شود می گوییم آن خلط غلبه نموده است . غلبه اخلاط مشکلات بسیاری برای بدن ایجاد میکند که این مشکلات می توانند خودشان را در اندام های مختلف به طرق گوناگون نشان دهند. حال می خواهیم بدانیم غلبه بلغم چیست و در هر یک از اندام ما چه مشکلاتی ایجاد می کند؟

❇️بلغم یکی از خلط های چهارگانه( اخلاط اربعه) در طب اخلاطی است. به نظر پزشکان سنتی این خلط طبعی سرد و مرطوب دارد و استفاده زیاد خوراکی های سردی بخش سبب ازدیاد این خلط در بدن میشود .

❇️می دانید غلبه بلغم چیست که تمامی پزشکان طب سنتی از آن حرف میزنند و منعش می کنند؟ غلبه بلغم مشکلی مزاجی است که متأسفانه در بیش تر اشخاص جامعه موجود است . درصورتی که شما هم با وجود اندامی لاغر، شکم بزرگی دارید بدانید که این شکم ناشی از غلبه بلغم است

کم خونی چیست ؟ چه علائمی دارد ؟ چطور درمان می شود

⭕️کم خونی یک وضعیتی است که در آن میزان RBC یا هموگلوبین پایین تر از حد طبیعی می باشد، RBC ها کمکی برای انتقال اکسیژن به تمام قسمت های بدن هستند و هموگلوبین، یک پروتئین غنی از آهن در RBC است که رنگ قرمز را به سلول های خونی می دهد. همچنین کمک می کند تا اکسیژن بماند، با عفونت مبارزه می کند و از بروز خونریزی جلوگیری می کند. کم خونی باعث کم شدن اکسیژن در قسمت های مختلف بدن می شود و همانطور که در این بخش از سلامت نمناک می خوانید در نتیجه، پیشرفت علائم زیر را خواهید دید.

علائم و نشانه های کم خونی :

?خستگی
?ضعف پوست
?تنگی نفس
?دست ها و پاهای سرد
?سردرد
?سرگیجه
?درد قفسه سینه
?ریزش مو
?ضربان قلب نامنظم
?کاهش استقامت
?دشواری در تمرکز

?آب سیب
برای درمان کم خونی:

همیشه گفته می شود ” یک سیب در روز خوردن، شما را از پزشک دور می کند.” سیب غنی از آهن و مکمل های مختلف دیگر است

?کشته فولاد:
کشته فولاد ماده ای سرشار از آهن یونی و معدنی بوده، کم خونی بدن را برطرف نموده، مشکلات فوق الذکر را درمان و در نتیجه عملکرد بدن را بهبود می بخشد. لذا استفاده از شربت فروطب فراطب حاوی کشته فولاد( آهن یونی و معدنی) توصیه می شود.

زنیان:

?فیبر (۱۲ %)
?کربوهیدرات (۳۷ %)
?رطوبت (۹ %)
?پروتئین ۱۵%
?چربی (۱۸ درصد)
?ماده معدنی، فلاون، و مواد معدنی (۷ %)
?دیگر مواد مغذی موجود در دانه ها شامل کلسیم، تانین، گلیکوزیدها، فسفر، آهن و نیکوتیناسید هستند

صبرزرد:

۱) تقویت کننده بدن است

۲) یبوست را برطرف می کند و روده ها را تمیز می کند

۳) برای معالجه آسم مفید است

۴) سوء هاضمه را برطرف می کند

۵) در معالجه صرع مفید است

۶) اثر ضد کرم درد

۷) خون را تصفیه می کند

انزورت:

۱. طبع آن گرم و خشک است.
۲. ملین می‌باشد.
۳. برای درمان بلغم انزروت را با هلیله سیاه و سکنجبین میل کنید.
۴. درد مفاصل و سیاتیک نیم گرم از آن میل شود.
۵. برای کمردرد مفید می‌باشد.

به مدیریت : عاطفه عباس پور

http://attariabbaspor.ir/

?شماره تماس

۰۹۳۰۷۲۶۲۴۲۵

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فروش دارو های طب سنتی عباس پور , طب سنتی , فروش دارو های طب سنتی در فارس  , گیاهان دارویی , داروهای سنتی , خواص داروهای سنتی ,