فروشگاه پایتخت مرکز پخش عمده چسب کاشی و سرامیک پرسلانی مک در سراسر کشور

✳️مرکز پخش و فروش عمده چسب کاشی و سرامیک مک فروش انواع چسب های کاشی و سرامیک پرسلانی درجه یک برای اسلب و …

شماره تماس:

09125878410

🔸🔹فروش عمده چسب کاشی و سرامیک مک ظفری
🔸🔹پودر بند کشی
🔸🔹چسب بتن 
🔸🔹چسب آب بندی  
🔸🔹افزودنی های بتن
🔸🔹چسب های مخصوص نصب کاشی و سرامیک پرسلانی
🔸🔹مواد آب بندی و مقاومت ملات
🔸🔹مواد بندکشی
🔸🔹صلیب بند، ریموندی و کف شور
🔸🔹نصب و تعمیرات انواع کاشی و سرامیک

آدرس سایت فروشگاهی

http://chasb-mac.ir/

 

⚜️چسب کاشی  مک یک متریال به نسب جدید است، که در بند کردن مصالح ساختمانی مختلف و ایجاد اتصال و استحکام در کاشی کاری و سرامیک کاری مورد استفاده قرار می گیرد.

⚜️چسب کاشی و سرامیک مک به علت مواد تشکیل دهنده آن مزایای فراوانی نسبت به ملات سنتی کاشی کاری دارد. این مصالح ساختمانی در کیسه هایی به صورت آماده به بازار عرضه می شود.

⚜️اجرای چسب کاشی و سرامیک مک ک در ساختمان سازی روند ساده ای دارد، به این شکل که ملات آماده را با آب مخلوط کرده و درزهای خالی بین کاشی، سرامیک، سنگ و موزاییک را پر می کنند.

فروش عمده چسب کاشی و سرامیک مک ظفری در ونک تهران

✳️مزایای چسب کاشی و سرامیک مک

🔺مزایایی که استفاده از چسب کاشی و سرامیک مک چه از نوع پودری و چه از نوع خمیری نسبت به روش استفاده از ملات‌های سنتی به همراه داشت باعث شد مورد استقبال فعالان صنعت ساختمان قرار گیرد.

🔺در این روش دیگر خبری از هزینه بالا، ضخامت زیاد، کثیف کاری و ریخت و پاش، مقاومت کمتر و … نیست و عدم نیاز به تخریب زیر کار، افزایش سرعت نصب و بهره‌برداری، هزینه کمتر، چسبندگی بالا، انعطاف‌پذیری خوب، مقاومت در برابر نفوذپذیری و رطوبت، استفاده از فضای بیشتر ساختمان، استحکام در سال‌های بعد جایگزین معایب ذکر شده گردیده است.

فروش عمده چسب کاشی و سرامیک مک ظفری در ونک تهران

🔺همچنین وزن بسیار کم بابت سبک‌سازی کف و همچنین بدنه در هنگام نصب بر روی نما، قدرت الاستیته بیشتر در مقایسه با ملات ساده که باعث مقاومت بیشتر در برابر لرزش‌ها و ضربه‌های ناگهانی و فشار بالا می‌شود، تنوع در اجرا و محافظت از محیط زیست و … برخی از ویژگی‌های دیگر این ماده، جهت اتصال است.

✳️کاربردهای چسب کاشی و سرامیک مک

⚜️چسب کاشی و سرامیک مک در اتصال بخش زیادی از مصالح ساختمانی کاربرد دارد. کاشی کاری، موزاییک کاری، سرامیک کاری، سنگ کاری و … از مواردی است که با استفاده از چسب کاشی و سرامیک مک صورت می گیرد.

⚜️این مصالح ساختمانی به علت قابلیت زیادی که دارد و همچنین نفوذناپذیری آن در مقابل رطوبت، در قسمت های مختلف یک ساختمان به کار می آیند. بخش های مختلف یک ساختمان که از چسب کاشی و سرامیک مک در آن استفاده می شود شامل؛ سرویس های بهداشتی، حمام، استخر، پارکینگ، واحدهای صنعتی و فضاهای بیرونی به کار گرفته می شود.

✳️چسب کاشی و سرامیک پرسلان مک

⚡️چسب کاشی پرسلان مک ، بر پایه سیمان و مواد معدنی، اصلاح شده با پلیمر و افزودنی های مخصوص، منعطف، با قدرت چسبندگی بالا و زمان گیرش استاندارد طراحی شده است و تنها با افزودن آب قابل استفاده می باشد.

⚡️برای چسباندن انواع کاشی، سرامیک های معمولی و پرسلان، سنگ های طبیعی و مصنوعی، موزائیک های معمولی و شیشه ای در سطوح افقی و عمودی محیط های داخلی و خارجی مناسب است.

✳️مزایای چسب پرسلان مک

💎چسب سیمانی سازگار با محیط زیست
💎لغزش کاهش یافته
💎قدرت چسبندگی بالا
💎زمان کارپذیری بالا
💎مقاوم در برابر رطوبت
💎مناسب برای سیستم های گرمایش و سرمایش از کف

فروش عمده چسب کاشی و سرامیک مک ظفری در ونک تهران

✳️پودر بندکشی 

⚡️پودر بندکشی فروشگاه پایتخت در واقع با ماده خشک آماده است که برای کاربرد تنها به ترکیب کردن با آب نیاز دارد.

⚡️برای استفاده باید آن را با مقدار مشخصی از آب مخلوط کرد و سپس می‌توان آن را به شیوه‌های مختلفی در فواصل میان کاشی‌ها و سرامیک‌ها به کاربست.

⚡️از پودر بندکشی می‌توان در پرداختن به آجر و سنگ نیز استفاده کرد اما کاربرد آن در سرویس‌های بهداشتی بسیار رایج‌تر است. به طور کلی پودرهای بندکشی در دو نوع پایه سیمان و پایه اپوکسی ساخته می‌شوند که نوع پایه اپوکسی امروزه خواهان بیشتری دارند.

✳️چسب بتن 

💎یکی از افزودنی های پر اهمیت صنعت بتن، چسب بتن است.

💎از جمله مصارف چسب بتن فروشگاه پایتخت می توان به ترمیم بتن،آب بندی، ترمیم بافت های قدیمی بتن، افزایش مقاومت بتن، جلوگیری از ترک بتن، افزایش خواص شیمیایی و مکانیکی و… اشاره کرد.

💎چسب های بتن به دو دسته اپوکسی و لاتکس (پلیمری) قابل تقسیم هستند. همه ی چسب ها یا شامل پلیمر هستد یا هنگام واکنش شیمیایی حاصل می شوند. پلیمر ها موجب چسبندگی چسب ها می شوند.

فروش عمده چسب کاشی و سرامیک مک ظفری در ونک تهران

✳️کاربرد چسب بتن 

⚡️مهم ترین کاربرد چسب بتن فروشگاه پایتخت برای افزایش میزان چسبندگی بتن تازه برای چسبیدن به بتن قدیمی در پروژه های تعمیراتی است که میزان چسبندگی بتن را با سطح قدیمی بسیار افزایش می دهد.

⚡️همچنین این خاصیت هنگام نماسازی بر روی بتن قدیمی کاربرد دارد. چسب سیمان سفید از تراوش آب جلوگیری کرده و مانع تفکیک دانه های ریز و درشت می شود و برای آب بندی بتن بکار می رود.

⚡️اگر سازه های بتنی دچار آسیب دیدگی سطحی و عمقی شده باشند با چسب بتون می توان آنها را ترمیم نمود و به عنوان ترمیم کننده بتن استفاده کرد.

فروش عمده چسب کاشی و سرامیک مک ظفری در ونک تهران

به مدیریت : امید ظفری

 

 

 

 

 

خدمات ساختمانی در ونک تهران , کاشی سرمیک تهران , بهترین چسب کاشی و سرامیک در ونک تهران , فروش چسب کاشی و سرامیک مک ,  فروشگاه پایتخت , فروش چسب کاشی و سرامیک در تهران  , چسب کاشی , چسب کاشی  سرامیک , قیمت چسب کاشی و سرامیک در تهران , چسب های کاشی و سرامیک پرسلانی درجه یک در تهران , پودر بند کشی , چسب بتن , چسب آب بندی , افزودنی های بتن , فروشگاه چسب کاشی و سرامیک در تهران ,  چسب های مخصوص نصب کاشی و سرامیک پرسلانی , مواد آب بندی و مقاومت ملات , مواد بندکشی , صلیب بند , ریموندی , کف شور ,نصب و تعمیرات انواع کاشی و سرامیک , فروشگاه پایتخت فروش چسب کاشی و سرامیک مک در ونک تهران ,  فروشگاه پایتخت  , فروشگاه پایتخت در ونک تهران  , چسب کاشی و سرامیک مک , مزایای چسب کاشی و سرامیک مک , چسب کاشی مک , چسب کاشی پرسلان مک , مرکز پخش و فروش عمده چسب کاشی و سرامیک مک در ونک تهران ,  چسب کاشی عمده , کارخانه چسب کاشی چسب کاشی , قیمت چسب کاشی , فروش عمده چسب کاشی و سرامیک مک ظفری در ونک تهران , چسب کاشی و سرامیک مک ظفری , فروش عمده چسب کاشی و سرامیک در تهران , فروش عمده چسب کاشی در تهران , قیمت عمده چسب کاشی و سرامیک در تهران ,