فروش کارت خوان و خدمات ATM تجارت الکترونیک گاوازنگ

?فروش دستگاه کارت خوان در سریع ترین زمان

❇️امروزه کارتخوان‌ها یکی از مهمترین شیوه‌‌‌های پرداخت را به خود اختصاص داده است. کارت خوان یا پایانه فروش دستگاهی است ثابت یا سیار که با پذیرش کارت‌‌‌های بانکی امکان تراکنش‌‌‌های مالی و خدمات پرداخت الکترونیکی را میسر می‌سازد.

?کارتخوان فروشگاهی EFT-POS

کارتخوان فروشگاهی متداول ترین و آشناترین نوع کارتخوان است که در انواع ثابت و سیار پاسخگوی نیازهای متنوع کسب وکارهای گوناگون است. ما در انتخاب کارتخوان‌‌‌های خود دقت و حساسیت فراوانی به خرج می‌دهیم تا کیفیت و امنیت مطلوب و مطابق با قوانین صنعت پرداخت را تامین کنیم.

?مزایای کارتخوان فروشگاهی

 سرعت بالا
سیستم امنیتی مطمئن
 کاربری آسان
 روش‌‌‌های کارآمد اتصال به شبکه
 ابعاد مناسب و طراحی ظریف

?کارتخوان متصل به سیستم PC-POS

کارتخوان متصل به سیستم کارتخوانی است که قابلیت اتصال به دستگاه هایی نظیر کامپیوتر و صندوق فروشگاهی را دارد. این کارتخوان مبلغ صورتحساب را مستقیماً از این دستگاه‌ها دریافت می‌کند و بدون نیاز به وارد کردن مبلغ به صورت دستی روی صفحه کارتخوان نمایش می‌دهد. کارتخوان متصل به سیستم مناسب کسب و کارهایی است که در کار خود از صندوق فروشگاهی یا نرم افزارهای مالی و حسابداری استفاده می‌کنند.

?مزایای کارتخوان متصل به سیستم

 افزایش دقت و جلوگیری از بروز خطا هنگام ورود مبلغ
 افزایش فوق العاده سرعت فرایند پرداخت
 تسهیل فرایندهای مالی و حسابداری

?کارتخوان موبایلی mPOS

کارتخوان موبایلی کارتخوان کوچکی است که به موبایل هوشمند متصل می‌شود و آن را به ابزار پذیرش کارت‌‌‌های بانکی تبدیل می‌کند. این وسیله رسید تراکنش را به صورت دیجیتالی برای مشتری ارسال می‌کند و احتیاجی به رول کاغذ ندارد. کارتخوان موبایلی بسیار مناسب کسب وکارهایی است که علاوه بر تغییر محل دستگاه کارتخوان نیازمند اتصال دستگاه به اپلیکیشن یا نرم افزار مختص کسب وکار خود می‌باشند.

?مزایای کارتخوان موبایلی

 سبکی
 کوچکی
 استحکام

?کارتخوان اندرویدی (Android-POS یا PDA-POS)

این دستگاه کارتخوانی است با سیستم عامل اندرویدی که صفحه نمایشگر تمام لمسی دارد.

کارتخوان اندرویدی تمام قابلیت‌‌‌های دستگاه‌‌‌های اندرویدی نظیر موبایل یا تبلت را در دستگاه پوز جمع کرده است. درواقع بهتر است آن را یک موبایل یا تبلت بدانیم که به لوازم یک کارتخوان پیشرفته مجهز شده است. قابلیت نصب نرم افزارهای مالی و حسابداری بر بستر سیستم عامل اندروید از ویژگی‌‌‌های مهم این دستگاه است. کارتخوان اندرویدی گزارش گیری آنلاین و ثبت اسناد را برای کسب وکارهای سیار بسیار راحت کرده است.

به مدیریت:احمد شکری

http://gavazaang.ir/

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

 

 

کارت خوان , انواع دستگاه کارت خوان , دستگاه کارت خوان سیار , دستگاه کارت خوان ثابت , کارت خوان بی سیم , کارت خوان سیم کارتی , قیمت انواع دستگاه کارت خوان در رشت , مزایای دستگاه کارت خوان بی سیم , فروش انواع دستگاه کارت خوان در گیلان , فروش کارت خوان و خدمات ATM تجارت الکترونیک گاوازنگ در رشت ,