فروش لوازم یدکی اتوبوس های شهری محمدی در تهران

? انواع لوازم یدکی اتوبوس های شهری بنز و رنو
? لوازم یدکی ماشین آلات سنگین
? تودوزی و تزئینات
❇️ارسال به سراسر کشور

?ماشین های سنگین نوعی از وسایل نقلیه هستند که برای حمل بارهای سنگین در مسافت های طولانی مورد استفاده قرار میگیرند.ماشین های سنگین توانایی حمل بار تا 6 تن یا بیشتر را دارند.انواع مختلف خودرو سنگین وجود دارد و هر نوع وسیله نقلیه سنگین به گواهینامه رانندگی خاص نیاز دارد.کامیون ها ، تریلرها و اتوبوس های مسافربری از انواع وسایل نقیله سنگین هستند.

?کامیون و اجزای تشکیل دهنده آن

? کامیون ها بسته به وزن آنها به دسته های سبک ، متوسط و سنگین تقسیم بندی می شوند.کامیون های سنگین وزن ، دارای وزن ناخالص 33000 پوند (15000 کیلوگرم) یا بیشتر میباشند.برای ساخت کامیون ها از استیل بدلیل استحکام و دوام ، آلومینیوم بخاطر وزن سبک و مقاومت در برابر خوردگی و از پلاستیک های قالب برای اشکال پیچیده استفاده میشود.به عنوان مثال ساختار کابین و پوست بیرونی کامیون ممکن است از استیل یا آلومینیوم باشد ، هود و گلگیرهای جلویی معمولاً به دلیل اشکال پیچیده از پلاستیک یا فایبرگلاس تولید می شوند و قطعات براق روشن مانند آینه های بیرونی ، سایبان های خورشیدی ، توری های رادیاتور و دستگیره ها اغلب از جنس استیل ضد زنگ هستند.

? شاسی 

می توان شاسی را “اسکلت ساختاری” برای کامیون تصور کرد.شاسی سکویی است که بقیه قطعات و تجهیزات کامیون شامل محورها ، موتور ، کابین ، مخزن سوخت ، سیستم تعلیق و فرمان و باتری روی آن قرار میگیرند.شاسی بزرگترین تأثیر را در اندازه و شکل کامیون دارد.

? گیربکس 

گیربکس در سیستم انتقال قدرت خودروها ، نقش اساسی دارد.از وظایف اصلی گیربکس میتوان به تنظیم دور موتور و تنظیم سرعت خودرو و ایجاد تناسب بین سرعت موتور و چرخ ها اشاره نمود.گیربکس برای اینکه وظایف خود را به درستی انجام دهد ، باید بصورت مداوم مورد بررسی قرار بگیرد و در صورتی که نیاز به تعویض روغن داشته باشد ، باید روغن آن تعویض گردد.برای تعویض روغن گیربکس میتوان از دستگاه تعویض روغن گیربکس استفاده کرد.

? سپر 

سپر یا ضربه گیر قسمتی از خودرو است که هم در وسایل نقلیه سبک و هم کامیون ها استفاده میشود.ضربه گیر در قسمت جلوی کامیون ، زیر مشبک جلویی قرار دارد.وقتی ضربه ای به جلو کامیون از طرف وسایل نقلیه دیگر وارد میشود ، با وجود سپر ، این ضربه ها کنترل شده و آسیب به سایر قسمت ها کاهش یافته و در نتیجه هزینه تعمیر به حداقل میرسد.

? گلگیر 

گلگیرها ، بخشی از بدنه کامیون و سایر وسایل نقلیه هستند که به شکل قوس ساخته شده از پلاستیک و یا فلز در اطراف هر کدام از چرخ ها قرار میگیرند و از چرخ ها در برابر شرایط بیرونی و انواع اشیای پرتاب شده ، محافظت می کنند.

? هود 

این مؤلفه یکی از قابل مشاهده ترین و کاربردی ترین قسمت های بدنه خودرو شما است.هود از موتور و سایر اجزای اساسی کامیون شما محافظت می کند.

? میل گاردان 

یکی دیگر از قطعات مورد استفاده در کامیون ، میل گاردان است.وظیفه اصلی میل گاردان انتقال نیرو و گشتاور از گیربکس به دیفرانسیل است.

⚡️نکته قابل توجه در مورد قطعات و لوازم یدکی خودروهای سنگین و سبک این است که این قطعات بطور دوره ای مورد بازبینی و بررسی قرار بگیرند و در صورتی که هر کدام از قطعات فرسوده و یا خراب شده باشند ، به موقع تعویض و یا تعمیر گردند ، در غیر اینصورت قطعات فرسوده و خراب ، ممکن است عملکرد سایر قطعات را تحت تاثیر قرار داده و باعث آسیب به آنها میشوند.امروزه روش ها و دستگاه های زیادی ابداع شده اند که با استفاده از آنها عیب یابی و تعمیر خودروها راحت تر شده است.دستگاه دیاگ لانچ یکی از وسایلی است که در مراکز تعمیر خودرو برای عیب یابی سریع خودروها مورد استفاده قرار میگیرد.

به مدیریت:محمد مهدی و حسین محمدی

 

 

 

 

لوازم یدکی , لوازم یدکی ماشین آلات سنگین , لوازم یدکی اتوبوس های شهری در تهران , فروش انواع لوازم یدکی در تهران , قیمت انواع لوازم یدکی خودروهای سنگین در تهران , سپر خودرو , گلگیر خودرو , شاسی خودرو , میل گاردان , لوازم یدکی محمدی در تهران ,