فروش و تعمیرات ماشین های اداری آویشو

?فروش، خدمات و مشاوره

?فروش انواع پرینتر استوک ، مانیتور ، کارتریج و قطعات

?تجربه چاب با ما

?فروش انواع پرینتر استوک ، پرینترهای لیزری، پرینترهای کارکرده در حد نو

?بصورت عمده و تک سرویس شده

?ارسال و فروش به سراسر ایران

?فروش انواع پرینتر با کارایی خانگی اداری و صنعتی سه کاره ،چهارکاره ،تک کاره ،رومیزی و ایستاده با مدل های به روز و جدید

?بهترین پرینتر استوک و پرینتر دست دوم را با بهترین قیمت و کیفیت خریداری فرمایید.?
?چرا خرید پرینتر دست دو بهتر است؟

✳️تا دو دهه قبل شرکت های تولید کننده پرینتر تمرکز سودآوری آنها تنها روی پرینتر بود. تولید پرینترهای بادوام و با کیفیت ساخت عالی جزو اولویت های اصلی شان بود.اما به مرور و با گذشت زمان متوجه این موضوع شدند کهیک پرینتر با کیفیت ساخت عالی که می تواند چندین سال کار کند در طی زمان فروش آنها را کاهش می دهد.

?شارژ کارتریج

?کاربران کارتریج اولیه دستگاه را بارها و بارها شارژ می کردند و مجددا استفاده می کردند، این کار باعث کاهش فروش کارتریج ها قطعات مصرفی و خود پرینتر شده بود. پرینترهایی که امروزه تولید می شوند ویژگی های خاصی دارند،شرکت ها وسواس خاصی به خرج می دهند که قطعات پرینتر طوری ساخته شود که بعد از کارکرد عمر مفیدشان دیگر قابل مصرف نباشد یا مدت زیادی کار نکند.

?کارتریج

?کارتریج پرینترها یا همان مخزن جوهر را طوری طراحی می کنند که بعد از اتمام رنگ قابل شارژ نباشد. در مورد پرینترهای سامسونگ شاید تجربه کرده باشید که بعد از چاپ تعداد حدود ۱۰۰۰ یا ۲۰۰۰ برگ پرینتر از کار می افتد و راه حل این است که یک کارتریج نو تهیه کنید.

به مدیریت : علی خلخالی

 

 

 

 

 

 

 

 

فروش و تعمیرات ماشین های اداری آویشو در تهران , پرینتر استوک , مانیتور  , کارتریج , پرینترهای لیزری , پرینترهای کارکرده در حد نو , فروش انواع پرینتر در تهران , پرینتر خانگی ,  پرینتر اداری , ماشین های اداری , کارتریج , ریبون , کارتریج تونر , پرینتر , چاپگر , استوک  , مانیتور ,