Address & Contact

Our Address

گلستان ، آق قلا ، خیابان مصطفی خمینی شرقی، نبش مختومقلی ۱۰

Telephone

نصب و فروش پکیج گازی

🔰گروه معماری هاتا درآق قلا🔰

⚡️فروش انواع لوله سپاهان، سپنتا، کچو، آریاوا در آق قلا گلستان ⚡️

🔰شیر گازی در حقیقت نوعی از شیرهای ربع گرد است. این شیر به‌خودی‌خود نوعی اتصال هم هست. یعنی مانند اتصالات از دو بخش سَری و میانی تشکیل‌شده است که لوله‌های ورودی و خروجی گاز را به هم متصل می‌کند. در بخش میانی شیر گازی یک توپی توخالی وجود دارد که از یک راستا سوراخ است و از یک راستا کاملاً پر. زمانی که این توپی از طرف خالی خود در مسیر لوله قرار بگیرد مسیر گاز باز می‌شود و زمانی که وجه دایره‌ای توپر آن در مسیر لوله قرار بگیرد جریان گاز بسته‌شده و متوقف می‌شود. یعنی در حالت بسته عملاً به یک سرپوش تبدیل می‌شود.

🔴انواع شیر گازی

💠برای کنترل جریان گاز سیستم‌های گازرسانی، شیرهای دیگری مانند مدل شیر کشویی، پروانه‌ای و غیره هم وجود دارند. اما رایج‌ترین شکل شیرآلات مورداستفاده در سیستم‌های گازرسانی مخصوصاً در ساختمان‌های اداری، تجاری و مسکونی، شیر گازی یا همان شیر توپی معمولی است.

💠درست مانند تمام شیرهای دیگر، شیر گازی هم‌بسته به موادی که از آن ساخته می‌شود و کاربردهای ویژه‌اش انواع مختلفی دارد که می‌توانید بسته به نیاز خود آن را تهیه کنید. یکی از بهترین برندهای موجود در بازار که درزمینهٔ تولید و توزیع شیر گازی هم فعالیت می‌کند، برند امین شیر است که سالهاست جزو رتبه‌های برتر تولید شیرآلات جای دارد. برای خرید شیر گازی توصیه می‌کنیم از محصولات برند امین شیر استفاده کنید.

⚡️معرفی انواع لوله و اتصالات

🔸چدنی: مقاوم بودن در مقابل خوردگی و طول عمر مفید(۱۰۰ سال) آنها باعث شده نوع لوله‌ ها در سیستم آب و فاضلاب مورد استفاده قرار گیرند‌ لوله‌ های چدنی دارای قطر ۵ الی ۱۲۰ سانتیمتر هستند و همچنین قابلیت تحمل فشارهای متغیر را دارند و قیمت آنها نیز مناسب است.

🔸گالوانیزه: جنس این نوع لوله آهن سفید نور دیده با قطر ۱۲ میلیمتر الی ۱۵ سانتیمتر و طول ۶ متر است برای اینکه این لوله‌ ها گالوانیزه شوند باید پس از تولید در محلول روی قرار گیرند کاربرد این نوع از لوله‌ها برای انتقال مایعات و گاز است لوله‌ های گالوانیزه به شدت تحت تاثیرات مخرب مواد اسیدی و قلیایی قرار می‌گیرند این لوله‌ ها در دو نوع سبک و متوسط تولید می‌شوند که کار کردن با آنها راحت است و تقریبا ۱۰ سال عمر مفید دارند و قیمتشان پایین است.

🔸فرفورژه: این لوله‌ها شباهت زیادی به لوله‌ های گالوانیزه دارند و تنها تفاوت آنها با لوله‌ های گالوانیزه این است که بدون درز نیز ساخته می‌شوند قطر آنها از ۱۲ میلیمتر تا ۱۵ سانتیمتر است و به علت سبک بودن کار با آنها سخت نیست لوله‌ های فرفورژه عموما جنبه تزیینی دارند اما برای انتقال مایعات و گاز نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

به مدیریت : طاهر عبدالهیان

 

 

 

فروش لوله و اتصالات شوفاژ پکیج گاز گروه معماری هاتا آق قلا گلستان , فروش لوله و اتصالات ,  لوله و اتصالات شوفاژ , لوله و اتصالات پکیج , لوله و اتصالات گاز  , فروش انواع لوله سپاهان , لوله سپنتا , لوله کچو , لوله آریاوا , شیرآلات گازی استاندارد ,