انواع صفحه کابینت ایرانی و خارجی مبین چوب

✨ارائه دهنده انواع هایگلاس،پلی گلاس،ورق ام دی اف،صفحه کابینت ایرانی و خارجی

✨نمایندگی هایگلاس پانوتک

?کابینت

?هر چه سیستم داخلی آشپزخانه شما زیبایی بیشتری داشته باشد در نمای کلی خانه تاثیرگذارتر خواهد بود و آشپزخانه‌ها جزو پر کاربرد ترین قسمت‌‌‌های هر خانه هستند و محور اصلی خانه به نحوی آشپزخانه آن است و در قسمت آشپزخانه هم مهمترین عنصری که وجود دارد کابینت‌ها هستند و در نگاه اول هر مخاطبی در فضای آشپزخانه متوجه کابینت‌ها و مدل آن‌ها می‌شود پس باید دقت زیادی در خرید کابینت‌ها به خرج دهید.

?کابینت‌ها با توجه به متریالی که در ساخت آن‌ها به کار می‌رود انواع مختلفی دارند که هر نوع از آن‌ها متناسب با سبک خاصی از آشپزخانه می‌باشد و شما می‌توانید با توجه به بودجه ‌ای که در اختیار دارید و فضایی که در دسترس شما می‌باشد و همچنین سبک اصلی دکوراسیون خانه نوع کابینت و مدل آن را انتخاب کنید.

?کابینت هایی که از چوب در ساخت آنها استفاده شده است، با طراحی‌‌‌های زیبایی که دارند می‌توانند آشپزخانه شما را به شکل اصیل و قدیمی‌و البته زیبا تبدیل کنند.

?کابینت هایگلاس

?مدل کابینت هایگلاس که دارای ظاهری براق و شفاف است بیشتر برای طرح‌های مدرن و ساده مورد استفاده قرار می‌گیرد. قیمت کابینت هایگلاس از کابینت روکش چوب و چوب کمتر، اما از قیمت کابینت ام دی اف بیشتر است.

?رنگ بندی کابینت هایگلاس بسیار متنوع است اما خش پذیری و لک پذیری بالای دارد که یکی از معایب این نوع کابینت به شمار می‌رود.

?کابینت پلی گلاس

?حتما شما زمانی که نام کابینت پلی گلاس را می شنوید به یاد کابینت هایگلاس بیفتید اما این موضوع بی ربط نیست زیرا مواد تشکیل دهنده هر دو کابینت یکی می باشد کابینت های پلی گلاس همچون کابینت هایگلاس با استفاده از ام دی اف خام تشکیل می‌ شود و تنها تفاوت این دو کابینت در روکش بیرونی آنها می باشد که همین موضوع باعث شده است که ویژگی های این دو کابینت با هم متفاوت باشد .

?در ساخت این نوع کابینت ها بر روی سطح ورق ام دی اف به وسیله ملامین لایه ای بر دو سمت آن کشیده می شود و بعد بر روی آن لایه ای نازک پلی استری قرار می دهند.زمانی که بر روی ملامین پلی استر کشیده می شود باعث می شود که این نوع کابینت ها مقاومت بسیار بالایی کسب کند و ویژگیهای برای این کابینت ها ایجاد شود.

?ورق پلی گلاس پلیمر هایی هستند که ظاهری براق دارند و از نظر ظاهری بسیار شبیه به شیشه می ‌باشند اما مقاومت بسیار بالاتری داشته و وزن سبک تری دارند از لحاظ ظاهری کابینت پلی گلاس بسیار شبیه به کابینت های گلاس میباشد اما به خاطر تفاوتی که در لایه رویی با یکدیگر دارند نسبت به کابینت های گلاس مقاومت بسیار بالاتری دارد.

?ویژگی های کابینت پلی گلاس

تمامی کابینت ها بسته به نوع متریال تشکیل دهنده خود دارای خصوصیات و ویژگی های متفاوتی می باشند که هر کدام برای فضاهای خاصی مناسب هستند کابینت پلی گلاس نیز مانند دیگر کابینت ها دارای خصوصیات ویژه ای می باشد از جمله:

⚡️به دلیل انعکاس نوری که دارد برای فضاهای کوچک بسیار مناسب می باشد.
⚡️دارای ظاهری براق و درخشنده است.
⚡️انعطاف پذیری این کابینت ها بالا می باشد.
⚡️مقاوم در برابر پوسیدگی و خط و خش.
⚡️نحوه تمیز کاری بسیار آسان.
⚡️به دلیل اینکه سطح آن بسیار صیقلی و صاف می ‌باشد ذرات غذا و چربی و همچنین گرد و خاک کمتری بر روی آن می ‌نشیند.
⚡️دارای ظاهری زیبا شبیه به کابینت هایگلاس اما با مقاومت بالاتر.
⚡️این نوع کابینت ها در برابر نفوذ آب بسیار مقاوم می باشد و به همین علت است که کابینتی مناسب برای مناطق مرطوب محسوب می شود.
⚡️دارای ظاهری شیشه ‌ای مانند.
⚡️وزن کمی داشته و کابینت‌ سبک وزنی به شمار می ‌رود.
⚡️این نوع کابینت ها در برابر مواد شیمیایی مقاوم می باشند و به همین دلیل می ‌توان برای تمیز کاری شست و شوی آن از مواد شیمیایی استفاده کرد.
⚡️سطح این کابینت ها نسبت به کابینت هایگلاس صاف تر و براق تر می باشد و به همین علت به نسبت دارای درخشندگی بیشتری می باشد.

به مدیریت:حسن داوودی بختیاری

 

 

 

 

کابینت , انواع کابینت , کابینت هایگلاس , کابینت پلی گلاس , کابینت ام دی اف , صفحه کابینت ایرانی و خارجی , فروش و پخش انواع صفحات هایگلاس و پلی گلاس در جهار محال و بختیاری , نگین چوب داوودی در چهار محال و بختیاری ,