قالبسازی آوان

?طراحی و ساخت انواع قالبهای پلاستیک ،لاستیک بادی دایکاست و پریفرم پت

?ارسال به سراسر کشور

⭕️قالب لاستیک

✳️ویژگی های ذاتی لاستیک شامل مقاومت کششی، مقاومت در برابر سایش، انعطاف پذیری و عایق الکتریکی، آن را برای به کاربردن برای طیف وسیعی در محصولات قالب برنامه ریزی شده از قبل، به یک ماده ی ایده آل تبدیل می کند.

✳️فرآیند قالب گیری لاستیک فرآیندی است که به موجب آن مقدار الاستومر یا لاستیک پخته نشده به یک محصول قابل استفاده تبدیل می گردد.محصولات لاستیکی از الاستومرها یا لاستیک پخته نشده ساخته می شوند و تعداد زیادی فرآیند قالب گیری لاستیک وجود دارد.

⭕️قالب دایکاست

✳️قالبهای دایکاست نوعی قالب دائمی از جنس فلز هستند که بر روی یک ماشین ریخته‌گری تحت فشار تعبیه شده و برای تولید قطعات به روش ریخته‌گری تحت فشار طراحی و تولید می‌شوند. هدایت کردن فلز ذوب‌شده به درون حفره‌های قالب دایکاست توسط مجموعه شیارهایی انجام می گیرد که سیستم مدخل تزریق یا راهگاه و یا گلویی خوانده می‌شوند

⭕️قالب پریفرم

✳️قالب پریفرم یک قطعه واسطه ای برای تبدیل انواع پت به بطری است. این قالب با توجه به ظاهر بسیار منحصر به فرد و متفاوت، همواره دارای کاربرد های گوناگونی است. سطح قالب شفاف و هموار بوده و این عامل موجب به کارگیری آن در فرآیند های مختلف تولیدی می گردد.

✳️انتخاب پریفرم مناسب از جمله عوامل بسیار تاثیرگذار در تعیین کیفیت پت به شمار می رود. از سویی دیگر باید به این موضوع اشاره نمود که کیفیت و هر یک از ویژگی های پت، به صورت مستقیم با قالب انتخاب شده در فرآیند های تولیدی، ارتباط خواهد داشت.

⭕️قالب پلاستیک

✳️امروزه استفاده از قطعات پلاستیکی در دنیا رواج و رشد بسیار بالایی داشته است و این قطعات پلاستیکی با استفاده از دستگاه قالب پلاستیک ساخته و تولید می‌شوند. امروزه از دستگاه تزریق پلاستیک برای ساخت این قطعات پلاستیکی استفاده می‌شود. تولید قطعات پلاستیکی با استفاده از این ماشین ها به شدت ارزان و مقرون به صرفه می باشد.دستگاه تزریق پلاستیک نوعی دستگاه تزریق و ریخته گری پلاستیک است که در آن از قالب پلاستیک استفاده شده است. برای تولید قالب مورد نیاز این دستگاه روش های گوناگونی وجود دارد.ساخت قالب پلاستیکی نیازمند دقت بسیار بالایی است. امروزه شرکت ها و کمپانی محدودی وجود دارد که می توانند نسبت به ساخت

✳️انواع قالب پلاستیکی اقدام کنند. تولید قالب پلاستیکی نیازمند دانش و تجربه بسیار بالایی است چرا که این قالب ها از پیچیدگی بالایی برخوردار می باشند و تولید قطعات پلاستیکی مرغوب مستلزم داشتن قالب پلاستیکی مناسب است.طراحی قالب پلاستیک نیز قسمت سخت این فرآیند است . این طراحی باید با دقت بالایی انجام شود.

به مدیریت : الله وردی

شماره های تماس :
09102620779

 

 

 

 

 

قالبسازی آوان در تهران , قالبسازی , قالب پریفرم , قالب دایکاست , قالب لاستیک , طراحی و ساخت انواع قالبهای پلاستیک در تهران , لاستیک بادی دایکاست ,