قهوه رست تولید،فروش و پخش انواع دانه های قهوه و نسکافه و لوازم جانبی امین کافه در کرج

✨تولید و فروش انواع دانه قهوه و نسکافه

?تاثیرات مثبت قهوه بر سلامتی

☕️ قدرت آنتی اکسیدانی: دانه‌های قهوه سرشار از آنتی اکسیدان هستند. محققان تایید کرده اند که یک فنجان قهوه مقدار آنتی اکسیدان بیشتری نسبت به همین مقدار آب انگور، تمشک و پرتقال دارد. به علاوه ترکیبات فنولیک موجود در قهوه از چای و کاکائو که به عنوان دو منبع فنولیک شناخته می‌شوند، بیشتر است.

☕️ افزودن شیر یا خامه:تحقیقات نشان می‌دهد که افزودن شیر یا خامه به قهوه تاثیری در جذب آنتی اکسیدان‌های آن ندارد. البته ترجیحا بهتر است شکر اضافه نشود، زیرا جذب آنتی اکسیدان‌ها را به تاخیر می‌اندازد.

☕️ پیشگیری از پارکینسون: مطالعات زیادی گویای این مطلب است که مصرف منظم قهوه قدرت کاهش خطر ابتلا به بیماری پارکینسون را دارد.

☕️ کاهش آسیب‌های کبد: نوشیدن سه فنجان و بیشتر قهوه در روز می‌تواند پیشرفت هپاتیت C. مزمن را کاهش دهد.

☕️ سنگ صفرا و کلیه: کسانی که مصرف کننده بالای قهوه هستند (۴ فنجان و بیشتر در روز) ۲۵% کمتر از افرادی که این نوشیدنی را میل نمی‌کنند مبتلا به سنگ کلیه و صفرا می‌شوند. نوشیدن حداقل یک فنجان قهوه در روز تا ۱۰% احتمال این بیماری را کاهش می‌دهد.

☕️ کاهش احتمال ابتلا به نقرس: افرادی که در طول روز ۴ فنجان و بیشتر قهوه می‌نوشند ۴۰% کمتر از مصرف کنندگان کم قهوه در معرض خطر ابتلا به بیماری نقرس هستند.

☕️ موفقیت شغلی: کافئین یک محرک است. تحقیقات زیادی گویای تاثیرات مثبت کافئین در هوشیاری و توجه است.

☕️ بیماری آلزایمر: کسانی که در طول زندگی قهوه می‌نوشند دیرتر مبتلا به بیماری آلزایمر می‌شوند.

?انواع قهوه جوش?
❇️قهوه جوش موکاپات

⚡️یکی از انواع قهوه جوش هایی که می توان گفت از دیگر قهوه جوش ها، محبوبیت بیشتری دارد موکاپات است. این قهوه جوش از ابزار باریستایی است و باریستاها از آن برای تهیه قهوه‌ها نیز استفاده می کنند. به دلیل کارایی آسان این قهوه جوش ها موجب شده تا به میزان محبوبیت بالایی برسند.

?برای تهیه قهوه در آغاز محفظه پایین موکاپات را تا خط نشانگر آن آب بریزید. این خط در زیر دریچه فشار می باشد و اگر موکاپات این خط را نداشت، باید شما تا زیر دریچه فشار آب بریزید. به این موضوع دقت کنید که دریچه فشار زیر خط آب نباشد. توصیه ما این است که موکاپات را بر روی ترازو قرار داده و آن را وزن نمایید. شما با انجام این کار می توانید علاوه بر رعایت نکات ایمنی، به فرمول ساخت قهوه با کیفیت با موکاپات دست پیدا نمایید.

?پودر قهوه خود را بر روی فیلتر موکاپات بگذارید. این فیلتر در بخش میانی موکاپات قرار کرفته است. شما پودر قهوه را بر روی این فیلتر ریخته و با دست به آرامی آنرا یک دست نمایید.

?دقت کنید که پودر قهوه بر روی لبه بیرونی این فیلتر نچسبد. اگر هم به لبه های بیرون چسبید حتما آنرا پاک نمایید، چون موجب می شود موکاپات به خوبی مهروموم نشود. تقریباً به اندازه یک دوازدهم وزن آب باید پودر قهوه بر روی فیلتر ریخته شود.

?حالا فیلتر را در جای خود محکم نمایید. اگر زمانی که فیلتر را محکم کردید، آب به درون آن نشت کرد، یعنی شما آب زیادی درون موکاپات ریخته‌اید و باید مقدار آن را کم کنید. محفظه‌ بالایی را بر روی فیلتر بگذارید و به درستی آنرا بپیچید و محکم نمایید. یک مهر و موم محکم برای استخراج قهوه ضروری می باشد، چون اگر فشار در قسمت پایینی موکاپات کم باشد، قهوه از ستون داخلی آن نمی‌تواند به بالا حرکت کرده و محفظه بالایی را پر کند.

❇️قهوه جوش مینی پرسو

⚡️مینی پرسو یکی دیگر از قهوه جوش ها می باشد. این دستگاه ها به دلیل کوچک بودنشان برای مسافرت و طبیعت گردی هم قابل استفاده می باشد. این دستگاه ها عموما با کپسول های قهوه کار می کنند. برای درست کردن یک قهوه با کیفیت با استفاده از مینی پرسو ها، به آب جوش نیز احتیاج دارید.

?شما مقدار کافی آب را بر روی حرارت بگذارید تا به جوش بیاید.

?زمانی که آب به جوش آمد،محفظه بالایی مینی پرسو را باز کنید و کپسول قهوه یا پودر قهوه را درون آن بگذارید.

?سپس محفظه بالایی را محکم کنید، محکم بستن محفظه بالایی موجب می شود تا کپسول قهوه سوراخ شده و آماده استخراج قهوه‌ یا اسپرسو شود.

?حالا مخزن را باز نمایید و آبی را که جوشیده است داخل مخزن بریزید.

?معمولاً بر روی مینی پرسو یک نازل تعبیه شده است، که پس از کشیدن آن مقداری هوا درون آن جمع می‌شود. در مرحله بعد باید این نازل را فشار دهید تا آب جوش با قهوه ترکیب شده و از انتهای دستگاه مینی پرسو خارج شود.

❇️قهوه جوش سرد دم

⚡️سرد دم یکی دیگر از قهوه جوش ها می باشد. شاید زمانی که بشنوید متعجب شوید، افرادی هستند که قهوه را به روش سرد سرو می نمایند. قهوه سرد هم به اندازه قهوه های گرم طرفداران خود را دارد و خواص خودش را دارا می باشد.

⚡️اصولا قهوه سرد را با چند تکه یخ سرو می کنند. قهوه سرد می تواند ترکیب های دیگری را هم نیز در خود داشته باشد. قهوه ساز های سرد دم به نحوی طراحی شده است که پودر قهوه درون آنها، کاملاً با آب تماس داشته و ترکیبات درون آن استخراج می‌شود. به دلیل عدم استفاده از گرما برای ساخت این نوع قهوه‌ها، قهوه ساز های سرد دم به گزینه‌های مناسبی برای مسافرت تبدیل شده‌اند.

?برای تهیه کردن قهوه سرد در آغاز مقداری آب سرد را درون محفظه شیشه‌ای قهوه ساز سرد دم بریزید.

?بعد در فیلتر میانی مقداری پودر قهوه بریزید.

?فیلتر و پودر قهوه را درون محفظه آب بگذارید و سپس بعد از محکم کردن درب قهوه ساز سرد دم ، آنرا به مدت ۳۰ ثانبه تکان دهید تا بخوبی آب به تمام نقاط پودر قهوه نفوذ پیدا کند.

?برای اینکه طعم و عطر بهتری داشته باشد به مدت ۴۵ دقیقه فیلتر را درون آب بگذارید.سپس فیلتر را از درون قهوه ساز دم سرد خارج کرده و اجازه دهید دانه‌های معلق قهوه درون قهوه ساز، ته نشین شود. قهوه سرد را با چند تکه یخ سرو کنید و لذت ببرید.

❇️قهوه جوش جذوه

⚡️جذوه یکی دیگر از قهوه جوش ها است. برای درست کردن قهوه ترک از جذوه استفاده می کنند.جذوه سیستم پیچیده‌ای ندارد و می‌توان گفت ظرف ساده‌ای می باشد که می شود قهوه ترک را با آن تهیه نمود. جذوه ظاهری شبیه به شیر جوش‌ دارد و سازوکار نیز همان ساز و کار است. طرز کار جذوه بسیار راحت می باشد اما احتیاج به دقت زیادی دارد تا قهوه درون آن نسوزد.

?درون آن آب بریزید.

?بعد از آن پودر قهوه و ترکیبات دیگر مورد نیاز را درون آنها اضافه کرده و خوب هم بزنید.

?سپس مخلوط را بر روی حرارت بگذارید تا آب به جوش آید.

?پس از اینکه یک لایه کف بر روی قهوه تشکیل شد،باید آنها را از روی حرارت برداشته و سرو کنید.

به مدیریت:نادر بیگی

شماره تماس:

09194358020

 

 

 

 

 

 

قهوه , دانه قهوه , نسکافه , انواع قهوه , تولید قهوه در کرج , فروش و پخش دانه قهوه و نسکافه در کرج , امین کافه در کرج , فروش و پخش انواع قهوه جوش در کرج , فواید قهوه , قیمت انواع قهوه و نسکافه در کرج , قهوه و قهوه جوش امین کافه در کرج , انواع قهوه جوش , قهوه رست در کرج ,