Address & Contact

Our Address

تهران،شهریار

Telephone

بورس لباس خواب و لباس زیر ایرانی و خارجی فروشگاه سوگند در شهریار تهران

?لباس زیر زنانه فروشگاه سوگند 
?فروش لباس خواب ایرانی،لباس خواب خارجی 
?ست لباس زیر،شورت های زنانه،شورت های بچگانه  
?فروش آنلاین 

?خرید لباس زیر باکیفیت؛ بسیار مهم است.چرا که در تمام طول روز آن را بر تن دارید و اگر انتخاب اشتباهی داشته باشید! نه تنها حس ناراحتی در شما ایجاد می کند، منجر به عفونت های قارچی و بیماری پوستی خواهد شد.

?استفاده از لباس زیرهای با جنس پلاستیکی؛ باعث ایجاد حساسیت های پوستی و بیماری های شدید عفونی می شود. اما اینکه شما در زمان خرید سایز مناسب خود یا مدل متناسب با مصرفتان را انتخاب کنید، فقط بخشی از نکات انتخاب زیر پوش مناسب است که باید به آن توجه کنید .نکته بسیار مهم و حائز اهمیت که در خرید لباس زیر زنانه که حتما باید به آن توجه کنید جنس آن است .

?آیا کسانی که پوست حساسی ندارند! باید به جنس لباس زیر توجه کنند؟

?حتی برای شما، که بدن حساسی ندارید نیاز است که لباس زیر با جنس الیاف طبیعی خریداری کنید. چون بدن شما در این جنس ست احساس راحتی می کند و هوا در آن جریان پیدا می کند.

?همینطور الیاف طبیعی پارچه لطافت خاصی نیز به پوست می بخشند. در ضمن برای جلوگیری از عفونت های باید از ست لباس زیر زنانه مناسب و باکیفیت استفاده کنید.

?انواع جنس پارچه برای لباس زیر

?لباس زیر پنبه (نخ)

⚡️پنبه؛ یکی از مقرون به صرفه ترین الیاف طبیعی است، کنترل درجه حرارت عالی را ارائه می دهد و پوست شما می تواند نفس بکشد. لباس زیر نخ پنبه در هر زمان و مکان که هستید دمای بدنتان را ثابت نگه می دارد، همچنین حس کاملا راحتی به شما می دهد.

⚡️نخ( پنبه) یکی از بهترین گزینه ها برای لباس زیر است. بر خلاف الیاف مصنوعی که از نفت ساخته می شوند؛ پنبه از گیاهی ساخته می شود که امکان رشد مجددش هم وجود دارد. پس از لحاظ حفظ محیط زیست نخ پنبه گزینه ی مناسب تری است.

?ابریشم

ابریشم؛ شهرت تاریخی به عنوان لوکس ترین پارچه برای لباس را دارد و گزینه گرانتری نسبت به سایر الیاف طبیعی است. نرمی و راحتی آن و جذب تعرق و رطوبت بدن، باعث می شود این پارچه را برای تمامی فصول بتوانید استفاده کنید .

?کتان 
پارچه کتان؛ از گیاهی به نام کتان تهیه شده است و شباهت های به نخ پنبه دارد .

?ساتن 

⚡️بافت نزدیک پارچه ساتن؛ باعث شده وقتی آن را لمس می کنید کاملا نرمی، لطافت و سبکی آن را حس کنید. جریان هوا به خوبی در ساتن برقرار است، همین باعث خنک شدن لباس زیر، با جنس ساتن می شود. ست لباس زیر ساتن ابریشم؛ برای کسانی که به دنبال لباس زیر فانتزی و جذاب هستند برای یک مناسبت خاص انتخاب مناسبی است.

?مخلوط پنه و الیاف مصنوعی 

⚡️اگر به دنبال ست لباس زیر؛ با قیمت مقرون به صرفه هستید، که در عین حال کیفیت قابل قبولی داشته باشد، باید لباس زیری از جنس پارچه الیاف مصنوعی استفاده کنید. پارچه های که مخلوطی از پنبه و الیاف مصنوعی هستند (50درصد آن پنبه و 50درصد آن الیاف مصنوعی است).

⚡️همانند پلی استر و یا ترکیبی از پلی استر و ریون هست. این جنس از لباس زیر همانند جنس نخ، ابریشم و ساتن، نرم، لطیف و با کیفیت نیستند.اما استفاده از آنها بهتر از استفاده از لباس زیری است که 100 درصد از مواد پلی استر و الیاف مصنوعی تولید شده است .

⚡️در گذشته برای تولید پارچه های توری از نخ های کتان، ابریشم، طلا و نقره استفاده می شد. امروزه پارچه های توری یا دانتل اغلب با نخ پنبه ساخته می شوند. بعضی از تولید کنندگان برای تولید پارچه لباس زیر توری از الیاف مصنوعی استفاده می کنند. سوتین های توری هم بین بانوان بسیار پر طرفدار است و بصورت توری یا دانتل یا تور گازی و… در بازار موجود هستند .

?مهمترین ویژگی های جنس لباس زیر مناسب چیست؟

?تنفس پذیر باشد و جریان هوا را به خوبی از خود عبور دهد.

?پارچه لباس زیر نباید جنس ضخیمی داشته باشد. در این صورت به پوست شما آسیب می رساند.

?ضد باکتری بودن مانند لباس زیرهای نانو که در بازار ایران هم یافت می شود.

?پلاستیکی نباشد. مواد پلاستیکی باعث تعریق بیشتر و در نتیجه پیدایش و پرورش قارچ و باکتری در نواحی خصوصی شما می شود.

?قابلیت شستشو فراوان داشته باشد. پزشکان توصیه می کنند لباس زیر خود را هر 12 ساعت یکبار تعویض کرده و یا بشویید تا مانع از عفونت شود.

?بهترین پارچه برای لباس زیر که جریان هوا در آن براحتی برقرار است چیست؟

⚡️لباس زیر از جنس نخ؛ بهترین انتخاب برای استفاده روزمره است. چرا که از الیاف طبیعی تولید شده است و عبور و خروج هوا در آن بخوبی اتفاق می افتد.بخصوص از لباس زیرهای نخی حتما استفاده کنید.

?برای فصل گرما (تابستان) چه جنس لباس زیری مناسب است؟

⚡️برای استفاده روزمره لباس زیری که برای تابستان و یا فصل گرما توصیه می شود، ست های نخی و یا توری است که هم تنفس خوبی دارند هم جنسشان رطوبت زدا است .

?بامبو بهتر از پنبه است؟

⚡️ثابت شده است که بامبو بیشتر از پنبه جاذب است و رطوبت زدایی بیشتری از پنبه دارد. وقتی از لباس زیر بامبو استفاده می کنید احساس خنکی و خشکی می کنید، آنها بسیار راحت هستند.

?آیا نایلون پارچه مناسبی برای لباس زیر است؟

⚡️نایلون پارچه ای بسیار نرم و لطیف است که قدرت جذبی خوبی دارد و فرد را خشک نگه می دارد. برای طراحی لباس های فانتزی و یا ورزشی مانند بوکس مناسب ترین انتخاب است. لباس زیر های تولید شده از پارچه نایلونی؛ بعد از چندین بار شستشو رنگ خود را از دست نمی دهد، اما برای استفاده روزمره توصیه نمی شود.

به مدیریت:زهرا عبدی 

شماره تماس:

09129621858

 

 

 

فروش و پخش عمده پوشاک در شهریار , فروش و پخش عمده لباس زیر زنانه در شهریار , فروشگاه سوگند در شهریار تهران , فروشگاه لباس زیر سوگند , لباس زیر در شهریار , فروش شورت زنانه در شهریار , فروش شورت بچه گانه در شهریار , فروش آنلاین لباس زیر , فروش لباس خواب در شهریار , فروش لباس زیر ایرانی , فروش لباس زیر خارجی , لباس خواب در فروشگاه سوگند , جدیدترین مدل های لباس زیر در شهریار , جدیدترین مدل های لباس خواب در شهریار , قیمت لباس زیر , ارسال لباس زیر , خرید لباس خواب آنلاین , لباس زیر زنانه فروشگاه سوگند ,