گالری ساعت خداشناس در مشهد


✳️توضیحات :
🔺در این فروشگاه خدمات پالیش و خشگیری ساعت شما به صورت رایگان انجام میشود.
🔺با خرید از گالری خداشناس این شرایط برای شما فراهم شده که تا ۱۰ روز امکان تعویض کالا داشته باشید.
🔺تمامی محصولات ارائه شده دارای گارانتی کیفیت و تضمین اصالت کالا هستند.

 

✳️ویژگی های ساعت های مچی خوب  گالری ساعت خداشناس

💫مواد سازنده‌ی ساعت مچی

🔹🔸یک ساعت مچی با کیفیت دست‌کم از استیل ضد زنگ ساخته شده‌ است. استیل ضد زنگ در مقایسه با استیل “معمولی”، تحت تأثیر رطوبت یا عرق کردن قرار نمی‌گیرد. همچنین امکان ایجاد حساسیت‌های پوستی توسط ساعت‌های از جنس استیل ضد زنگ کمتر است.

💫موتور ساعت مچی

🔹🔸یک ساعت مچی خوب و مقرون به صرفه، موتور کوارتز (ساعتی که با باتری کار می‌کند.) یا موتور اتوماتیک تایید شده دارد. تقریباً همیشه می‌توانید یک ساعت مچی با موتور کوآرتز در بین ساعت‌های خوب زیر 500 هزارتومان پیدا کنید. مزیت اصلی کوآرتز این است که به قطعات متحرک کمتری نیاز دارد. این باعث می‌شود که ساعت‌ها دقیق‌تر و مقرون به صرفه‌تر باشند.

💫مقاومت ساعت مچی در برابر آب

🔹🔸یک ساعت مچی با کیفیت خوب، حداقل مقاومتی برابر با ATM3 در مقابل آب باید داشته باشد. تقریباً هیچ چیز بیشتر از آب به ساعت مچی صدمه نمی‌زند. بنابراین ضد آب بودن بطور گسست ‌ناپذیری به یک ساعت مچی خوب متصل است. مانند جنس و موتور، مقاومت در برابر آب نیز درجات مختلفی دارد.

💫جنس شیشه‌ی ساعت

🔹🔸یک ساعت مچی با کیفیت همیشه شیشه‌ای از جنس یاقوت (ضدخش) دارد. البته این به هدف طراحی ساعت شما بستگی دارد. شیشه‌ی یاقوتی پس از استفاده‌ی مداوم ، شفاف و بدون خراش باقی می‌ماند. برای یک ساعت مچی با کیفیت متوسط، شیشه‎ی کریستالی یا معدنی کافی خواهدبود.

💫یک ساعت مچی مقرون به صرفه پرداخت کاری زیبایی نیز دارد

🔹🔸یک ساعت مچی خوب باید حس راحتی داشته باشد و به زیبایی پرداخت‌کاری شده باشد. جزئیات در کنار یکدیگر، یک ساعت مچی موردتوجه و متقاعدکننده را تشکیل می‌دهند.

 

 

✳️چند نکته برای انتخاب یک ساعت دیواری خوب گالری ساعت خداشناس

🔰رنگ: هنگام تهیه ساعت، باید طرح منزل خود را نیز در نظر بگیرید. به طور مثال وقتی که رنگ مبلمان منزل شما تیره است از خرید یک ساعت با رنگ تیره خود داری کنید. سعی کنید تعادل رنگ را حفظ کنید.

 

🔰کیفیت: علاوه بر رنگ در کیفیت ساعت دیواری نیز دقت به خرج دهید. ساعت دیواری یک بخش از منزل شما است که قرار است مدت ها آن را داشته باشید. پس کیفیت را در اولویت قرار دهید.

 

🔰تیک تاک: اگر برای اتاق خواب، ساعت دیواری می‌خواهید؛ بهتر است یک ساعتی انتخاب کنید که صدای کمتری داشته باشد. همین پیشنهاد برای افرادی که از صدای ساعت آزرده می شوند نیز توصیه می‌شود.

 

🔰سبک منزل: اگر سبک دکوراسیون منزل و اتاق پذیرایی شما مدرن است از ساعت های مدرن و جذاب استفاده کنیدو اگر سبک اتاق پذیرایی شما کلاسیک است، بهتر است از ساعت های کلاسیک پاندول‌دار یا آونگ دار استفاده کنید.

 

🔰جنس: همانطور که قبلاً نیز گفتیم ساعت های دیواری بسیار متنوع هستند. این تنوع را می‌توان در جنس و مواد اولیه ساعت نیز مشاهده کرد. ساعت های دیواری از مواد اولیه مختلفی مانند: پلاستیک، چوب، شیشه، فلز و … ساخته می‌شوند. در این بین، ساعت دیواری فلزی و چوبی، طول عمر بیشتری دارند. انتخاب جنس ساعت سلیقه‌ای است؛ ولی باید با دکور منزل تناسب داشته باشد.

 

ویدیوهای آموزشی

 

نحوه ی ریست و صفر کردن موتور ساعت های کرنوگراف:

 

 

نحوه ی سایز کردن بند ساعت مچی در قفل های پروانه ای:

 

به مدیریت: محمد معین خداشناس

شماره های تماس

09378388091

09158265168

 

 

ساعت برای آقایان

 

ساعت مچی عقربه ای مردانه نیوی فورس

780000 تومان

780000 تومان

 

980000 تومان

 

780000 تومان

 

980000 تومان

 

980000 تومان

780000 تومان

 

780000 تومان

780000 تومان

 

780000 تومان

 

780000 تومان

 

685000 تومان

 

780000 تومان

 

780000 تومان

 

780000 تومان

 

 

 

ساعت برای بانوان

 

ساعت مچی عقربه ای زنانه نیوی فورس

480000 تومان

 

480000 تومان

 

 

ساعت ست

 

ساعت مچی عقربه ای ست نیوی فورس

980000 تومان

 

فروش ساعت دیواری در مشهد , پخش ساعت دیواری در مشهد , فروش ساعت مچی در مشهد , پخش ساعت مچی در مشهد , گالری ساعت خداشناس در مشهد , قیمت ساعت مچی در مشهد , قیمت ساعت دیواری در مشهد , ساعت سازی در مشهد , بهترین گالری ساعت در مشهد ,  گالری ساعت , ارائه خدمات ساعت در مشهد , تعمیرات ساعت دیواری در مشهد , تعمیرات ساعت مچی در مشهد , بهترین برند ساعت در مشهد , بهترین ساعت فروشی در مشهد , گالری خداشناس , ساعت مشهد