اجرای سقف دیواری و آبرو عیسی وند در اراک

✨ساخت و نصب انواع ساندویچ پانل در تمام نقاط کشور

?ویژگی ساندویچ پانل ها:

?تحمل فشار بار زیاد

? عایق در برابر صدا و رطوبت و سرما و گرما

? مقرون به صرفه بودن

? ایمنی بالا

?وزن سبک

? مقاومت شیمیایی

?وزن و ضخامت ساندویچ پانل سقفی:

ساندویچ پنل سقفی عایقی است برای پوشش سقف به صورتی که عایق بسیار مقاومی‌در برابر انواع باد و باران و انواع آفات است. در ساندویچ پانل سقفی از ورق آلوزینک (روی، سیلیکن و آلومینیوم) استفاده میشود. عرض این ساندویچ پانل ۱.۰۸ سانتی متر است که عرض مفید آن ۱.۰۱ است(به دلیل اورلپ ۷ سانتی متری.)ضخامت این ساندویچ پانل ۴ الی ۱۰ سانتی متر است و در طول‌‌‌های ۲ الی ۱۲ متر بسته به نیاز مشتری قابل ارائه است.

?وزن و ضخامت ساندویچ پانل دیواری:

این نوع ساندویچ پنل برای پوشش دیوار سوله و ساختمان‌ها استفاده میشود. نوع ورق بکار رفته در این نوع ساندویچ پانل گالوانیزه یا آلوزینک است. ضخامت آن از ۴ الی ۱۲.۵ سانتی متر است اما امکان تولید تا عرض ۱۵ سانتی متر نیز وجود دارد. عرض آن ۱.۱۶ سانتی متر است که به دلیل اور لپ ۲ سانتی عرض مفید آن به ۱.۱۲ سانتی متر کاهش پیدا میکند.

?روش‌‌‌های کاهش هزینه ساندویچ پانل:

?به جای اینکه در هر دو طرف پانل از ورق فلزی استفاده گردد، تنها در یک طرف ورق فلزی به کار رود.

? پایین آوردن ضخامت ورق فلزی از ۵/۰ میلیمتر به ۴/۰ میلیمتر.

? پایین آوردن فشردگی دانسیته از ۴۰ به ۳۰ , کاهش گام‌های به کار رفته در پانل

?ورق آبرو

ورق آبرو از ورق هایی است که در سقف های شیب دار استفاده می شود.کاربرد ورق آبرو در زیرسازی، جوشکاری، آب بندی و شیب بندی و بستن ته آبروها می باشد.با قرار دادن نافی در قسمت های آبرو، بارش باران را به طور کامل و بدون ایجاد مزاحمت برای عابرین می توان هدایت کرد.

?انواع آبرو

⚡️آبرو جعبه ای یا چهارگوش
⚡️آبرو لندنی (دایره ای فرم)
⚡️آبرو فیتیله ای (سوئدی-مخفی)
⚡️آبرو کناری
⚡️آبرو وسط

?اجرای سوله

انواع روش‌‌‌های اجرای سوله در کل به سه نوع ساخت تقسیم می‌شود:

?ساخت سوله HSS
?ساخت سوله تیر ورقی
?ساخت سوله UBM

❇️اولین سوله هایی که در ایران اجرا شده است مربوط به سوله‌‌‌های تیر ورقی می‌باشد، و به جرئت می‌توان گفت که بیش از ۹۸٪ سوله سازان ایران به روش تیر ورقی فقط کار می‌کنند. همانطور که مشخص است قدیمی‌ترین نوع سوله همین نوع تیر ورقی می‌باشد و به طبع مشخص است که شیوه‌‌‌های ساخت و نقشه کشی این سازه‌ها نیز قدیمی‌می‌باشد.

❇️در سازه‌‌‌های تیر ورقی هرچقدر که دهانه بزرگتر شود وزن فولاد مصرفی در سازه به صورت تصاعدی بالا می‌رود. متاسفانه در ایران در دروس دانشگاهی طراحی و نقشه کشی سازه‌‌‌های خرپایی یا همان hss آموزش داده نمی‌شود، برای همین همچنان درصد بالایی از سوله سازان نمی‌توانند سازه‌‌‌های سبک خرپایی را اجرا کنند.

❇️این نکته درست است که در کشورهای اروپایی به کلی سازه‌‌‌های تیر ورقی منسوخ شده است اما از نظر ما برای دهانه‌‌‌های زیر ۱۸ متر سازه تیر ورقی گزینه بهتری از لحاظ قیمتی، نسبت به سایر سازه‌ها می‌باشد. اما ساخت سوله با دهانه بالای ۱۸ متر با روش تیر ورقی به هیچ عنوان پیشنهاد نمی‌شود و اصلا به صرفه نیست. پس بهتر است که سبک سوله با دهانه بالاتر از ۱۸ متر حتما با سوله‌‌‌های خرپایی اجرا شود زیرا از لحاظ قیمتی بسیار به صرفه تر و اقتصادی تر هستند.

به مدیریت:آقای عیسی وند

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ساندویچ پانل , ساندویچ پانل سقفی , ساندویچ پانل دیواری , اجرای سقف دیواری در اراک , کاربرد ورق آبرو , فروش و نصب انواع ساندویچ پانل ساختمانی و سوله شرکتی عیسی وند در اراک , ویژگی ساندویچ پانل‌ها , وزن و ضخامت ساندویچ پانل سقفی , وزن و ضخامت ساندویچ پانل دیواری ,