فروش و اجرای استخر سونا و جکوزی آساسونا

09121945045
09361945045
02176313221

✅اجرای صفر تا صد سونا،استخر،جکوزی به صورت کاملا تخصصی
✅نماینده انحصاری سرامیک و تجهیزات استخر
✅ ساخت استخرهای عمومی و حرفه ای نیز با توجه به امکانات در نظر گرفته شده مطابق اهداف کارفرما،توجه به استانداردهای موجود
✅ طراحی و ساخت ونگهداری استخر های شنا

۱٫تهیه و فروش کلیه لوازم و تجهیزات استخر،سونا(خشک و بخار)،جکوزی،حمام ترکی،تونل مه پاش و بخور سرد،اتاقک های ماساژ و… ،از قبیل سرامیک(ایرانی و خارجی)،چسب و مکمل های بتون و آب بندی پمپ و فیلترهای تصفیه،دستگاهای ضد عفونی کننده و رباط های کف و دیوار روب،چوبکاری های سونا و سالن های استخر و مشابه،هیتر سونا،انواع گرمکن ها و بطور کل تمامی لوازم جانبی استخر می باشد.

نمونه تجهیزات استخر،سونا و جکوزی

? بطور کلی لوازم و تجهیزات استخر، سونا، جکوزی طیف گسترده ای از انواع لوازم تاسیسات را شامل می گردند.

? این لوازم و تجهیزات استخر مجموعه دستگاه های تصفیه و ضدعفونی آب، تامین فشار و گردش آب، گرمایش و رطوبت گیری از محل سالن استخر و جکوزی تا تجهیزات و لوازم جانبی از قبیل چراغ استخر، تخت، سایبان، دایو و … را شامل می گردند.

 

? به عنوان مثال، در حیطه دستگاه های تصفیه و ضدعفونی آب از مجموعه لوازم و تجهیزات استخر، سونا، جکوزی می توان به انواع فیلترهای تصفیه، انواع پکیج های تصفیه، انواع کلرزن ها، جاروهای استخر، لامپ UV و ازن زن ها، از برندهای ایمکس، هایوارد، Prozone و Omni و… اشاره نمود.

? همچنین در خصوص تجهیزات تامین فشار و گردش آب در سیستم از مجموعه لوازم و تجهیزات استخر، سونا، جکوزی می توان به پمپ های تصفیه، جت پمپ های جکوزی، بلوئرها و سیستم استخر بی پایان از برندهای IML، ایمکس و PSH اشاره کرد.

? انواع گرمکن های آب استخر و جکوزی و همچنین هیترهای برقی و گازی سونا نیز از مهمترین لوازم و تجهیزات استخر، سونا، جکوزی می باشد که در برندها و ظرفیت های مختلف در سایت فروش و اجرای استخر سونا و جکوزی آساسونا ارائه گردیده است.

مدیریت:آقای اردشیر خورشیدوند

ارسال به سراسر ایران

پروژه های اجرایی استخر،سونا مجموعه آساسونا

اجرای استخر و جکوزی , فروشگاه اینترنتی لوازم استخر , بورس تجهیزات استخر , طراحی و اجرای استخر , ساخت استخر ارزان , مجری ساخت استخر , مرکز فروش لوازم استخر , شرکت ساخت استخر خانگی ,