Address & Contact

Our Address

تهران ،خیابان قزوین ، بازار امام زاده حسن زاده پاساژ خرم پلاک 6

Telephone

فروشگاه سیسمونی ایلیا سیسمونی در تهران

💫 خرید سیسمونی نوزاد یکی از شیرین ترین کارهایی است که مادران در دوران بارداری خود انجام می دهند.فروشگاه سیسمونی ایلیا در خیابان قزوین که یکی از مراکز خرید سیسمونی در تهران است، آماده ی ارائه ی بهترین سیسمونی از برندهای متنوع خارجی و ایرانی است. سیسمونی نوزاد دختر و سیسمونی نوزاد پسر خود را می توانید به طور حضوری از مجموعه سیسمونی نوزادی ایلیا انجام دهید. در سایت شما می توانید همه وسایل نوزاد و همه ملزومات سیسمونی را مشاهده کنید.

🔰 انواع سیسمونی کودک و نوزاد

💫 لوازم نوزاد شامل دسته‌های مختلفی می‌شود، مانند: انواع لباس، لوازم شیردهی و تغذیه کودک، لوازم حمام، اسباب بازی، لوازم سفر، لوازم بهداشتی و وسایل خواب.

💫 تعداد لوازم مورد نیاز در هریک از این دسته‌ها زیاد است. به همین علت بیشتر افراد در هنگام خرید ممکن است وسایل مهم و ضروری را فراموش کنند. در این قسمت لیست کاملی از لوازم مورد نیاز برای سیسمونی بچه را بیان و در ادامه موارد خاصی که برای سیسمونی دخترانه و پسرانه نیاز است را به طور جداگانه معرفی می‌کنیم.

✅لباس نوزاد:

💫 با توجه به رشد سریع نوزاد، لباس‌های نوزاد تا یک سالگی، به سه دسته ۳ ماهگی، ۶ ماهگی، ۹ ماهگی و ۱۲ ماهگی تقسیم می‌شود. در خرید لباس برای هر بازه سنی نوزاد، زیاده روی نکنید. سرعت رشد کودکان با یکدیگر متفاوت بوده و ممکن است فرصت استفاده برخی لباس‌ها برای نوزاد پیش نیاید. به جنس لباس‌هایی که برای نوزاد خریداری می‌کنید دقت داشته باشید. پوست نوزاد بسیار حساس است به همین علت لباس نوزاد باید راحت بوده و جنس آن از الیاف مصنوعی نباشد. در نظر داشته باشید که جنس لباس به گونه‌ای باشد که با شستن مکرر آسیب نبیند. برچسب‌ها و نقش‌های روی لباس نباید به نحوی قرار گرفته باشد که موجب آزار پوست نوزاد شود.

✅پوشک و لوازم مربوط به آن:

💫 یکی دیگر از مواردی که برای سیسمونی بچه تهیه می‌شود، پوشک است. به شما پیشنهاد می‌کنیم در خرید این کالا زیاده‌روی نکنید. هر بسته پوشک بچه برای یک سایز خاصی مناسب است. اگر رشد کودکتان سریع باشد امکان دارد پوشک‌هایی که از قبل برای او تهیه کرده‌اید کوچک شده و بلا استفاده بماند. همچنین ممکن است پوست نوزاد به یک نوع پوشک حساسیت نشان دهد و دیگر نتوانید از آن نوع پوشک استفاده کنید.

✅وسایل و لوازم خواب نوزاد:

💫 گهواره و تخت دو مورد از لوازم خواب کودک است. برخی از والدین ترجیح می‌دهند تا زمانی که نوزاد کوچک است از گهواره برای مکان خواب او استفاده کنند و تخت را برای محل خواب او در سن بالاتر در نظر می‌گیرند. مزیت گهواره نسبت به تخت، جا به جایی راحت او است. شما می‌توانید گهواره را در اتاق خواب خود یا در هر مکان دیگری که مورد نظرتان است استفاده کنید. اما یکی از معایب گهواره این مورد بوده که حداکثر تا دو سالگی کودک قابل استفاده است. در صورتی که تخت را اگر بزرگ‌تر تهیه کنید تا ۶ سالگی و حتی بیشتر کودک می‌تواند از آن استفاده کند.

💫 تشک، بالش، روتختی، پتو و لحاف از لوازم دیگری است که به عنوان لوازم خواب کودک به شمار می‌رود.

✅لوازم گردش:

💫کریر یک وسیله برای جا به جایی نوزاد است. برای بیرون بردن نوزاد تا چند ماه اول از کریر می‌توان استفاده کرد. برای گردش و بردن نوزاد به بیرون از خانه، کالسکه بهترین گزینه برای جا به جایی است. حتی زمانی که کودک یاد می‌گیرد راه برود، پیاده روی مسافت طولانی برای او سخت است. به همین علت کالسکه یکی از ضروری‌ترین و پرکاربردترین لوازم بچه به شمار می‌رود. امروزه صندلی نوزاد یک وسیله ایمنی برای سوار کردن او در ماشین است. بدون صندلی نوزاد در هنگام تصادفات احتمال پرت شدن او به دلیل اندام کوچک، بسیار بالا است. به همین علت از ۱۲ ماهگی تا ۴ سالگی توصیه می‌شود که کودک در ماشین بر روی صندلی مخصوص خود بنشیند.

✅لوازم غذاخوری:

💫 پستونک، شیشه شیر، لوازم شستشوی شیشه شیر، شیر دوش و دستمال آروغ‌ گیر نوزاد در دسته لوازم اولیه غذاخوری نوزاد قرار دارد. بعد از آن که نوزاد بتواند غذای دیگری به جز شیر مادر بخورد به لوازم دیگری مانند ست کامل ظرف غذاخوری، فلاسک، ظروف پخت و پز، صندلی غذاخوری و غذاساز نیاز پیدا می‌کند. پیشبند یکی از لوازم کودک بوده که از زمان نوزادی تا حداکثر ۳ سالگی استفاده می‌شود. با توجه به رشد کودک پیشبند در چند سایز مختلف برای سیسمونی کودک تهیه می‌شود.

✅لوازم بهداشتی:

💫 برای حمام بردن نوزاد به حوله نیاز دارید. برای خرید حوله، رشد کودک را در نظر داشته باشید و سعی کنید حوله‌هایی خریداری کنید که برای مدت طولانی بتوانید از آن استفاده کنید. این امر به کاهش هزینه‌های خرید سیسمونی کمک می‌کند.

💫 از دیگر لوازمی که باید در لیست لوازم بهداشتی نوزاد قرار دهید و برای خرید آن اقدام کنید می‌توان به قیچی، ناخن‌گیر، شانه، لگن و دماسنج اشاره کرد. با رشد کودک و در آمدن دندان‌ها، لوازم دیگری مانند مسواک و خمیر دندان نیاز پیدا خواهید کرد.

✅سیسمونی دخترانه:

💫 در هنگام خرید سیسمونی نوزاد، بیشتر افراد سعی می‌کنند براساس جنسیت او رنگ وسایل و لباس‌ها را انتخاب کنند. در سیسمونی دخترانه گل سر، کلاه‌های دخترانه، پیراهن و جوراب شلواری تهیه می‌شود. با اینکه بیشتر اسباب بازی‌های دخترانه و پسرانه مشترک هستند، اما برخی اسباب‌بازی‌ها مانند عروسک‌های مختلف برای سیسمونی دختر خریداری می‌شود. دستبند و گوشواره از دیگر مواردی هستند که می‌توان برای سیسمونی بچه دختر تهیه کرد.

✅سیسمونی پسرانه:

💫 کت‌ها و لباس‌های کوچک مردانه بسیار زیبا در سیسمونی پسر قرار می‌گیرد. در گذشته رنگ‌هایی که برای سیسمونی پسرانه وجود داشت محدود بود. اما الان طرح‌ها و تنوع فراوانی دارند. برخی اسباب‌بازی‌ها مانند ماشین و موتور برای سیسمونی بچه پسر خریداری می‌شود. لباس‌های کوچک مردانه به همراه کفش‌های کوچک هماهنگ با لباس، برای مهمانی یا عکاسی طرفداران زیادی دارد.

 مدیریت : مژگان درخوش

سیسمونی ارزان , خرید سیسمونی از کارخانه , لیست سیسمونی نوزاد با عکس , سیسمونی نوزاد دیجی کالا , لباس سیسمونی نوزاد , لیست وسایل نوزاد ,