Address & Contact

Our Address

اصفهان، خیابان هاتف ،نبش گذرگاه یخچال، کوچه یخچال

Telephone

فروش انواع لوازم خانگی کولرگازی، شیرآلات ،گاز رو میزی، هود آشپزخانه و سینک آشپزخانه در اصفهان

?فروش انواع لوازم خانگی کولر گازی پکیج

?عرضه کننده انواع لوازم خانگی و جهیزیه کامل عروس

?لوازم برقی آشپزخانه در مارک‌‌‌های معتبر جهانی با قیمت مناسب

?انواع لوازم شیک آشپزخانه

?بورس شیک ترین لوازم خانگی ایرانی و خارجی

?سفارشات پذیرفته می‌شود

⚡️منظور از لوازم خانگی کلیه لوازم و وسایل اولیه و مورد نیاز برای زندگی می‌باشد. لوازم و وسایلی که نه تنها جلوه ای زیبا به محیط شما می‌بخشند، بلکه تا حدودی معرف سلیقه شما نیز می‌باشند.

⚡️بدون شک رشد تکنولوژی و تولید لوازم خانگی‌‌‌های جدید و متنوع، زندگی‌‌‌های امروزی را با تحولی عظیم و شگفت همراه کرده است. تحولی که نه تنها منجر به افزایش سطح رفاه و آسایش آن‌ها شده است، بلکه شکل و شیوه جدیدی به زندگی روزمره افراد بخشیده است. لوازمی‌که با افزایش سطح بهداشت و بهبود کیفیت تغذیه‌‌‌های عمومی‌از اهمیتی بیش از پیش برخوردار گشتند.

⚡️اهمیتی که سبب گشت تا روز به روز شاهد گستردگی لیست لوازم‌‌‌های خانگی باشیم. اما لازم است به یاد داشته باشید آنچه که در انتخاب و خرید لوازم خانگی باید بدان توجه نمایید نوع نیازمندی‌‌‌های شما و البته میزان بودجه مورد نظر شما برای خرید و تهیه لوازم و وسایل مورد نیاز می‌باشد. لوازمی‌ضروری که با افزایش سطح رفاه موجب آسایش و آرامش بیش از پیش افراد می‌شوند.

?کولر گازی پنجره ای

کولر گازی پنجره ای جزو ابتدایی و ساده ترین انواع اسپلیت یا کولر گازی است. تمامی‌اجزای این سیستم به صورت یکپارچه بوده، بدین معنی که کمپرسور و فن در یک پک قرار دارند. نام گذاری آن به این علت است قسمتی از دستگاه باید در محیط داخل و قسمت دیگربه سمت بیرون در مجاورت هوای آزاد قرار گیرد. کولر گازی‌‌‌های پنجره ای هم مانند سایر سیستم‌‌‌های تهویه مطبوع نیاز به سرویس و شارژ گاز دارند.

?ویژگی‌‌‌های کولر گازی پنجره ای

?دارای برق تک فاز هستند.
?به علت یک تکه بودن به راحتی قابل حمل می‌باشند.
?دارای مصرف برق بالایی هستند.
?فضایی از خانه را اشغال نمی‌کنند (پشت پنجره نصب می‌شود)

?اسپلیت

اسپلیت (Split) نوعی کولر گازی است که هوای گرم خانه را گرفته و به حالت خنک به داخل بر می‌گرداند. این کار تا جایی اتفاق می‌افتد که ترموستات به دمای دلخواه برسد. کولر در واقع همانند یخچالی است که محفظه عایق ندارد. مایع مبرد مانند فریون، گرما را گرفته و بخار می‌شود و محیط را خنک می‌کند. در کولرها دستگاهی که مبرد را بخار می‌کند، همانند یخچال است.

?مزایای استفاده از سیستم اسپلیت

?کاهش آلودگی هوا زیرا دارای فیلتر ضد آلرژی می‌باشد.
?ظرفیت بالا برای گرم و سرد کردن منازل
?برای هر واحد ساختمانی به طور جداگانه نصب می‌شود.
?دارای ترموستات دمایی می‌باشد تا بتوانید دمای محیط را تا هر مقدار کنترل کنید. این باعث می‌شود تا هر زمان کسی در محل نبود سیستم کار نکند.
?این موضوع باعث صرفه جویی در پول و انرژی می‌شود.
?خنک کردن تمام فضا در مدت زمان کم و به طور یکنواخت
?صدای کم آن در منزل ایجاد مشکل نمی‌کند.

⚡️شیرآلات

?برای تغییر دکوراسیون و ایجاد تنوع در محیط خانه لزوماً نباید اتفاقات بزرگ و برجسته‌ای بیفتد. خیلی از اوقات می‌توان با چند تغییر ساده و حتی کم‌هزینه تنوع ایجاد کرد و حال و هوای خانه را تغییر داد. برای ایجاد تنوع می‌توان شیرآلات دستشویی، حمام و آشپزخانه را تغییر داد و اتفاقات بزرگی را رقم زد. می‌توان شیرآلات استیل حمام و توالت را با انواع مدل‌های طلایی تعویض کرد و از شمع‌ها و وسایل تزیینی برنز و طلایی استفاده کرد و محیط حمام را کاملاً تغییر داد و شبیه به یک اسپای بسیار شیک کرد.

?نباید فراموش کرد برای تغییر شیرآلات خانه باید به چندین مورد ازجمله دکور قالب فضا، رنگ کاشی و سرامیک و بودجه فکر کرد و سپس تصمیم گرفت. برخی از شیرآلات بسیار گران هستند و مناسب آشپزخانه‌های خاص و طرح کلاسیک هستند در حالی که برخی از آن‌ها را می‌توان با یک بودجه‌ی معمولی تهیه و نصب کرد.

⚡️گاز

?اجاق هایی که برای آشپزی تولید و ساخته شده اند، در انواع مدل‌های مختلف هستند که شامل: اجاق‌های تمام گازی (در دو نوع مبله و رومیزی)، اجاق‌های تمام برقی، اجاق‌های دوگانه سوز (گاز و فر برقی).

?اجاق‌های گازی حرارت سریع و مستقیم تولید می‌کنند که باعث پخت سریع‌تر می‌شوند. پخت و پز با گاز قابل کنترل‌تر و سریع‌تر است و می‌توان انواع غذاهای سرخ کردنی و برشته را تهیه کرد.

?اجاق‌های گازی از انواع اجاق‌های برقی ارزان‌تر هستند و اجاق گازها با دو نوع گاز طبیعی و LPG (گاز مایع) کار می‌کنند. اجاق گازهایی که با گاز طبیعی کار می‌کنند از نوعی که با گاز مایع کار می‌کنند متداول ترند، با این حال هر دو نوع اجاق گاز باید توسط متخصص نصب شوند. اجاق‌های گازی برای کارکرد موثر و ایمن حتما باید  استاندارد داشته باشند. علاوه بر توجه به نشان استاندارد به اعتبار مارک تجاری و خدمات پس از فروش اجاق گاز نیز توجه نمایید.

⚡️هود

?هود آشپزخانه از حیث طراحی ظاهر به چند دسته کلی تقسیم میشوند.هود اشپزخانه مورب، هود اشپزخانه شومینه ای، هود آشپزخانه مخفی و هود آشپزخانه جزیره ای. این تقسیم بندی انواع هود از نظر طراحی ظاهر است.

?در حال حاضر دو نوع هود در بازار موجود است. هودهای تصفیه‌کننده هوا و هودهای دارای خروجی هوا، هودهای تصفیه کننده، گرد و غبار و بو را به داخل می‌کشند و ذرات معلق را تا حد ممکن از هوا می‌زدایند و دوباره هوای تصفیه شده را به داخل آشپزخانه پس می‌دهند. هودهایی که خروجی هوا دارند، به یک کانال متصل شده‌اند که گرد و غبار، چربی و بوهای نامطبوع از طریق آن به بیرون فرستاده می‌شود. این هودها به شکل‌های معمولی، شومینه‌ای و جزیره‌ای موجود هستند.

?میزان هوایی که هود در دقیقه توانایی خارج کردن آن را دارد بر واحد مترمکعب محاسبه می‌شود. نصب درست هود بر میزان مکش آن تأثیرگذار است. قبل از خرید هود باید نوع خروجی هود منزل خود را مشخص کنید

به مدیریت : آقای امید قریشی

 

 

 

 

 

 

فروش و خدمات انواع لوازم خانگی و کولر گازی قریشی در اصفهان , فروش و خدمات انواع لوازم خانگی , کولر گازی قریشی در اصفهان , لوازم خانگی قریشی در اصفهان , فروش لوازم خانگی در اصفهان , فروشگاه لوازم خانگی در اصفهان , انواع تلویزیون , ماشین ظرف شویی , ماشین لباس شویی , جارو برقی , بخاری , اسپیلت , کولر گازی پنجره ای ,, لوازم خانگی قریشی ,