فروش انواع لوازم جانبی موبایل نوری جان در بندرعباس

?نمایندگی فروش دستگاه های تصفیه آب خانگی?

? فروش و پخش انواع دستگاه های تصفیه آب?

?  کاربرد و ویژگی‌‌‌های عمومی‌دستگاه تصفیه آب:

? تامین آب سالم و عاری از کلیه املاح مضر، سختی، کلر، نیترات، نیتریت، جیوه، آلودگی‌‌‌های میکروبی، آب شیرین کن و رفع شوری آب و رنگ و بوی نامطبوع آب

? تعمیرات و نصب دستگاه تصفیه آب شما در منزل و محل کار.

?  با بهترین سرویس دهی و ارائه خدمات ازقبیل تست سختی آب و ایاب و ذهاب

?  با استفاده از بهترین و متنوع ترین اجناس?

?  در خانه‌ها معمولا از دستگاه‌های تصفیه آب زیرسینکی استفاده می‌شود. همانطور که از نام آن‌ها پیداست، این دستگاه زیر سینک ظرفشویی نصب می‌شوند و آب تصفیه شده‌ی آشامیدنی از لوله‌ و شیرآب جداگانه خارج می‌شود. این نوع تصفیه‌کننده آب معمولا از سیستم فیلتراسیون اسمز معکوس بهره می‌برد و مجهز به چندین فیلتر است. فیلترهایی نظیر فیلتر کربن فعال، فیلتر UF، فیلتر UV و فیلتر پروپلیلن که هرکدام کاربرد خاصی دارند. برای مثال فیلتر UV یا لامپ مادون قرمز میکروب‌های موجود در آب را از بین می‌برد و فیلتر کربن فعال کلر و مواد ته نشین شونده در آب را فیلتر می‌کند.

? در طی قرن های اخیر به دلیل بیماری های بسیار خطرناکی که نوشیدن آب با سطح کیفی پایین به دنبال داشت، تامین آب آشامیدنی سالم به یکی از مهم ترین دغدغه های بشر تبدیل شده است. همین موضوع باعث شد تا انسان ها از روش های مختلفی برای تصفیه و حذف آلاینده های موجود در آب استفاده کنند. اما در نهایت سیستم فیلتراسیون اسمز معکوس با فناوری بسیار دقیق و کاربردی برای حذف آلاینده های موجود در آب، باعث شد تا آب با کیفیت استاندارد در دسترس عده زیادی از افراد قرار بگیرد. در ساختار دستگاه های تصفیه آب از فیلترهای مختلفی برای افزایش سطح کیفی و در مواردی خواص پزشکی آب استفاده می شود. این دستگاه ها در ظرفیت ها و کاربردهای متفاوتی در صنایع و یا استفاده به عنوان مصارف خانگی در بازار تصفیه آب ارائه می شود.

? انواع دستگاه های تصفیه آب بر اساس ظرفیت شامل دستگاه تصفیه آب خانگی، نیمه صنعتی و صنعتی می شوند. در دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی از روش و فناوری اسمز معکوس استفاده می شود که توانایی حذف آلاینده های موجود در آب را با دقت بالای 99 درصد دارد، این موضوع باعث شده تا سطح کیفی آب خروجی بسیار بالا و در محدوده استاندارد قرار بگیرد. کاربردهای دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی در صنایع مختلف و شامل موارد زیر است:

? رستوران و کافی شاپ ها

? شرکت ها و ساختمان های اداری

? کارگاه و کارخانجات برای تصفیه آب کارکنان

? آزمایشگاه، بیمارستان ها و صنایع دارویی

? دستگاه های یخ ساز

? کارواش ها

? صنایع غذایی و نوشیدنی

? استفاده در منازل و ساختمان هایی که نیاز به تصفیه آب برای کل ساختمان را دارند.

 

 

مدیریت : آقای مهدی نوری

دستگاه تصفیه آب , دستگاه تصفیه آب خانگی , تصفیه آب چیست , قیمت دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی , فیلتراسیون و ممبران دستگاه تصفیه آب ,