Address & Contact

Our Address

اصفهان،خیابان باغ فردوس

Telephone

ماهی فایتر

🌀تنوع موجود در ماهی های آب های شور و شیرین به حدی زیاد است که نمی توان برای آن ها محدودیتی تعیین کرد. اما اگر به دنبال یک ماهی خاص برای زیبا کردن تنگ ماهی یا آکواریوم خود هستید، ماهی فایتر می تواند یک پیشنهاد عالی باشد. با توجه به اینکه تنوع رنگ در ماهی فایتر بسیار زیاد است، این ماهی به عنوان جواهر شرقی نیز شهرت پیدا کرده است.

🌀تنوع موجود در ماهی فایتر به حدی زیاد است که شما را حیرت زده خواهد کرد. این ماهی در رنگ ها و شکل های مختلفی در دنیای آبی وجود دارند که زینت بخش آکواریوم ها شده اند. برخی از انواع آنها عبارتند از ماهی دم شونه ای، ماهی بتای بزرگ، ماهی دم روسری، ماهی دم تاجی، ماهی نیمه ماه، ماهی دم دلتا، سوپر دلتا، دو دم، دم نیزه ای، دم بادبزنی و غیره.

✳️نحوه نگهداری از ماهی فایتر

🐟ماهی فایتر یکی از گونه هایی است که به هیچ عنوان در کنار همدیگر سازش ندارند. از این ماهی ها به صورت تک نگهداری می شود. حتی دو جنس نر و ماده ماهی فایتر نیز نمی توانند در کنار یکدیگر زندگی کنند. این ماهی فقط در زمان جفت گیری با همدیگر کنار می آیند، بنابراین بهتر است پس از تخم گذاری هر چه سریعتر ماهی ماده را از آکواریوم جدا کنید.

🐟بیاد داشته باشید آبی که برای نگهداری ماهی فایتر از آن استفاده می کنید دارای کلر نباشد. در حین تعویض آب، دقت داشته باشید که آب هم دما با آبی باشد که ماهی در آن بوده است تا مانع از وارد شدن هرگونه شوک به ماهی شوید.

🐟برای تعویض آب می توانید هر چند روز یک بار، کمی آب به همان آب قبلی تنگ یا آکواریوم خود اضافه کنید. همیشه سعی کنید به اندازه کافی به ماهی فایتر غذا بدهید و بهتر است باقی مانده غذا را از آکواریوم خارج کنید. این ماهی از حشرات، لارو، کرم شیشه ای، کرم خونی و غیره تغذیه می کند، اما با خوردن غذاهای پولکی و خشک شده نیز هیچ مشکلی ندارند.

✳️نکاتی که بناید درباره ماهی فایتر فراموش کنید

🐟با توجه به خاصیت جنگجو بودن ماهی فایتر، این ماهی ها (به خصوص نر) را به صورت جداگانه نگهداری می کنند. برای نگهداری این ماهی نیاز به هیچ گونه وسیله ی خاصی نیست. ماهی فایتر حتی نیازی به تجهیزاتی مانند دستگاه اکسیژن ندارد، چرا که اکسیژن کافی از سطح آب به او می رسد.

🐟از استفاده از گیاهان مصنوعی و تیز در داخل آکواریوم که باعث آسیب رسیدن به ماهی فایتر می شود، پرهیز کنید. این ماهی همه چیز خوار است، از اینرو می توانید غذای آن را از ماهی فروشی ها تهیه کنید. می توانید چند نوع غذا تهیه کنید و با توجه به اشتیاق ماهی خود، بهترین را به او بدهید.

به مدیریت:رضا اله بیگی

 

 

 

 

فروش ماهی فایتر بتا استار در اصفهان پرورش ماهی فایتر بتا استار در اصفهان ماهی فایتر در اصفهان فروش ماهی فایتر در اصفهان قیمت ماهی فایتر در اصفهان , آدرس اینستاگرام  @betta_sttar