انواع فینگرفود،سالاد و پیش غذا مانتی در تهران

 

فروش فینگرفود،سینی مزه،دسر،سالاد و پک پذیرایی 
فینگر فود چیست ؟

فینگر فود غذایی است که مستقیما به وسیله دست و بدون استفاده از قاشق و چنگال خورده می‌شود. فینگر فود را می‌توان به عنوان پیش غذا یا حتی غذای اصلی در مهمانی‌ها سرو کرد؛ هرچند که بهتر است برای غذای اصلی از فینگر فود گرم و برای پیش ‌غذا از فینگر فود سرد استفاده کنیم.

از سینی فینگر فود برای پذیرایی در مراسمی مثل عروسی و نامزدی، تولدها، و سایر جشن‌ها می‌توان استفاده کرد.به عنوان مزیت دیگر پذیرایی با فینگر فود می‌توان به این اشاره کرد که اندازه کوچک این نوع غذا باعث می‌شود بتوانید در مهمانی‌ها با انتخاب ترکیب‌های مختلف طعم‌های زیادی را مزه کنید.

همان طور که گفتیم، یک نوع از فینگر فود به صورت سرد سرو می‌شود. معمولا برای تهیه سینی فینگر فود سرد نیازی به پخت و پز روی اجاق گاز نیست و بخش عمده‌ای از مواد این فینگر فودها وابسته به سبزیجات و لبنیات است.

همچنین، خوبی فینگر فود سرد این است که نیازی نیست حتما آن‌ها را قبل از آمدن مهمان‌ها آماده کنید، بلکه می‌توانید از شب قبل تهیه آن‌ها را تدارک ببینید و روز مهمانی از کار زیاد و آشپزی خسته و بدون انرژی نباشید. همچنین، نوع سرد فینگرفود به دلیل ماندگاری بیش تر و خوردن آسان تر، پر طرفدارتر و دارای کاربرد بیشتری در مهمانی ها، مجالس، و جشن تولدها نسبت به نوع گرم فینگرفود است.

 

انواع فینگر فود

در واقع انواع فینگرفود ها را می توان به عنوان پیش غذا یا کنار غذا و یا حتی مزه هایی برای بعد از سرو غذا استفاده کرد و میز ناهار، شام یا تولد و جشن خود را با آنها تزیین کرد. انواع فینگرفود از زمان های بسیار قدیم در تمامی تمدن ها رایج بوده و تنها نام و نتوع مواد اولیه آنها بوده است که در گذر زمان تغییر کرده و اکثرا سعی بر طراحی و تهیه غذاها به صورت لقمه ای می کردند تا عدم وجود قاشق چنگال مشکلی در نحوه ی بلع غذای آنها به وجود نیاورد.

انواع فینگر فود 

انواع کوکو ها ( کوکو سیب زمینی ، کوکو مرغ ، کوکو سبزی و …)
انواع غذا ها با بادمجان ( بادمجان کبابی ،کشک بادمجان ، حلیم بادمجان ، میرزا قاسمی )
ته چین مرغ 
انواع و اقسام سوشی 

انواع و اقسام پاستا
لقمه های الویه که جان میدهد برای کاناپه 
مرغ سوخاری 
همبرگر های کوچک با نان های ریز

کوفته های ریز با نان 
انواع سالاد میوه در سیخ های چوبی 
انواع ساندویچ با نان تس یا معمولی (مثل ساندویچ سوسیس، کالباس ، فلافل و … )
انواع رول ها و کاناپه با نون و پنیر و سبزی یا انواع ماست چکیده و سبزیجات

انواع پیتزا های انگشتی 
انواع غذا ها درون تخم مرغ آب پز یا دون قاچ خالی شده 

 

به مدیریت:خانم سلطانی 

شماره های تماس:

09122884045

جهت سفارش در واتساپ به شماره زیر پیام دهید
09122884045

😋مطبل لبنانی

✨✨✨✨✨✨✨✨✨

😋انواع بورک پیچی با طعم های مختلف

✨✨✨✨✨✨✨✨✨

😋کوزالاک بسیار خوشمزه

✨✨✨✨✨✨✨✨✨

😋مینی ساندویچ های الویه

✨✨✨✨✨✨✨✨✨

😋گراتن ماکارونی

✨✨✨✨✨✨✨✨✨

😋کبه لبنانی

✨✨✨✨✨✨✨✨✨

😋سالاد مرغ

✨✨✨✨✨✨✨✨✨

😋بشقاب مینی پنکک

✨✨✨✨✨✨✨✨✨

😋بورک پیچ اسفناج و پنیر

✨✨✨✨✨✨✨✨✨

😋میرزا قاسمی مخصوص مانتی

✨✨✨✨✨✨✨✨✨

✨✨✨✨✨✨✨✨✨

 

 

 

فینگرفود مانتی , سفارش انواع دسر در تهران , سفارش انواع سالاد در تهران , سفارش انواع پیش غذا در تهران , سفارش انواع فینگرفود در تهران ,  سفارش انواع سینی مزه در تهران , پک پذیرایی در تهران , فینگرفود فرناز سلطانی , فینگرفود با کیفیت , مواد اولیه با کیفیت , فینگرفود خوشمزه در تهران , قیمت فینگرفود خانگی در تهران , قیمت پک پذیرایی در تهران , فينگرفود مانتى , فينگر فود , ترتازه , خوشمزه , رنگى , رنگارنگ , خوشرنگ , شيك , جشن , تولد , دورهمى , لاكچرى , لوكس , نامزدى , سالگرد , ازدواج , پارتى , تشريفات , دفاعيه , دوستانه , مراسم خاص , جشن نامزدى , جشن تولد , دورهمى دوستانه , جشن خاص , سوپرايز , ديزاين , ديزاين فينگرفود , فینگرفود مانتی سفارش دسر سالاد فینگرفود سینی مزه در فرمانیه نیاوران چیزر و مناطق شمال تهران ,