فروش شلوار،نیم بوت سوارکاری،کلاه و دستکش سوارکاری و مکمل بن زا در کرج

?فروش انواع لوازم سوارکاری شامل:

✨انواع زین

✨کلگی سرآخور

✨دهنه سیمی

✨وسایل نعلبندی

✨مکمل

✨مچ بند و پابند

✨ست بانداژ

✨عرق گیر

✨کلاه،لباس و کفش سوارکاری

? جل های زمستانی فیدل ☃️

?جل های زمستانی امسال فیدل هم گرمه هم سبک لایه بیرونی با استفاده از تکنولوژی نانو محکم و کاملات ضد آب ولی با قابلیت تنفس بدن بوده و به لایه داخلی جل اصلا مو نمیچسبه

?تولید در رنگبندی متنوع ?

?قابلیت شستشو با دست و ماشین ?لباسشویی

?قابلیت تولید ست با متریال و‌ رنگ‌های ?مختلف

? انواع زین اسب

?زین اسب در شکل‌ها و سایزهای مختلف وجود دارد. زینی که سوارکار خریداری می‌کند به اندازۀ اسب، سبک سوارکاری و ورزشی که اسب در آن مشارکت می‌کند، بستگی دارد.

?همانگونه که شکل و سایز زین مهم است، نوع زین نیز در تناسب آن موثر است. دو نوع اصلی زین وجود دارد، زین انگلیسی (English Saddle) و زین وسترن (Western Saddles)

?این زین‌ها علاوه بر طرح متفاوت دارای سبک سواری متفاوت نیز خواهد بود. زین‌‌‌های انگلیسی صاف تر و بسیار سبک تر بوده برای سوارکارهای تکنیکی و ماهر مناسب می‌باشند.

?زین‌‌‌های وسترن سنگین تر بوده و زمان استفاده از اسب به عنوان یک حیوان کاری مناسب تر خواهند بود. همچنین سوارکاران از زین‌‌‌های وسترن برای ورزش هایی مانند roping (ورزش رقابتی است که بر اساس وظایف معمول کابوی‌ها برای گرفتن گاو و گوساله انجام می‌شود.

?هدف از این ورزش به دام انداختن پا، شاخ و … حیوان و مانع از حرکت آن شدن است) Cutting (رقابت سوارکاری غربی است که سوارکار و اسب به عنوان یک تیم برای نشان دادن توانایی برای اداره کردن گاوها در مدت زمان دو دقیقه و نیم فعالیت می‌کنند) و barrel racing ( یک مسابقه ای که در آن سوارکار و اسب تلاش می‌کنند تا مسیر مسابقه را که قبلا توسط گذاشتن بشکه‌ها تنظیم شده است را در کمترین زمان ممکن تکمیل کند) استفاده می‌کنند درحالیکه زین‌‌‌های انگلیسی برای شکار، مسابقه و پرش مناسب هستند.

 

?شلوار سوارکاری برند ارایلی ، برند Covalliero ، برند PFIFF

 

به مدیریت:آیلار عبدالله زاده

 

 

 

لوازم سوارکاری , انواع لوازم سوارکاری در کرج , جل زمستانی , کلگی , زین چرم , فروش انواع لوارم سوارکاری در کرج , فروش شلوار سوارکاری در کرج و تهران , کلاه و دستکش سوارکاری , انواع زین اسب , لوارم سوارکاری اسپیریت در کرج و تهران , قیمت انواع لوازم سوارکاری در کرج و تهران ,