کالای خواب کلوندی

?تشک 

?از ملزومات یک خواب راحت و آسوده داشتن تشکی متناسب با فیزیک بدن ما می باشد انواع تشک های موجود در بازار شامل فنری فومی لاتکسی و … است. قبل از خرید تشک کافیست اطلاعاتی در مورد آن کسب نموده و انتخاب مناسب تری را تجربه نمایید.

?روتختی 

?بعد از انتخاب تشک مناسب روتختی آیتم بعدی در خرید کالای خواب محسوب می شود. سرویس روتختی به طور کلی شامل ملحفه تشک، لحاف روتختی و روبالشی می باشد. انتخاب سرویس روتختی نرم و مناسب علاوه بر آرامش خواب شبانه شما یکی از موارد زیبایی منزل و دکوراسیون داخلی خانه به شمار می رود زیرا طرح و رنگ بندی آن جلوه بیشتری را به ارمغان خواهد آورد.

?ملحفه روی تشک 

?با توجه به اینکه تشک های امروزی از ضخامت بیشتری نسبت به قبل برخوردارن نیاز است ملحفه روی تشک متناسب با اندازه و ضخامت تشک باشد. همچنین به دلیل اهمیت زیادی سرویس ملحفه دارد، آن را به‌ صورت جداگانه در این بخش بررسی می‌ کنیم.

?شاید در نگاه اول سرویس ملحفه از اهمیت بسیار پایینی برخوردار باشد و هیچ‌ گونه توجهی به آن نشود، ولی وقتی به عمق قضیه دقت کنیم و سلامتی خودمان در اولویت قرار بگیرد بیش‌ از پیش به آن اهمیت می‌ دهیم.

?الیاف موجود در سرویس ملحفه مورد استفاده، بسیار حائز اهمیت است؛ زیرا الیاف موجود در سرویس ملحفه تأثیر به سزایی بر روی پوست انسان دارد. برای جلوگیری از تعرق بیش‌ از حد بدن و اذیت شدن، باید بافت تاروپود ملحفه‌ ها به‌ گونه‌ ای باشد که هوا آزادانه در میان آن ها حرکت کند. جنس ملحفه‌ ها نیز نباید زبر و برای پوست آزاردهنده باشد.

?پتو

?قطعا پتو یکی از ملزومات اتاق خواب است طوریکه اتاق خواب بدون روتختی را میتوان تصور کرد اما بدون پتو هرگز. پتوها دارای انواع مختلف از جمله پشمی، دولایه، پنبه ای، ارگانیک و مسافرتی و… میباشند.

? در انتخاب پتو علاوه بر توجه به رنگ و طرف به الیاف آن دقت ویژه ای داشته باشید. پتوهای پشمی مناسب برای فصل زمستان است. ایافی چون میکروفایبر پلی استر دارای خاصیت ضد حساسیت و ضد آلرژی می باشد که استفاده آن در ساخت پتو بسیار حائز اهمیت است.

?لحاف 

?نوعی روانداز زمستانی از جنس پشم گوسفند و الیاف پنبه است. لحاف نیز همچون دیگر انواع سرویس خواب دسته بندی متنوعی دارد.

?روکش لحاف 

?جنبه تزیینی دارد و برای دوختن روکش خیلی از افراد از دکمه استفاده می کنند. برخی از خانم های خوش سلیقه این محصول را تنها جهت تزیین روتختی خوب بکار می برند.

?بالش 

?بالش خواب دارای طرح بندی ها و رنگ بندی ها متفاوت هست همچین شامل سه اندازه استاندارد متوسط و بزرگ می شود.

?کوسن 

?کوسن نیز نوع دیگر از سرویس خواب محسوب می شد که جنبه تزیینی در منزل و اتاق خواب را دارد. متناسب با اتاق خود می توانید طرح و رنگ دلخواهی را انتخاب نمایید.

?بالش مخصوص نشستن 

?نوعی بالش خاص برای افرادیست که کمردرد داشته و بر روی سطوح صاف و سفت نمی توانند بنشینند.

?دامن تخت خواب 

?پارچه تزیینی که حد فاصل تشک و پایه تخت را می پوشاند کاربرد اصلی آن در پوشاندن پایه تخت می باشد و جز کالاهای تزیینی در خرید سرویس خواب محسوب می شود.

✳️انواع سرویس خواب 

?سرویس خواب سنتی:

?در سرویس خوابهای سنتی تمامی‌قطعات آن از چوب درختان راش وافرا و یا گردو ساخته شده است. در این مدل سرویس خواب، تمامی‌اجزا و ملزومات آن دارای پایه‌‌‌های زمخت چوبی بوده و در ساختار تاچی شکل بالای تخت خواب و پایین آن کاملا منبت کاری شده است.

?سرویس خواب کلاسیک:

?سرویس خواب‌‌‌های کلاسیک برگرفته از سرویس خوابهای سنتی بوده با این تفاوت که زمختی و شلوغی و سنگینی سرویس خواب‌‌‌های سنتی در آنها کمتر دیده میشود و با استفاده از چوب‌‌‌های کمتر کار شده و ساده تر و حذف بعضی مولفه‌‌‌های سرویس خواب سنتی مثل منبت کاری روی چوب تغییراتی در آن بوجود آمده است.

? سرویس خواب مدرن:

?سرویس خواب مدرن با استفاده از مصنوعات چوبی مثل ام دی اف و نئوپان در ساختار تولید آن استفاده شده است و تنوع رنگ در آن بسیار زیاد شده و اتصالات بکار رفته در آن از نوع اتصالات جدید و امروزی بوده که باز و بسته کردن آنها راحت تر شده و قابلیت‌‌‌های جدید در آن لحاظ گردیده است.

به مدیریت:علی اکبر کلوندی

 

 

 

 

 

 

فروش کالای خواب کلوندی در همدان , کالای خواب کلوندی , فروش کالای خواب کلوندی , کالای خواب زیبا , قیمت کالای خواب , انواع سرویس خواب ,  قیمت تخت , قیمت پتو , قیمت روتختی , کالای خواب با کیفیت , سرویس خواب زیبا ,