Address & Contact

Our Address

سیستان و بلوچستان ، چابهار

Telephone

تولید و اجرای کفسازی و شیب بندی ساختمان فوم بتن پاسارگارد

⚡️فوم بتن ملاتی است که از آب، سیمان، فوم کفزا (ماده ای شیمیایی و یا بر پایه پروتئین حیوانی از شاخ یا سم حیوانات) و ماسه بادی یا ماسه نرم تشکیل می شود. چگالی فوم بتن بسیار پایین می باشد و همچنین عایق صوتی و حرارتی مناسبی است که سریع و آسان اجرا می شود و از نظر قیمت تمام شده هم کمی ارزان تر از روش سنتی (بتن با پوکه) می باشد. نام دیگر فوم بتن، بتن سبک است.

شماره تماس:

09152748152

🔴مزایا فوم بتن

۱. عدم حمل مواد اولیه به طبقات

۲. عایق دار کردن تاسیسات موجود در کف ساختمان

۳. مقاومت عالی در برابر یخ بندان و همچنین نفوذ آب

۴. امکان پمپ کردن آن تا ارتفاع ۵۰ متر از سطح زمین

۵. مقاومت فوق العاده بالا در برابر آتش سوزی عدم انتقال حرارت آتش

۶. کمی ارزان تر از روش سنتی (بتن همراه با پوکه معدنی) می باشد.

۷. امکان ایجاد برش در سطح فوم بتن برای اجرا یا تعمیر کردن تاسیسات

۸. عایق حرارتی و صوتی بسیار خوبی به دلیل وجود هوا و فضای متخلخل

۹. وزن سبکی حدود ۴۰۰ تا ۱۷۰۰ کیلوگرم در متر مکعب دارند و همین باعث کاهش وزن کل سازه می شود.

۱۰. سرعت اجرای حدود ۷ برابر بیشتر از روش سنتی یعنی اگر با روش سنتی ۸۰ متر مربع، کف سازی را اجرا کنیم با فوم بتن می توانیم حدود ۵۶۰ متر مربع در همان زمان اجرا کنیم.

🔰نحوه ی اجرای فوم بتن

💠برای ساخت فوم بتن ابتدا ماسه بادی یا ماسه نرم به همراه سیمان و در آخر هم با آب در دستگاه میکسر مخلوط می کنیم، سپس فوم کفزا را در محفظه ی فوم ساز دستگاه با آب رقیق می کنیم و با استفاده از پمپ هوا از لوله ی مخصوص خروجی های ریز همراه با فشار زیاد برای تولید کف عبور داده می شود.

💠در مرحله ی بعد کف به وجود آمده در میکسر با دوغاب سیمان و آب مخلوط شده و حباب های ریز در کل ملات پخش می شوند. بعد از اختلاط کامل بتن با استفاده از پمپ، به طبقات پمپاژ می کنیم و به ضخامت حدودا ۱۰ سانتی متر روی سطح پخش و تسطیح می کنیم. بعد از اتمام اجرای کامل آن، برای جلوگیری از ترک های سطحی، حداقل باید تا ۳ روز سطح بتن مرطوب شود.

⚜️کاربردهای مهم فوم بتن

🌀بتن ساخته شده از فوم و سیمان معمولاََ بصورت عایق در کف و سقف به کار می‌رود. درحالی‌که فوم بتن ساخته شده از ماسه، شن، سیمان و فوم به دلیل داشتن چگالی بیشتر برای استفاده در روش هایی که احتیاج به ماده ساختاری دارند، مناسب هستند. این بتن سبک همچنین در زیرسازی راه‌ها، پرکردن حفره‌های فاضلاب و تونل ها و شیب‌بندی بام کاربرد دارذ.

🔻زیرسازی راه‌ها با استفاده از فوم بتن

این بتن یکی از بهترین جایگزین‌ها برای مصالح دانه‌ای است. همچنین می‌توان از این ماده برای برای پر کردن حفاری‌های انجام شده استفاده کرد. البته جایگزینی فوم بتن با مصالح دانه‌ای در لایه‌های زیرین راه مناسب نیست. این فوم عملکرد آن را تضمین می کند و همچنین به‌دلیل مقاومت زیاد آن در برابر آتش‌سوزی به‌عنوان مصالح ضدآتش کاربرد دارد.

🔻پرکردن حفره‌های فاضلاب و تونل‌ها

از این بتن سبک برای پر کردن حفره‌ها و تونل‌ها، انواع لوله ها، مخازن و نقاطی استفاده می‌شود که به پرکننده سبک به عنوان جایگزین خاک نیاز دارند.

🔻شیب بندی پشت بام با فوم بتن

استفاده از این بتن به‌دلیل زیاد بودن مقاومت، عدم نفوذ حرارت و رطوبت و نیز سبکی آن بهترین شیوه برای شیب‌بندی پشت بام است. بعد از اجرا شدن آن بدون انجام عملیات اضافه ای بر روی آن ایزوگام یا عایق‌بندی می کنند.

🔻استفاده از این بتن در کف سازی طبقات

یکی از مهم‌ترین و گسترده‌ترین کاربردهای فوم بتن کف سازی است. به علت سبک بودن این ماده و بالابودن سرعت اجرا می‌توان کف همه‌ی طبقات ساختمان را بعد از اتمام کارهای تاسیساتی با این نوع بتن پوشاند. با جایگزینی فوم بتن به‌روش پوکه ریزی، در هر متر مکعب حدودا ۳۰۰ کیلو گرم سبک‌سازی می‌شود. این بتن می‌تواند عایق بندی صوتی و حرارتی در کف طبقات را ۳ برابر کند!

به مدیریت : محمد ریگی

 

 

 

 

 

تولید و اجرای فوم بتن کفسازی و شیب بندی ساختمان ,  کفسازی و شیب بندی ساختمان پاسارگارد , اجرای فوم بتن در چابهار , اجرای فوم بتن سیستان و بلوچستان , تولید و اجرای فوم بتن , مزایا فوم بتن , کاربردهای مهم فوم بتن ,