Address & Contact

Our Address

تهران،شهریار،باباسلمان،خیابان شهید چالوکه،مجتمع پاسارگاد

Telephone

فروش ماشین های تراشکاری cnc،فرز،تراش،اسپارک،وایر کارخانه سام در تهران

💫وارد کننده دستگاه های cnc از آلمان و اروپا 
💫فروش ماشین آلات cnc 
💫فروش دستگاه های cnc و تراشکاری 
✳️دستگاه cnc چگونه کار می‌کند؟

🔹🔸دستگاه‌‌‌های سی ان سی دارای محورهای مختلفی هستند که بسته به اینکه دستگاه چند محوری است توانایی دستگاه سی ان سی برای برش و انجام عملیات بالا می‌رود. زمانی که شما دستگاه را روشن می‌کنید وسیله ای به نام الکتروموتور شروع به حرکت و کار کردن می‌کند. این وسیله اصلی ترین قطعه دستگاه سی ان سی می‌باشد

🔹🔸زمانی که الکتروموتور روشن می‌شود اسپیندل دستگاه نیز شروع به حرکت بر روی محورها می‌کند و با استفاده از ابزار برشی دستگاه متریال موجود بر روی دستگاه برش می‌خورد. این قسمتی که معرفی کردیم در واقع بخش مکانیکی دستگاه سی ان سی می‌باشد. اما بخش نرم افزاری دستگاه نیز پیچیدگی خاص خود را دارد.

🔹🔸اپراتور با استفاده از نرم افزار دستگاه سی ان سی مختصات برش متریال را به دستگاه اعلام می‌کند. در واقع اپراتور باید بتواند طرح مورد نظر را با دادن مختصات دقیق به نرم افزار دستگاه دستور برش را به دستگاه بدهد. بعد از اینکه مختصات را به طور کامل ثبت نمود اطلاعات را به بخش مکانیکی دستگاه ارسال می‌کند و دستگاه به طور دقیق و منظمی‌کار برش را انجام می‌دهد. میزان دقت و کیفیت کار دستگاه‌‌‌های سی ان سی بر هیچکس پوشیده نیست.

✳️اسپارک چیست؟

🔻ماشین‌کاری تخلیه الکتریکی (Electrical Discharge Machining) یا EDM که از آن تحت عنوان ماشین‌کاری با دستگاه اسپارک نیز یاد می‌کنند، از جدیدترین روش‌های اضافه شده به انواع روش‌های قالب‌سازی صنعتی است.

🔻ماشین‌کاری با اسپارک روشی است که در آن از فولاد و یا بقیه‌ی فلزات می‌توان با روش تخلیه‌ی الکتریکی براده برداری نمود. با زدن جرقه بین دو اتصال الکتریکی، مقداری ماده از هر کدام از اتصالات برداشته می‌شود.

🔻به همین دلیل بود که تلاش‌هایی برای مهار و کنترل انرژی جرقه جهت استفاده از آن در راستای اهدافی مفید نظیر ماشینکاری فلزات صورت گرفت. متخصصین دریافتند که به منظور دستیابی به یک ماشین‌کاری موثر، به جرقه‌هایی کوتاه مدت و با فرکانس بالا نیاز است.

✳️کاربرد اسپارک :

✨از ماشین تخلیه الکتریکی برای انجام فعالیت‌های مختلف در مکان‌ها مختلف استفاده می‌کنند.

✨از جمله کاربردهای آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

✨استفاده از آن در نیروگاه‌ها، پتروشیمی و ذوب آهن 

✨استفاده از آن برای سوراخ‌کاری، حکاکی و برش و تراش قطعات بزرگ فلزی سخن پایانی اگرچه که فلزات، سخت و مقاوم در برابر گرما بودند اما با ماشین‌کاری به روش اسپارک بخش اعظمی از نیازها جهت براده‌برداری از فلزات حل می‌شود.

✳️دستگاه فرز چیست ؟

💠دستگاه فرز یکی از پر کاربرد ترین و پر مصرف ترین لوازم برقی در حوزه ابزار می باشد که دارای طیف وسیعی از کاربرد ها می باشد، شما بدون داشتن این ابزار نمی توانید بسیاری از کار ها را در حوزه آهنگری و… انجام دهید.

💠تمامی افرادی که به صورت حرفه ای در حوزه های مختلف صنعت کار می کنند نیاز به وسایلی مانند کفساب، پولیش و برش دهنده که در انجا فرز می تواند به عنوان تمامی آن ها ایفای نقش نماید.

💠دستگاه فرز بوسیله دست نگه داشته می شود و با انرژی برق و باد که از کمپرسور های هوا تولید می شوند شروع به کار می کنند.

✳️کاربرد های فرز  

💥دستگاه فرز بر خلاف سایر ابزار های برقی وظایف بسیار زیادی را انجام داده و قابلیت های بسیاری دارد.

✳️کاربرد های متداول فرز

🌀یکی از متداول ترین کاربرد های دستگاه فرز برای رفع بیرون زدگی های سنگ ، فلز و… می باشد، از سایر کاربرد های رایج این دستگاه برش قطعات با جنس های مختلف می باشد.

✳️تیز کردن ابزار های باغبانی 

🌀دستگاه فرز علاوه بر بریدن و ساییدن ی تواند نقش یک تیز کننده بسیار خوب را برای شما ایفا نماید که شما می توانید به وسیله ی آن انواع ابزار های خانگی و باغبانی خود را تعمیر نمایید، اما در انجام این کار سعی کنید دقت کافی را داشته باشید چرا که کار بسیار خطرناکی می باشد.

به مدیریت:اسلام دانیال پور 

اسپارک cnc

 

وایر کات

 

 

فروش ماشین آلات و دستگاه های تراش و فرز cnc کارخانه سام در تهران , کارخانه سام , کارخانه سام در تهران , فروش ماشین آلات در تهران , فروش دستگاه های تراش در تهران , فروش دستگاه های فرز در تهران , دستگاه های تراش و فرز cnc در تهران , فروش دستگاه های cnc در تهران , فروش دستگاه تراشکاری در تهران , وارد کننده دستگاه های cnc از آلمان و اروپا , قیمت دستگاه cnc , هزینه تراشکاری ,