Address & Contact

Our Address

تهران،اسلامشهر،خیابان ۲۰متری ولیعصر،پلاک ۵۹،کامپوزیت سعیدی

Telephone

ورق کامپوزیت سعیدی

✳️ورق کامپوزیت 

?ورق کامپوزیت از جمله مصالح پیشرفته معماری مدرن است که بیش از پیش مورد توجه طراحان و مجریان ساختمان قرارگرفته است. استقبال فراوان از این محصول به عنوان یکی از مصالح مورد استفاده در نمای ساختمان‌ها بیانگر، کیفیت مناسب و عدم وجود هرگونه محدودیت در طراحی و اجرای آن است.

?ورق‌های آلومینیومی کامپوزیتی، صفحات مسطحی هستند که از سه لایه شامل دو ورق بیرونی از جنس آلومینیوم و یک لایه مرکزی غیر آلومینیومی، تشکیل شده‌اند. لایه مرکزی می‌تواند از جنس پلی‌اتیلن، پلی یورتان و یا مواد معدنی باشد. این سه لایه با استفاده از چسب پلیمری به هم متصل می‌شوند. روی سطح ورق کامپوزیت با یک لایه فیلم محافظت می‌شود.

✳️مشخصات ورق کامپوزیت:

۱- سبکی وزن :

?ورقهای کامپوزیت دارای وزن کمی حدود۵ کیلوگرم در هر متر مربع می باشد که در مقایسه با دیگر مصالح از قبیل سنگ ، شیشه و سیمان دارای پائین ترین وزن ممکن می باشد . با بررسی جدول زیر بدست می آید که نمای آلومینیومی حدود ۹۰% سبک تر از سنگ گرانیت ۸۵ % سبک تر از سیمان و ۷۵ % سبک تر از شیشه و ۵۰ % سبک تر از ورق معمولی است .کاهش وزن سازه باعث کاهش ضریب زلزله در محاسبات می شود .

۲-خواص آکوستیک :

?فضای خالی پشت ورقهای کامپوزیت باعث ایجاد خاصیت آکوستیک میشود ، به عنوان مثال وقتی از یک ورق کامپوزیت در یک ساختمان با دیوارهای ساخته شده از بتن سبک استفاده میشود خاصیت عایق بودن صوتی آن دو برابر میشود .

۳- شکل پذیری :

?بوسیله ابزار مخصوص زوایای مختلف با لبه تیز تا ۱۳۵ درجه را میتوان با این ورق کامپوزیت ایجاد کرد در حالیکه برای مصالح رایج دیگر مانند سیمان ، سنگ و شیشه این امر امکان پذیر نمی باشد . همچنین ورق کامپوزیت قابلیت قوس پذیری با قطر حدود۲۲ سانتی متر را دارد .

۴- تنوع رنگ :

?با توجه به وجود تنوع رنگ ورق کامپوزیت طراحان میتوانند از رنگهای بسیار متنوع و مختلف ، از جمله رنگهای متالیک در طرحهای خود استفاده کنند . برای رنگ کردن ورق کامپوزیت از سیستمهای بسیار پیشرفته و با کیفیت بالا استفاده شده است تا رنگ مورد نظر بالاترین کیفیت و بهینه ترین مقاومت را در برابر شرایط نامساعد جوی و آلودگیهای صنعتی داشته باشد . این خواص به وسیله پوششهای فلورایدی یا PVDF تامین شده اند .

۵- مقاومت در برابر آتش سوزی:

?از لحاظ مقاومت در برابر آتش سوزی ورق کامپوزیت در بسیاری از کشورها به عنوان مصالح ضد احتراق شناخته شده و مورد استفاده قرار میگیرد و پس از آتش سوزی نیز برای محیط زیست آلودگی ایجاد نمیکند.

به مدیریت:قادر سعیدی

شماره تماس

09123636260

 

 

 

 

 

 

 

فروش ورق کامپوزیت در تهران , طراحی ورق کامپوزیت در تهران , اجرای انواع ورق کامپوزیت در تهران , ورق کامپوزیت سعیدی در تهران , ورق کامپوزیت , خرید ورق کامپوزیت در تهران , قیمت ورق کامپوزیت , انواع ورق کامپوزیت ,