Address & Contact

Our Address

تبریز، منطقه کلیبر، روستای آزدان آباد

Telephone

فروش و تعمیر ماشین آلات کشاورزی کمپاین تراکتور ادوات کشاورزی مانی

⚡️ماشین آلات کشاورزی دسته ای بسیار گسترده از شاخه ماشین آلات به شمار می رود. امروزه در کشور های صنعتی و پیشرفته کشاورزی واردی فاز صنعتی تری شده و تاثیر به سزایی بر رشد اقتصادی کشورهای توسعه یافته داشته است. در دنیای امروز یک کشاورز علاوه بر دانش لازم برای کشاورزی باید در زمینه آشنایی و استفاده از ماشین آلات کشاورزی به روز بوده و بتواند در فرآیند های مختلف از این ابزار ها استفاده کند.از محصولات ارائه شده در این قسمت می توان به انواع تیلر ، بارکش های نسل جدید ، انواع دستگاه های خرد کن چوب ، علوفه خرد کن ، چوب خرد کن ، سمپاش های باغی و صنعتی ، پودر کن چوب و … اشاره کرد.

🔻مزایای استفاده از ماشین آلات به روز در حوزه کشاورزی :

🔰کاهش زمان اجرای پروژه مختلف کشاورزی

🔰کاهش نیاز به نیروی انسانی برای انجام کارهای مختلف

🔰کاهش هزینه ها

🔰افزایش بهره وری

🔰انجام دقیق تر و بهتر کارهای مربوط به کشاورزی

🔰آسان تر شدن کارها

🔻کمباین

💠کمباین از اجزای زیادی تشکیل شده است: چرخ دنده ها، تیغه ها، مته مارپیچ (مارپیچ هایی که محصولات درو شده را به قسمت های دیگر ماشین منتقل می کنند)، نقاله ها، تسمه ها، اهرم ها و چرخ ها. به شکل خیلی ساده و با صرف نظر از قسمت های پیچیده‌تر، نحوه کار کمباین به شرح زیر است:

💠خوشه های غلات توسط دماغه که در بخش جلوی کمباین قرار دارد و دارای یک جفت چنگک تیز به نام جداکننده است جمع آوری می شوند. به طور کلی هرچقدر دماغه پهنای بیشتری داشته باشد، ماشین برداشت سریعتر و با راندمان بالاتری می تواند محصولات را درو کند. برای برداشت غلات مختلف از دماغه های متفاوت استفاده میشود؛ دماغه معمولا هیدرولیکی است و قابلیت حرکت به سمت بالا و پائین با زوایای مختلف را دارد. برای عبور از مسیرهای باریک، می توان دماغه را از جلوی ماشین باز کرد و از عرض به پشت کمباین وصل کرد و یدک کشید.

💠یک چرخ با سرعت گردش پائین به نام چرخ و فلک (چرخ و فلک انگشتی‌دار یا شانه ای) محصول را به سمت تیغه های برش هل می دهد. چرخ و فلک برای محکم نگه داشتن ساقه های محصول، مجهز به میله های افقی به نام بات یا پارو و دندانه ها یا چنگال های عمودی است.

💠شانه برش در تمام طول دماغه زیر چرخ و فلک حرکت می کند. دندانه های آن (گاهی به آنها انگشتی های درو گفته میشود) باز و بسته میشوند و ساقه محصول را میبرند، کمی شبیه به یک شمشادزن برقی بزرگ که سطح زمین را جاروب می کند.

⚡️انواع مختلف تراکتور

⚜️دو چرخ متحرک
⚜️دو چرخ متحرک مجهز به پولوس قفل کن
⚜️چهار چرخ متحرک
⚜️چرخ زنجیری

🌀کاربرد تراکتور

🔰از تراکتور در بسیاری از کارهای کشاورزی مانند: شخم زدن، درو کردن، دندانه زدن، تسطیح، بذر افشانی، نرم کردن خاک، سم پاشی، بار کشی و… استفاده می‌شود.چنانچه تجهیزات لازم به یک تراکتور اضافه شود، می‌تواند به عنوان بیل مکانیکی، لودر و یا جرثقیل از آن استفاده شود.

به مدیریت : مهدی مانی

 

 

 

فروش و تعمیر ماشین آلات کشاورزی  , کمپاین در تبریز ,  تراکتور در تبریز , ادوات کشاورزی مانی در تبریز , ماشین آلات کشاورزی در تبریز , تعمیر ماشین آلات کشاورزی در تبریز , ادوات کشاورزی ,