کیان سنتر ۱ در مشهد

🌟انجام پیرسینگ در مشهد 
🌟انجام تخصصی پرسینگ بینی  
🌟بدلیجات اسفندیاری   
شماره های تماس:
09153061560

💎پیرسینگ به معنای سوراخ کردن پوست نواحی متفاوت بدن ؛ از جمله گوش ، بینی ، لب ، ناف ، زبان به منظور آویختن زیورآلات می باشد. در حال حاضر پیرسینگ لب و بینی از پرطرفدارترین ها می باشند.

✳️انواع پیرسینگ بینی 

💎پیرسینگ بینی می تواند به صورت سوراخ های دائمی باشد که باید توسط پزشک انجام گیرد یا اینکه به شکل چسبی و به طور موقت باشد.

✳️پیرسینگ بینی چسبی 

💎پیرسینگ بینی چسبی بدون ایجاد سوراخ : برای پیرسینگ های چسبی می توان از نگین و انواع حلقه ها استفاده کرد. ( از آنجایی که حلقه ها دارای فضای باز کوچکی می باشند به سادگی بر روی بینی قرار گرفته و نمی افتند. )

✳️پیرسینگ گوش 

💎پیرسینگ گوش (Ear Piercing) به معنای سوراخ کردن بخش‌های مختلف گوش و آویزان کردن طلا و زیورآلات است. سوراخ کردن گوش از محبوب‌ترین و رایج‌ترین انواع پیرسینگ است که قدمتی بیش از 5 هزار سال دارد. تقریباً در تمامی فرهنگ‌ها و کشورها عمل سوراخ کردن گوش انجام می‌شود.

💎با اینکه در گذشته این عمل ممکن بود جنبه‌ی مذهبی یا عقیدتی داشته باشد، اما امروزه صرفاً جنبه‌ی زینتی دارد و هیچ مفهوم خاصی پشت آن نیست.

✳️پیرسینگ لب نشانه چیست ؟

💎پیرسینگ ها از قرن پنجم میلادی بوده و جدید نمی باشند. پیرسینگ لب نیز همانند بینی به صورت دائمی و موقت است و افراد با توجه به سلیقه شان می توانند یکی از آن ها را انتخاب کنند. پیرسینگ لب موقتی مناسب زنان است که تمایل به سوراخ کردن لب خود ندارند. این نوع از پیرسینگ ها به صورت چسبی و گیره ای هستند.

✳️انواع مدل پیرسینگ لب 

💥پیرسینگ لب بدون سوراخ 

💥پیرسینگ لب نیز همانند بینی به صورت دائمی و موقت می باشد و افراد با توجه به سلیقه شان می توانند یکی از آن ها را انتخاب کنند.

💥پیرسینگ لب چسبی یا موقتی 

💥پیرسینگ لب موقتی مناسب افرادی می باشد که تمایل به سوراخ کردن لب خود ندارند. این نوع از پیرسینگ ها به صورت چسبی و گیره ای هستند.

✳️پیرسینگ زبان برای چیست ؟

🌀پیرسینگ کردن زبان در واقع عبور دادن یک جواهر از میان زبان، لب، بینی یا هرجای دیگر از بدن بوده که در زبان، سوراخ کردن به طور عمودی از بالا به پایین و در وسط زبان انجام می‌شود.

🌀پیرسینگ زبان یا سوراخ کردن زبان و افزودن تکه جواهری به آن راهی بسیار آسان برای منحصر به فرد نشان دادن ظاهر افراد است.

✳️ویژگی های پیرسینگ های با کیفیت 

🔺پیرسینگ ها می توانند انواع مختلفی داشته باشند و یا از فلز های متفاوتی ساخته شوند. با این حال تعدادی از فلزات در بازار هستند که برای ساخت پیرسینگ های بدن انتخاب مناسبی به شمار نمی آیند. این فلزات می توانند به روند بهبود جای زخم و سایر آسیب های بدن لطمه وارد کنند و یا باعث بروز واکنش های آلرژیک شوند. فلز نیکل می تواند احساس سوزش را در فرد به وجود آورد و یا رنگ پوست را تغییر دهد.

🔺بهترین انواع پیرسینگ از فولاد ضد زنگ (فولاد مخصوص جراحی)، تیتانیوم، نیوبیوم و یا تایون است. این فلزات معمولا از درصد پایینی از کربن ساخته شده اند و آلیاژهای مضر آن ها طی یک فرایند خاص به دام افتاده و به راحتی آزاد نمی شوند. این فلزات همچنین برای افرادی با پوست حساس انتخاب بسیار مناسبی هستند.

🔺شایان ذکر است که، تیتانیوم از تمامی فلزات نام برده شده قابل اعتماد تر است. این فلز بسیار سبک است و به ندرت حاوی نیکل می باشد. تیتانیوم همچنین در برابر خوردگی آب دریا بسیار مقاوم می باشد. این فلز به واسطه ساختار فیزیکی خود انتخاب بسیار مناسبی از نظر طراحان زیورآلات به شمار می آید چرا که به راحتی دچار خمیدگی می شود و می توان به آن شکل های بسیار مختلف و متنوعی بخشید.

🔺یکی دیگر از فلزات مناسب برای تولید زیورآلات، استیل ضد زنگ با آلیاژ sl316 است. این فلز نیز به عنوان آلیاژی ضد حساسیت شناخته می شود و حجم نیکل مصرفی در آن بسیار پایین است. به همین سبب است که استفاده از این آلیاژ برای پیرسینگ ها بلامانع است.

به مدیریت:مجتبی اسفندیاری

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

 

فروش پیرسینگ عمده و تک کیان سنتر ۱ در مشهد , فروش عمده پیرسینگ در مشهد , کیان سنتر ۱ در مشهد , کیان سنتر ۱ , بدلیجات اسفندیاری در مشهد , بدلیجات اسفندیاری , قیمت بدلیجات در مشهد , قیمت انواع بدلیجات , فروش تکی پیرسینگ در مشهد ,