فروشگاه آریا سیستم گوشی لپ تاپ با اقساط 12و24ماهه

                                                 

?یک لپ تاپ خوب چه ویژگی هایی دارد؟
?پردازنده 

?آیا تا به حال راجب به مغز لپ تاپ چیزی شنیده اید؟ پردازنده یا همان CPU در واقع در نقش مغز لپ تاپ به حساب می آید و کارکرد این ابزار به آن بستگی دارد. داشتن بهترین کارایی و کیفیت پردازنده ها در لپ تاپ یکی از مهم ترین ویژگی های خوب در لپ تاپ ها است که در تهیه آن باید به این ویژگی توجه داشته باشید.

?سیستم عامل 

?شاید یکی از بهترین ویژگی های لپ تاپ ها سیستم عامل است که انتخاب آن بسیار سخت و دشوار است. اما لازم است بدانیکه تمام این سیستم عامل ها دارای محبوبیت زیادی می باشند و در مدل های مختلف لپ تاپ اجرا می شوند.

                                           

?رم دسکتاپ 

?رم یکی دیگر از اجزای مهم لپ تاپ است که در انواع حافظه ها طراحی و تولید شده است. این رم ها در دو تا چهار گیگابایت موجود می باشند که بهتر است رم هایی را تهیه کنید که دارای فرکانس بیشتری هستند. رم دسکتاپ برای لپ تاپ بسیار اهمیت دارد که بهتر است در 4 گیگابایتی آن تهیه شود.

?باتری 

?اگر فردی هستید که مجبورید دائما با لپ تاپ خود کار کنید، باید محصولی را تهیه کنید که از این نظر تکامل یافته و عالی باشد. زیرا اینکه در هر جایی به دنبال پریز برای شارژ کردن باتری باشید، بسیار سرسام آور است.

به همین دلیل باید به این موضوع دقت کنید و باتری لپ تاپ خود را به صورتی تهیه کنید که عمر طولانی مدتی داشته باشد. شارژ بیشتر باتری به معنای استفاده طولانی تر از دستگاه بدون نیاز به برق است.

?سرعت Wi-Fi

?سرعت Wi-Fi توسط عوامل مختلفی از جمله قدرت سیگنال و میزان تداخل بین لپ تاپ و روتر تعیین می‌شود‌، اما تنها عاملی که هنگام خرید و دقت به مشخصات یک لپ تاپ خوب باید به آن فکر کنید سرعت Wi-Fi لپ تاپ شماست.

?به سرعت انتقال لپ تاپ شما از روتر اینترنت به لپ تاپ و پشت‌، سرعت اتصال گفته می‌شود و آن را با واحد بیت در ثانیه اندازه گیری می‌کنند. حتی اگر اتصال به اینترنت شما سریع باشد‌، اگر سرعت اتصال شما بسیار ناپایدار باشد‌، سرعت Wi-Fi شما دچار مشکل خواهد شد.

?هارد دیسک 

?یکی از ویژگی های مهم لپ تاپ، هارد دیسک است که نقش مهمی را در ذخیره سازی اطلاعات به عهده دارند. در هارد دیسک ها ظرفیت و سرعت اهمیت بسیار زیادی دارد و بهتر است نوعی از آن را تهیه کنید که هم ظرفیت بالایی داشته باشد و هم سرعت عمل آن مناسب و عالی باشد و بعدا شما را با مشکل رو به رو نکند.

?در مدل های معمولی برای انجام کارهای ساده، می توانید از هارد دیسک 500 تا 750 استفاده کنید و برای انجام کارهای سنگین تر، هارد دیسک با ظرفیت بیشتر باید تهیه شود.

?کارت گرافیک 

?کارت گرافیک در لپ تاپ ها بسیار مختلف است. در بعضی از آن ها از همان هسته گرافیکی پردازنده بهره می برند و دارای کارت جدا و مستقل نمی باشد و این نوع دارای کیفیت مناسبی و کارایی خوبی نیست.

?اما برخی از لپ تاپ ها دارای کارت گرافیکی مجزایی هستند که این کیفیت و سرعت عملی بالایی دارد و بهترین انتخابی است که می توانید داشته باشید.

?ویژگی ظاهری 

?برای این کار باید بدانید که یکی از فناوری های مرتبط با صفحه نمایش سیستم نور پس زمینه است که در بعی از مدل ها از شیوه تامین نور LED به کار برده می شود.

?در این روش نور تنها در بخشی از تصویر که روشن است تابیده خواهد شد و میزان کنتراست در تصویر را بالا می برد و در نتیجه باعث مصرف کمتر باتری می شود. وضوح تصویر در کیفیت نمایش تاثیرگذار است و دقت تصویر در آن ها 768× 1366 است و هر چقدر این میزان بالاتر باشد، جزئیات بیشتری در تصویر قابل مشاهده است.

لنوو

?پورت 

?پورت یکی از ویژگی های مهم لپ تاپ ها است که تعداد آن اهمیت دارد. این ویژگی به این شکل است که تعداد پورت تا هر میزانی که در USB بالاتر باشد، امکانات بهتر و عالی تری را برای ارتباط و وسایل جانبی به وجود می آورد. هم چنین درگاه های آن برای متصل شدن به مانیتور و یا پروژکتور به کار برده می شود.

?صفحه کیبورد

?داشتن صفحه کیبور عالی و نرم، یکی از مهم ترین موارد تاثیرگذار در تهیه یک لپ تاپ خوب است. نوع صفحه کلید و اندازه تاپ پد باید مناسب باشد.کیبوردهایی که میان آن ها فاصله است، چیکلت نام دارد و تایپ در آن با دقت بیشتری انجام می شود ولی برای تایپ با سرعت به درد نمی خورد. زیرا حدود 15 درصد از کلیدهای معمولی کوچکتر هستند.

?برند

?از عالی ترین ویژگی هایی که می توانید به تهیه یک لپ تاپ خوب بپردازید، مراجعه به یک برند شناخته شده و سرآمد جهانی است. میلیون ها طراحی در بازار وجود دارد ولی برندی که توسط آن ساخته شده است، شرط خرید این محصول است.

?مهمترین ویژگی گوشی های موبایل چیست؟
?جک هدفون 

⚡️حذف جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری از آن دسته تصمیم‌های پرحاشیه‌ای بود که پس‌لرزه‌هایش همچنان ادامه دارد. از یک طرف این مشخصه صد سال عمر دارد و در طی این سال‌ها بهبود پیدا نکرده، و از طرف دیگر جایگزینی برای آن وجود ندارد.

⚡️همچنین این جک از جمله مشخصه‌هایی بود که در انواع و اقسام گوشی‌های هوشمند، فارغ از مدل و برند، تعبیه می‌شد. به همین خاطر کار برای سازندگان گوشی‌ها، سازندگان هدفون‌ها و مصرف‌کنندگان ساده‌تر بود.

?ضد آب بودن 

⚡️در بین گوشی‌های هوشمند، قابلیت ضد آب بودن مشخصه‌ی چندان جدیدی محسوب نمی‌شود. با این وجود، برخی از سازندگان هنوز هم چنین مشخصه‌ای را در گوشی‌هایشان تعبیه نمی‌کنند. خریدار، مبلغ زیادی را برای خرید گوشی خرج می‌کند و فقط با مقداری آب، گجت گران‌ قیمت او به‌کلی نابود می‌شود؛ این موضوع چندان منصفانه نیست.

?صفحه نمایش 

⚡️صفحه نمایش را می‌توان مهم‌ترین بخش گوشی به‌حساب آورد؛ زیرا در هنگام استفاده از گوشی، بیش از هر چیزی با نمایشگر آن سروکار داریم. یک نمایشگر عالی باید ویژگی‌های متعددی داشته باشد که فقدان هرکدام از آن‌ها می‌تواند نمایشگر مذکور را از چشم بیندازد.

⚡️میزان اهمیت نمایشگرها را می‌توانید در تبلیغات شرکت‌های سازنده‌ی گوشی‌ها ببینید. به‌طور مثال اپل در تبلیغات آیفون ۱۰ به رنگ‌های نمایشگر این گوشی اشاره می‌کند و سامسونگ هم پیوسته در مورد «نمایشگر بی‌نهایت» (Infinity Display) سری گوشی‌های گلکسی اس ۸ و گلکسی نوت ۸ صحبت می‌کند.

?نرم‌افزار

⚡️بعد از نمایشگر، بیشترین قسمتی که کاربر گوشی با آن سر و کار دارد، نرم‌افزار است. نرم‌افزار بد می‌تواند تجربه‌ی کاربری را خراب کند. عوامل زیادی می‌توانند تجربه‌ی کاربری بدی را رقم بزنند که از بین آن‌ها می‌توان به عدم نوآوری، فقدان مشخصه‌های جذاب و سنگین بودن نرم‌افزار اشاره کرد.

⚡️به عنوان مثال، برای سال‌های متمادی در نقد و بررسی‌های گوشی‌های سامسونگ به نرم‌افزار سنگین این گوشی‌ها اشاره می‌شد که سرشار از مشخصه‌های بی‌مصرف بود.

?عمر باتری 

⚡️عمر باتری موضوعی بحث‌برانگیز محسوب می‌شود. خیلی از شرکت‌ها بدون ارائه‌ی اعداد و ارقام، ادعا می‌کنند که باتری گوشی آن‌ها یک روز کامل را دوام می‌آورد. حتی باتری‌هایی هم که یک روز کامل دوام می‌آورند، معمولا بعد از گذشت یک سال دیگر این‌گونه نیستند. از آنجا که روزبه‌روز وابستگی ما به گوشی‌ها بیشتر می‌شود، به همان اندازه اهمیت عمر باتری هم افزایش پیدا می‌کند.

?دوربین گوشی موبایل 

⚡️دوربین گوشی اهمیت بسیار زیادی دارد، زیرا بسیاری از کاربران برای عکاسی و فیلم‌برداری فقط از گوشی‌هایشان استفاده می‌کنند. دوربین گوشی‌ها همیشه همراه شما هستند. وقتی که افراد می‌خواهند خاطره‌هایشان را ثبت کنند، به احتمال زیاد چنین کاری را با دوربین گوشی‌هایشان انجام می‌دهند.

به مدیریت:علی رضایی

 

 

 

فروش لپ تاپ در ماکو آذربایجان غربی , فروش کامپیوتر در ماکو آذربایجان غربی , فروش گوشی در ماکو آذربایجان غربی , آریا سیستم , فروش لپ تاپ رضایی در ماکو , قیمت لپ تاپ در ماکو , قیمت گوشی در ماکو , قیمت کامپیوتر در ماکو , آریا سیستم , انواع لپ تاپ , انواع کامپیوتر , انواع گوشی ,  جدیدترین مدل گوشی , جدیدترین مدل لپ تاپ , قطعات موبایل , لوازم جانبی گوشی , لوازم جانبی لپ تاپ ,