فروش محصولات اتوماسیون صنعتی دلتا تکنیک

?فروش محصولات اتوماسیون صنعتی دلتا تایوان

?خدمات پس از فروش محصولات

?سرویس و تعمیرات و برنامه نویسی

کاتالوگ محصولات?

catalog Delta-دلتا تکنیک

❇️سروموتور

?سروموتور یک نوع موتور الکتریکی میباشد که به دلیل استفاده در پروژه های صنعتی به صورت حلقه بسته ، مجهز به سیستم های کنترل فیدبک دار شده است ، که متغییر کنترل شونده موقعیت ،سرعت،گشتاور میباشد.لختی در این موتور ها بسیار پایین بوده و درنتیجه تغییر سرعت در این نوع موتور های بسیار سریع میباشد.

?اولین سیستم های الکتریکی سرو نیز با نام سرو موتورهای DC پا به عرصه دنیای صنعتی گذاشت،صرفنظر از اشکالات ذاتی موتورهای DC مانند ساختار پیچیده (به خصوص در ماشین های DC با جبران سازی کامل)،راندمان پایین تر نسبت به ماشین های AC و همچنین قیمت بالا و هزینه تعمیرات و نگهداری زیاد داشتند،ماشین های DC به دلیل جاروبکهای کربنی نیازمند نگهداری و بازدیدهای دوره ای می باشند و به دلیل کموتاتور های مکانیکی قابلیت اطمینان در این ماشین های نیز کاهش چشمگیری می یابد و امکان یکسوسازی جریانهای بزرگ را ندارد.

?بنابراین،به دلیل دارا بودن مشخصه های بسیارمناسب در ماشین های AC مانند: راندمان بالا ، گشتاور مناسب و نرم که مهمترین عامل رقابت بین ماشن های AC و DC می باشد،ماشین های DC کم کم جای خود را به ماشین های AC دادند و به تبع آن ، سرو موتور های AC نیز جایگزین سرو موتورهای DC شدند،هرچند هنوز هم از سرو موتورهای DC در برخی موارد محدود استفاده می شود.

?سروو موتورها به طور کلی به 2 دسته کلی DCو ACتقسیم میشوند که غالبا در صنعت از سروو موتور های ACاستفاده می کنند که به صورت 3 فاز و تک فاز در بازار موجود می باشد که البته موتور های این سیستم به صورت 3 فاز میباشند و فقط مبدل قدرت آن ها ( درایو سرو موتورها ) تکفاز و 3 فاز می شود.

❇️اینورتر

اینورتر از نظر معنای لغوی، به معنای مبدل است. اینورتر ها این قابلیت را دارند فرکانس و سطح ولتاژ تولیدی را توسط تقویت کننده ها به سطح ولتاژ و فرکانس دلخواه تبدیل کرده و برق AC خروجی را با ولتاژ و فرکانس مورد نیاز کاربر تامین و تولید کنند. در نهایت از برق AC تولید شده در خروجی اینورتر می توانیم انواع موتور های AC سه فاز را کنترل و راه اندازی کنیم.

❇️PLC

PLC مخفف Programmable Logic Controller است که به معنای کنترلر منطقی قابل برنامه ریزی می‌باشد و به عنوان یک کامپیوتر صنعتی که جزو اصلی بخش اتوماسیون صنعتی می‌باشد شناخته می‌شود. با توجه به ساخت مستحکم، قابلیت‌های استثنایی مانند کنترلر‌های PID، کنترل متوالی، تایمر‌ها و شمارنده ها، سهولت برنامه نویسی، قابلیت کنترل قابل اعتماد و سهولت استفاده از سخت افزار، PLC چیزی بیش از یک کامپیوتر دیجیتال صنعتی است.

به مدیریت:ابوذر طاهری

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

 

 

?نام محصول :DTA

این سری دارای سه نوع مختلف کنترل MANUAL-ON/OFF-PIDمیباشد

دارای یک خروجی(رله ای یا آنالوگ یا ولتاژ پالس)

?نام محصول :DTB

این سری دارای 4 نوع مختلف کنترل PID-MANUAL-ON/OFF PROGRAMABLE PID میباشد

دارای دو خروجی(رله ای یا آنالوگ یا ولتاژ پالس)

?نام محصول :DTC

این سری تمام تواناییهای سری DTA وDTB را دارد

از تواناییهای این سری می توان به قابلیت ماژولار شدن

جهت افزایش ورودیها و خروجیها و قابلیت اضافه شدن به

صورت ماژول کمکی به سری DTE را دارد(حداکثر 7 ماژول)

?نام محصول :DTE

این سری دارای ساختار چند ورودی و چند خروجی میباشد

قابلیت اضافه شدن ماژول اضافی(حداکثر 7 ماژول DTC)

?نام محصول :DTV

دارای خروجی مخصوص شیر برقی و خروجی رله ای

?نام محصول :DTK

از این سری کنترلر فقط در یکی از حالاتCooling یا Heating می توان استفاده کرد

سنسورهای ورودی آن از نوع
K, J, T, E, N, R, S, B, L, U,
TXK, Pt100, JPt100, Cu50, Ni 100 می باشند
و ولتاژ تغذیه این کنترلر120 ~ 240VAC

?نام محصول :DT3

جدید ترین کنترل دما با قابلیت های استثنایی

پشتیبانی انواع سنسور و ورودی آنالوگ (ولتاژ و جریان)

?نام محصول :DELTA Machine Vision

سیستم ماشین بینایی دلتا DVM عمدتا برای کاربردهای اتوماسیون صنعتی برای خطوط تولید طراحی شده است ، از جمله توانایی های این محصول می توان به
1 – کیفیت محصول و بازرسی رنگ آمیزی
2 – اندازه گیری اندازه های بیرونی
3 – شمارش محصول نهایی
4 – بررسی کد
5 – و دیگر فرایندهای اتوماسون صنعتی.
کاربران میتوانند به راحتی هرگونه مشکلی در خطوط تولید حل و خط را از طریق DVM مدیریت نمایید.
DMV رنج وسیعی از مزایای بازرسی تصویری را از جمله :
بازرسی محیطی
موقعیت لبه
عرض لبه
تعداد لبه
زاویه لبه
بازرسی رنگ آمیزی
بازرسی لکه
جستجوی الگو مطابق با شکل
محاسبه زاویه
چینش اتوماتیک بر اساس الگو
DMV خطاهای ناشی از خستگی و خواب آلودگی نیروی کار را خذف میکند و باعث افزایش راندمان و کیفیت تولید میشود.
مزایای DMV فقط در پردازش تصویری خلاصه نشده بلکه :
پشتیبانی از سیگنالهای ورودی و خروجی برای اتصال سنسور و ارسال فرامین
منبع نور با قابلیت چشمک زن
فعال سازی دوربین
لینک ارتباط با PLC
پشتیبانی از انواع شبکه RS232 , RS485 , Ethernet
دارای لوازم جانبی فراوان ( مانند انواع لنز ، انواع دوربین و منابع نور متعدد )
خروجی SVGA جهت مشاهده تصویری
SD Card جهت ثبت تصاویر ، پارامترها و برنامه ها
میتوان جهت ساخت یک سیستم با کیفیت عملکرد بالا و دقیق و کارکرد تحت شبکه از آن استفاده کرد.

:APF

یکی از تجهیزات کلیدی برای داشتن یک شبکه برق بدون هارمونیک میباشد.
امروزه با وجود اینکه تجهیزات اتوماسیون باعث افزایش راندمان تولید و صرفه جویی در هزینه ها شده است ، اما می تواند باعث بروز مسائلی در زمینه ی کیفیت توان گردد.
راندمان به شدت تحت تاثیر کیفیت توان میباشد.
یک شبکه ایده آل ، جریان سینوسی مصرف میکند. اما تجهیزات الکتریکی که امروزه در ساخت تجهیزات اتوماسیون صنعتی استفاده می شود یک جریان غیر سینوسی تولید میکند که باعث عدم کیفیت توان میشود.
اعوجاج ولتاژ و جریان ، اثرات توان راکتیو و بارهای نا متعادل مسائل مشترکی هستند که باعث افزایش هزینه های بهره برداری کمتر از انرژی برق را در پی خواهد داشت، نگرانی اصلی در صنعت اتوماسیون چگونگی بهبود کیفیت توان و چگونگی مدیریت شبکه برق میباشد.
APF 2000 با بهره برداری از پیشرفته ترین پروسسورهای 32 بیتی سرعت بالا جهت پاسخ گویی سریع در برابر انواع هارمونیک ها برای بهبود کیفیت توان استفاده مینماید. کنترل تمام هارمونیک ها باعث کاهش تلفات توان و کاهش تولید گرما میشود.
APF 2000 به صورتی طراحی شده است که حداقل فضا را اشغال نماید و به یک دستگاه HMI در اندازه 7 اینچ جهت مشاهده نمودارهای ولتاژ و جریان و هارمونیک های شبکه مجهز شده است. ماموریت نهایی APF 2000 افزایش کیفیت توان ، تلفات انرژی کمتر و هزینه نگهداری ارزان تر میباشد.

مزایای APF 2000

APF 2000 یک فیلتر میباشد که جریان بار را کنترل میکند و هارمونیک های اضافی را به صورت بلادرنگ حذف می نماید و باعث میشود خط انتقال انرژی از هرگونه هارمونیک های اضافی پاک شود.
این وسیله جریان بار را با استفاده از CT (ترانس مبدل جریان ) کنترل می نماید و در صورت وجود هارمونیک اضافی با تزریق جریان با فاز مخالف به شبکه آنها را حذف می نماید که باعث بهبود ضریب قدرت و جبران توان راکتیو می شود

 

 

 

 

اتوماسیون صنعتی , فروش محصولات اتوماسیون صنعتی دلتا تکنیک در تهران , اتوماسیون صنعتی دلتا تایوان , تعمیرات سیستم , برنامه نویسی , سروموتور , اینورتر , اتوماسیون صنعی دلتا تکنیک در تهران , کاربرد سرو موتور , کاربرد اینورتر , سرو موتور دلتا B2وA2وA3 , دلتا PLC , Hmi Delta , MS300اینورتر دلتا,M,  EL , B , C2000 , PLC , HMI , servo motor , اینورتر ,