Address & Contact

Our Address

قروه ، خیابان بوعلی ، جنب کوچه شهید بختیاری

Telephone

پخش انواع فیلترهای روغن و هوا ماشین سبک و سنگین نیکو سخن

✨فروش و پخش انواع فیلتر روغن و فیلتر هوای خودروهای سبک و سنگین✨

🔹 فیلتر روغن چیست؟

🔹 مهمترین جز در موتورهای احتراقی روغن موتور است. اصلی ترین وظیفه روغن موتور جلوگیری از بالا رفتن دمای موتور خورده شدن قطعات موتوربه هنگام احتراق است.برای پاک سازی روغن موتور از الاینده های موجود در روغن موتور از فیلتر روغن استفاده میشود. اصلی ترین نقش قیلتر روغن پاکسازی روغن از ذرات حاصل از سایش قطعات فلزی داخل موتورو دوده ناشی از احتراق، گرد و غبار و سایر آلاینده ها که به تدریج می توانند مسیر حرکت روغن را مسدود نمایند و آسیب زیان واری را به موتور وارد سازند است.فیلتر روغن قلب خودرو است..

🔹 همچنین باید گفت فیلترها فقط تا مدت معینی می‌توانند وظیفه خود را به خوبی انجام دهند. در صورت عدم تعویض به موقع فیلتر روغن؛ منافذ کاغذ فیلتر مسدود می‌شود که در این حالت به دلیل بالا رفتن فشار در محفظه فیلتر روغن سوپاپ اطمینان تعبیه شده در آن باز شده و جهت جلوگیری از آسیب دیدگی کلی قطعات پیشرانه اجازه عبور روغن بدون پالایش را به سیکل روغن‌کاری می‌دهد که این موضوع موجب بروز مشکلات جدی در قطعات حساس پیشرانه می‌شود. لذا از زمانی که روغن موتور از منبع وارد چرخه عملکردی موتور می شود و تا زمانی که به منبع باز می گردد نقش بسیار زیادی در عملکرد صحیح موتور خواهد داشت. و همچنین در فیلتر هایی که کیفیت استاندارد را ندارند به دلیل استفاده از کاغذ نامناسب و یا وجود درز در محل اتصال کاغذ ،فیلتراسیون به درستی انجام نمی گیرد و به همین دلیل ذرات و آلودگی ها از فیلتر عبور نموده و به تدریج وارد موتور می شوند .

🔹  این آلاینده ها با خراش دادن سیلندر و پیستون موجب آسیب جدی به موتور ماشین خواهند شد .چکیدن قطرات روغن از محل اتصال فیلتر ، زنگ زدن پوشش محفظه ،تحمل نکردن فشار و در نتیجه شکاف برداشتن فیلتر باعث خروج تدریجی و یا سریع روغن از مسیر روغنکاری موتور می شود .بدیهی است که در اثر فشار و اصطحکاک زیاد ،قطعات خودرو مستهلک و کاملاً ساییده خواهد شد.
ایجاد کمپرس( روغن سوزی ) مصرف بیش از حد بنزین جوش آوردن ،کاهش قدرت موتور و درمواردی شکستن سوپاپ و شاتون ( قطعات متحرک موتور ) و در نهایت ایست کامل موتور از مواردیست که می تواند در اثر استفاده از فیلتر روغن نامرغوب بوجود بیاید.

 

 

مدیریت : میثم نیکو سخن

 

 

 

فیلتر روغن ماشین سنگین , فیلتر روغن سمند موتور ملی , فیلتر روغن چیست , انواع فیلتر روغن , فیلتر هوای خودرو , فیلتر هوا ماشین سنگین ,