Address & Contact

Our Address

فارس

Telephone

فروشگاه دوچرخه و موتور شارژی اسکوتر برادران دبستانی در فارس ده‌شیخ برند (آلن مکس)

🚲 یکی از اسباب بازی‌های هیجان انگیزی که موردعلاقه بیشتر بچه هاست، موتورشارژی می‌باشد. شکل ظاهری این اسباب بازی بسیارشبیه به موتورهای واقعی است از این رو بیشتر برای بچه‌ها جلب توجه می‌کند. دقت داشته باشید این وسیله برای حرکت‌کردن از برق شهری استفاده می‌کند و در اندازه کوچکتر مناسب کودکان شما تولید می‌شود.

✅ موتورشارژی چیست؟

🚲 قبل از اینکه راهنمای خرید این محصول را باهم مرور کنیم، بهتراست بگوییم اصلا این اسباب بازی چیست؟ موتورشارژی نوعی از اسباب بازی است که بسیار شبیه به موتورهای واقعی تولید می‌شود، با این تفاوت که برای حرکت کردن از باتری و یا برق شهری استفاده می‌کند. موتورشارژی اغلب به صورت موزیکال تولید می‌شوند پس کودک شما می‌تواند هنگام رانندگی به راحتی موسیقی گوش دهد. باتری استفاده شده در این مدل از موتورشارژی به راحتی شارژ می‌شوند، از این رو شما می‌توانید بارها از آن استفاده کنید.

✅ راهنمای خرید موتورشارژی

🚲 برای اینکه بتوانید اسباب بازی مناسب کودک خود خریداری کنید که تا مدت‌ها وی را سرگرم نگه دارد، باید نکات بسیارزیادی را برای خرید درنظرداشته باشید. توجه به این نکات سبب می‌شود تا بتوانید یک انتخاب درست و مناسب براساس بودجه خود داشته باشید.

✅ انتخاب نوع موتورشارژی

🚲 یکی از اولین نکاتی که باید برای خرید موتورشارژی درنظربگیرید، انتخاب نوع آن است. موتورشارژی موجود در بازار در انواع تک موتوره و دوموتوره در بازار موجود می‌باشد که شما می‌توانید بسته به ویژگی هریک از آنها برای خرید اقدام کنید.

🚲 موتورشارژی تک موتوره: این مدل از موتورشارژی یک عدد موتور روی چرخ عقب خود دارند و به صورت تک سرعته می‌باشند. دقت داشته باشید این نوع موتورشارژی بیشتر برای کودکان با وزن کم طراحی شده‌است.

🚲 موتورشارژی دوموتوره: همانطور که از نام این مدل پیداست دو عدد موتور جداگانه روی چرخ عقب خود دارند که به راحتی سرعت آنها تنظیم می‌شود. شما می‌توانید این مدل از موتورشارژی را برای کودکان با وزن بیشتر خود نیز خریداری کنید.

✅ تعداد سرعت موتور و ماشین شارژی

🚲 در رابطه با فروش محصولات شارژی کودک، وب سایت‌های گوناگونی فعالیت دارند. در این فروشگاه‌های اینترنتی با مراجعه به بخش مشخصات فنی هر یک از محصولات (ماشین و موتور شارژی‌ها) مشاهده می‌شود که حالت سرعت‌گیری ماشین و موتور شارژی را دو یا سه سرعته عنوان می‌کنند:

✅ ۱ ماشین و موتور شارژی‌ های دو سرعته:

🚲 روی داشبورد این محصولات یک کلید با دو وضعیت SLOW (آهسته) و FAST (سریع) وجود دارد و با فشار دادن آن می‌توان وضعیت سرعت را تعیین کرد. در ماشین و موتور شارژی‌های دو سرعته، کنترل از راه دور از نوع رادیویی است (کنترل که آنتن دارند) و دارای برد حداکثر ۱۰ تا ۱۵ متری می‌باشند. همچنین برای هدایت ماشین و موتور شارژی روی آن‌ها کلیدی با عنوان MANUAL (دستی) و RD یا CONTROL (هدایت با کنترل) نیز نصب شده است. اکثراً روی کنترل این دسته از محصولات دو دکمه جهت‌دهی؛ دکمه حرکت به جلو و عقب و دکمه حرکت به چپ و راست قرار دارد.

✅ ۲ ماشین و موتور شارژی‌های سه سرعته:

🚲 اغلب روی داشبورد هیچ دکمه‌ای برای تنظیم سرعت ندارند؛ به جز چند مدل که در آن‌ها تنظیم سرعت توسط دنده‌‌‌ای انجام می‌شود که روی داشبورد قرار دارد و در سه وضعیت قابل تنظیم است. در ماشین و موتور شارژی‌های سه سرعته به دلیل وجود سیستم SLOW STARTER (شروع آهسته) با فشار پدال گاز، آهسته شروع به حرکت می‌کنند و به مرور زمان به حداکثر سرعت می‌ر‌سند. کنترل از راه دور آن‌ها دارای برد ۴/۲ گیگاهرتز است و از نوع Wifi یا BLUTOOTH می‌باشد. مزیت این نوع کنترل‌ها عبارتند از:

✅ برد کنترل بالای ۱۵ متر و بدون خطا
✅ دکمه تنظیم سرعت در سه حالت آهسته، سرعت متوسط و سریع
✅ دکمه ایست کامل
✅ جهت‌دهی ماشین و موتور شارژی بدون ثانیه‌ای تأخیر

به مدیریت:احمد دبستانی

 

 

 

 

 

 

فروش انواع دوچرخه و موتور شارژی اسکوتر دبستانی در فارس , فروش انواع دوچرخه در فارس , فروش انواع موتور شارژی در فارس , فروش انواع اسکوتر در فارس , قیمت موتور شارژی در شیراز , قیمت اسکوتر در شیراز , قیمت دوچرخه در شیراز , فروش دوچرخه دبستانی , فروش موتور شارژی دبستانی , فروش اسکوتر دبستانی ,