Address & Contact

Our Address

گرگان

طراح و مجری آهنکشی و زیر سازی،روف گاردن محمد زاده 

✳️ترموود چیست؟

🔺چوب یکی از اولین موادی است که به صورت فراوران و طبیعی در دسترس همه قرار گرفته است.ترمووود یا همان چوب ترمو، چوب طبیعی است که ساختار سلولی آن بر اثر فرآیند حرارتی تغییر یافته است. چوب حرارت دیده یا اصلاح شده با حرارت به نام ترموود شناخته شده است.

🔺این نوع چوب جایگزین مناسبی برای چوب های اشباع شده است زیرا هیچ ضرر و زیانی برای محیط زیست ندارد.مقاوم شدن چوب در مقابل پوسیدگی و قارچ، افزایش استحکام، ایجاد ترک کمتر و تبدیل آن به عایق مناسب از ویژگی های این چوب است.

✳️کاربرد های چوب ترموود 

🔹🔸ترموود چوبی، برای کاربردهای مختلفی استفاده می شود، که این روزها طرفداران زیادی دارد، که در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم:

🔹🔸ساخت آلاچیق 
🔹🔸نمای چوبی ساختمان 
🔹🔸تولید درب و پنجره 
🔹🔸ساخت پله 
🔹🔸مورد استفاده در دکوراسیون داخلی 
🔹🔸ساخت سایبان  
🔹🔸انواع مبلمان فضای باز 
🔹🔸سونا و استخر 

✳️روف گاردن Roof Garden چیست؟

🌀روف گاردن Roof garden یا فضای سبز روی پشت بام در کل به مکانی گفته میشود که فضای سبز بر روی سقف (چه پشت بام، چه حیاط و …) اجرا شده باشد و بستر کشت گیاه، در ارتفاعی بالاتر از سطح خاک زمین بر روی بستر مصنوعی شکل گرفته باشد؛ مانند کف لابی ساختمان که سقف پارکینگ را تشکیل میدهد، یا کف حیاطی که بر روی پارکینگ شکل گرفته و امکان کاشت گیاه بر روی خاک طبیعی زمین محیا نباشد.

🌀روف گاردن میتواند از قراردادن چند گلدان روی پشت بام آغاز و به اجرای باغ و فضاهای سبزی همچون پارک ختم گردد. انتخاب نوع طراحی روف گاردن بستگی به عوامل مختلفی همچون، سازه ساختمان، کاربری، ویژگی های اقلیمی و حتی سلیقه شما دارد! عوامل ذکر شده در روش های گوناگون اجرایی به نام های روف گاردن گسترده، روف گاردن متمرکز و روف گاردن پرتابل و مدولار خلاصه میشوند.

✳️وظایف زیرسازی ساختمان چیست؟

💫به طور کلی زیر سازی ساختمان دو وظیفه اصلی را بر عهده دارد. اولین وظیفه ایجاد یک سطح مساوی و مستحکم در تراز است. این امر باید به گونه ای باشد که در هنگام اجرای فرش کف هیچ گونه برآمدگی وجود نداشته و کاملا صاف باشد.

💫حفظ روسازی از نفوذ رطوبت نیز از دیگر مواردی است که در هنگام اجرا باید توجه زیادی به آن شود. اگر در هنگام تهیه طرح یا اجرای عملیات کف سازی، به خصوصیات زمین مورد نظر توجه نشود، ممکن است خسارات جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد.ایجاد ترک های ناشی از نشست نا متجانس خاک، نفوذ رطوبت به محیط زندگی و مصالح ساختمانی از عوامل زیر سازی غیر اصولی است.

✳️ویژگی های سایبان چوبی 

💎سایبان با شبکه ها و طراحی های چوبی زیبا ساخته میشود . یک پرگولا میتواند حریم نیمه خصوصی ، نیم سایه و یا یک فضای نیمه مسقف رو به فضای باز ، یک نقطه کانونی را برای استفاده کنندگان فراهم آورد .

💎چوب این محصول از ترمووود می باشد . ترمووود از فرایندی است که چوب را با حداکثر حرارت ۲۳۰ درجه سانتی گراد و در مجاورت بخار آب و گردش هوا قرار میدهد . یکی از ویژگی‌های این محصول این است که از قبل می‌توان مدل دلخواه را به راحتی انتخاب کرد. همچنین امکان سفارش آن برای کارفرما فراهم بوده و شما می‌توانید قبل از خرید سازه مورد نظر، طرح دلخواه را ارائه دهید تا سایبان شما ، طبق سلیقه و نظرتان آماده و اجرا شود . از دیگر ویژگی های سایبان چوبی عبارتند از :

۱- ایجاد حس دوستی و صمیمیت بین افراد

۲- ایجاد حس آرامش میان مردم

✳️از انواع سایبان محوطه میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

۱- بازویی یا جمع شونده

۲- چتری

۳- آکاردئونی

۴- استخر

به مدیریت:پوریا محمد زاده

شماره تماس:
09371638132
09112704184

 

 

فروش مستقیم چوب سایبان و ترموکینگ محمد زاده در گرگان , فروش مستقیم چوب در گرگان , فروش مستقیم سایبان در گرگان , فروش مستقیم ترموکینگ در گرگان , مجری آهنکشی در گرگان , مجری زیرسازی در گرگان , اجرای روف گاردن در گرگان , اجرای روف گاردن محمد زاده ,