?لوله های بتونی

09336105677

?لوله های پلی اتیلن
?لوله های پلی اتیلن کاربرد های بسیار فراوان و متنوعی دارند. انتقال محلول های شیمیایی، گاز، نفت و البته آب و فاضلاب از جمله این موارد است. هزینه کم در تولید، نصب و حمل و نقل یکی از مهم ترین دلایل پر کاربرد شدن لوله های پلاستیکی است.

?لوله های پلی اتیلن در شش دسته تقسیم بندی می شوند: لوله های پلی اتیلن (PE)، لوله های پی وی سی (PVC)، لوله های پلی پروپیلن (PP)، لوله های ABS، لوله های CPVC و لوله های PB. در ادامه به توضیح سه مورد از پرکاربرد ترین آن ها می پردازیم.

?لوله چدنی

?جنس این لوله های خاکستری از چدن ریخته گری می باشد. لوله های چدنی معمولا بدون روکش مورد استفاده قرار می گیرند و بیشترین کاربرد آن ها در سیستم لوله کشی فاضلاب است.

?نوع ساخت و ترکیب دیواره های نسبتا ضخیم لوله های چدنی به گونه ای است که صدا را کاهش می دهد. این نوع لوله ها به راحتی در دسترس بوده و از نظر اقتصادی نیز به صرفه هستند.

?آب مورد نیاز برای ساختمان از طریق سیستم لوله کشی تامین می شود، از این رو لوله کشی آب و فاضلاب  یکی از امور بسیار مهم در ساختمان سازی  است که اجرای اصولی آن طول عمر ساختمان را بالا برده و از خسارات هزینه بردار می کاهد.

?این سیستم، لوله های انتقال آب را در کل ساختمان توزیع می کند و آب مصرفی را برای مکان هایی نظیر حمام، سرویس بهداشتی و آشپزخانه فراهم می نماید. علاوه بر آن این سیستم برای دفع فاضلاب از ساختمان نیز کارایی دارد.

?لوله کشی استاندارد از نظر اقتصادی بسیار مقرون بصرفه است و منجر به کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری می شود. علاوه بر آن ایمنی را برای ساختمان به ارمغان می آورد و سرعت آب و فاضلاب را در لوله ها کنترل می کند

?تاسیسات ساختمانی یکی از بخش‌های مهم و کلیدی در هر ساختمان است، تاسیسات ساختمانی به معنای استفاده مطلوب از کلیه امکانات تاسیساتی و مهندسی است. تاسیسات ساختمانی شامل سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، تهویه مطبوع، گاز، آب، برق، تلفن، تخلیه فاضلاب، ارتباط داخل و خرج ساختمان، ارتباط بین طبقات است.

?شرکت‌های تاسیساتی وظیفه محاسبه و اجرای دقیق تاسیسات ساختمانی به کمک کارشناسان و مهندسان دارند. اجرای درست تاسیسات ساختمان تضمین خوبی است، تا عمر مفید ساختمان افزایش پیدا کند. البته شرط اصلی، اجرای درست تاسیسات ساختمانی و هماهنگی آن با سیستم ساختاری ساختمان است. عواملی که در طراحی تاسیسات ساختمانی به خصوص تاسیسات مکانیکی مهم است، شامل: شرایط معماری ساختمان، شرایط اقلیمی محل احداث ساختمان، فیزیک و نحوه ساخت ساختمان است. تاسیسات ساختمان به دو دسته تاسیسات مکانیکی و تاسیسات الکتریکی تقسیم می‌شوند

 

 

لوله Upvc✅

 

لوله گاروگیت از سایز 110 الی 3500✅

 

لوله های پلی اتیلن✅

 

لوله های بتونی✅
سپتیک تانک در احجام مختلف✅

 

نصب مخزن برای جمع آوری فاضلاب و تخلیه و پمپاژ به شبکه اصلی فاضلاب شهری✅

 

 

 

فروش و پخش تخصصی انواع لوله های آب و فاضلاب در سنندج  ,  لوله های آب و فاضلاب کهن کیان ایرانیان در سنندج ,  لوله  آب و فاضلاب , لوله پلی اتیلن , لوله چدنی , لوله پی وی سی , لوله پلی پروپیلن ,