نمایندگی سیم و کابل اعتماد البرز در استان گیلان

?فروش محافظ ، لامپ ال ای دی (led) ، آنتن ، چسب ، چراغ قوه ، باتری دوشاخه ، ریسه شلنگی ، شب خواب حیاطی

✳️اجزا و قطعات مدار روشنایی:

?کلید
?پریز
?جعبه تقسیم
?سرپیچ
?دیمر
?چراغ
?تابلو برق

?کلید

?به طور کلی کار کلید در مدار قطع و وصل جریان است. برای قطع جریان الکتریکی حداقل باید یکی از سیم‌‌‌های حاصل جریان قطع شود.

انواع کلید:

?کلید یک پل: برای قطع و وصل یک مسیر جریان است.

?کلید دو پل: امکان خاموش و روشن کردن دو دسته لامپ یا دو مسیر را فراهم می‌کند.

?کلید تبدیل یا تعویض: در راهروها و سالن‌ها استفاده شده و امکان خاموش و روشن کردن و کنترل روشنایی از دو یا چند نقطه را فراهم می‌کند.

?جعبه تقسیم

از جعبه تقسیم برای ارتباط لوله‌ها به یکدیگر و گرفتن انشعاب از سیم‌ها استفاده می‌شود و فاصله جعبه تقسیم از سیم ۱۰ الی ۱۵ سانتی متر است.

 

?دیمر

دیمر وسیله ای است که می‌توان توسط آن میزان نور لامپ را تغییر داد. دیمربه صورت سری با لامپ قرار می‌گیرد.

 

?فتوسل

برای آنکه بتوانیم چراغ‌‌‌های معابر را به هنگام تاریک و روشن شدن هوا به طور اتوماتیک روشن و خاموش کنیم از وسیله ای به نام فتوسل استفاده می‌کنیم.

 

?رله

برای روشن و خاموش کردن لامپ‌ها به صورت زمان دار یا زمان بندی شده از آن استفاده می‌کنیم. طرز عمل به این ترتیب است که با فشار دادن به شستی، به جای کلید تبدیل، رله شروع به کار می‌کند و لامپ‌‌‌های راه پله روشن می‌شود که پس از زمان تنظیمی، لامپ‌ها خاموش خواهند شد.

?سیم و کابل

?انواع سیم و کابل برق، تجهیزات مهمی‌در سیستم الکتریکی هستند. این دو مفهومی‌کاملاً متفاوت دارند. یک سیم از یک هادی الکتریکی منفرد ساخته شده است، در حالی که یک کابل متشکل از یک گروه یا یک باندل (دسته) از سیم‌های چندگانه است که درون یک پوسته مشترک قرار گرفته‌اند. از سیم و کابل برای حمل جریان الکتریکی استفاده می‌شود. امروزه به دلیل پیشرفت فناوری، تقریباً انرژی همه دستگاه‌ها از طریق برق تأمین می‌شود.

?چه در داخل خانه و چه در فضای بیرون، ما به برق مطمئن و بدون وقفه نیاز داریم که با انواع سیم و کابل مناسب به ما می‌رسد. نه تنها در بخش برق از کابل‌ها و سیم‌ها برای انتقال و توزیع برق به خانه و صنایع استفاده می‌شود، بلکه بخش مخابرات نیز بر انواع سیم و کابل برای انتقال بی‌وقفه داده‌ها متکی است.

?لامپ
?لامپ واژه‌ای فراگیر برای وسیله‌ای که از خود نور تولید می‌کند به این معنا که چراغ‌‌‌های گلدانی شبیه به نوری که در گذشته با سوزاندن روغن نهنگ یعنی نام لامپ از زمانی که در گذشته چراغ‌‌‌های گلدانی شکل که با سوزاندن روغن نهنگ روشنایی ایجاد می‌کردند نیز لامپ نامیده می‌شدند.

?و با مرور زمان پیشرفت علم اولین لامپ رشته ای در سال ۱۸۷۰ اختراع شد و اینجا بود که مصداق لامپ آشکارتر شد و از آن پس نام لامپ، مصداق یک قطعه الکتریکی در دسته بندی نور و روشنایی شد که تشکیل شده از چند اجزای مختلف همچون یک رشته فلزی داخل محفظه‌ شیشه‌ای حبابی شکل که بر روی پایه فلزی قرار دارد.

?نوری که توسط لامپ تولید می‌شود چگونگی به نظر رسیدن فضای محیط شما را تعیین می‌کند و شما را موظف کرده تا با انتخاب لامپ خوب نورپردازی مناسبی را انجام دهید؛ زیرا که با آشکار شدن تاثیر نور بر روحیه‎‌ی فردی و روند زندگی انسان‌ها انجام دادن کار نور پردازی به طور صحیح اهمیت پیدا کرده.

شما می‌توانید با همراهی ما در این مطلب آشنایی مختصری با انواع لامپ‌ها وانتخاب نور مناسب با محیط مورد نظر دست‌یابید و نور پردازی منزل یا محل کار خود را انجام دهید.

?به هیچ عنوان از هزینه‌‌‌های نور پردازی لوکس واهمه نداشته باشید زیرا توسعه و گسترش رقابت درمیان شرکت‌‌‌های فعال در زمینه نور و روشنایی باعث شده تا شرکت‌ها تجهیزات گوناگون روشنایی مختلف تولید کنند تا مشتریان بتوانند با خاطری آسوده محصول مناسب محیط که شامل هزینه گزاف نشود را انتخاب کنند.

?اصل‌‌‌های نورپردازی
?نور و روشنایی در تمام طول روز به طور رایگان از خورشید تابیده می‌شود اما گاهی مواقع این نور کافی نیست و شما نیاز به استفاده از تجهیزات روشنایی دارید

و جدا از این‌ها انسان‌ها در اوقات شب به نور پردازی نیاز دارند. نور پردازی فقط به طور سقفی یا عمومی‌نیست زیرا که نور پردازی سقفی فقط یک اصل از سه اصل نور پردازی محسوب می‌شود در واقع نیاز به نور پردازی لایه‌ای دارید که انجام این نور پردازی لایه‌ای و اصولی باید سه اصل نور پردازی سقفی و تاکیدی و فعالیتی را رعایت کنید.

?نور پردازی سقفی یا عمومی: نور پردازی سقفی یا عمومی‌همان‌گونه که از نام‌اش پیداست در ارتفاع بالایی محیط قرار می‌گیرد تا سراسر فضای محیط را روشن سازد که شامل لوسترها، چراغ‌ها و لامپ‌های سقفی و دیواری می‌باشد.

?نورپردازی فعالیتی یا وظیفه‌ای: این نوع نورپردازی اغلب برای محل خاصی در محیط که قرار است در آن فعالیت‌های به‌خصوصی انجام شود مورد استفاده قرار می‌گیرد که برای نمونه می‌توان به نور چراغ‌‌‌های مطالعه که برای روشنایی محل مطالعه مورد استفاده قرار می‌گیرد اشاره کرد.

?نورپردازی تاکیدی: در موزه‌ها یا گالری‌‌‌های هنری نوری که مستقیم به اجسام موزه و آثار و هنری می‌تابد را نورپردازی تاکیدی می‌نامند در واقع نور پردازی تاکیدی به روشی از استفاده ی نور گفته می‌شود که باعث برجسته شدن و به چشم آمدن نقطه ی خاصی در محیط است.

?انواع لامپ موجود در بازار

?با فراگیری سه اصل نور پردازی باید در نظر داشت که برای انجام موفق مراحل نور پردازی بهتر است که آشنایی نسبی با لامپ‌ها داشته باشیم تا براساس اصل‌‌‌های نور پردازی لامپی با طیف نوری مناسب را انتخاب کنید.

?لامپ‌‌‌های حبابی یا رشته ای: نوع قدیمی‌از لامپ‌ها می‌باشد که از نوع ولتاژ پایین محسوب می‌شود. نوع رشته ای از نور زیبا و زیادی برخوردارند اما به دلیل مصرف زیاد انرژی جای خود را به لامپ‌های کم مصرف داده‌اند.

?لامپ هالوژنی: لامپ‌‌‌های هالوژنی به دلیل کوچک‌تر بودن ۱۰ تا ۲۰ درصد کمتر از نوع رشته ای انرژی مصرف می‌کنند و. به علت داشتن نور طبیعی همانند نور روز، برای استفاده در نور پردازی فعالیتی بسیار پر کاربرد است.

?لامپ فلورسنت مهتابی یا کم مصرف: فلورسنت یا مهتابی که در ایران بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. نوع فلورسنت به علت مصرف کم انرژی به شکلی که ۴/۱ نوع رشته ای برق مصرف می‌کند به لامپ کم مصرف نیز شهرت دارد و عمری حدود ۷۵۰ الی ۱۰۰۰ ساعت دارد.

لامپ فلورسنتی انواعی از رنگ‌‌‌های سرد گرم را شامل می‌شود که برای نور پردازی سقفی مناسب است اما باید در نظر داشت که به دلیل وجود جیوه در مواد تشکیل دهنده لامپ باید نکات ایمنی را هنگام استفاده از این نوع فلورسنت رعایت کرد.

?لامپ ال‌ای‌دی فیلامنتی: نوع فیلامنتی به دلیل شباهت ساختار ظاهری‌اشبه نوع رشته‌ای، لامپ ال‌ای‌دی رشته‌ای نیز نام دراد با این تفاوت که به جای رشته سیم نازک در لامپ رشته‌ای، از تراکم ال‌ای‌دی‌های بسیار ریز تشکیل شده که همین امر باعث زیبایی منحصربه‌فردی در این نوع لامپ شده و استفاده از آن برای اهداف تزئینی در کافی‌شاپ‌ها بسیار مناسب است.

به مدیریت : معین دوست صفت

 

 

????چراغ شارژی اضطراری????
?مجهز به کلید فیزیکی تنظیم میزان روشنایی
?دارای ۳۶ عدد لامپ smd با نور مهتابی
?تامین انرژی با برق شهری و دارای پورت ورودی شارژ با پنل خورشیدی
?باطری از نوع lead acid با ظرفیت ۱۵۰۰ میلی آمپر ساعت و کارکرد ۴ ساعت مداوم
?دارای دسته برای حمل آسان و قابل نصب روی دیوار

???? چراغ اضطراری کیانگ????

با ۳۰ لامپ اس ام دی
بعد از شارژ کامل(۱۲ ساعت)
۴ ساعت ساعت نوردهی فوق العاده

???انواع محافظ های کارامدار دریک قالب ???
???بهترین کیفیت ومناسب ترین قیمت???

دو شاخه وپریزسیارصنعتی بهداد

 

سه راهی کرال بهداد

 

پنل۷وات pgt گارانتی ۱۵ماهه

 

باتری قلم و نیم قلمی پاناسونیک

 

 

 

فروش و پخش لوازم الکتریکی کالای برق گیل نور در گیلان , لوازم الکتریکی , کالای برق گیل نور , فروش محافظ , لامپ ال ای دی , آنتن , چراغ قوه , باتری دوشاخه , ریسه شلنگی , شب خواب حیاطی , کالای برق گیل نور در گیلان  ,