Address & Contact

Our Address

تبریز،آذر شهر

Telephone

اجرای صفر تا صد ساختمان‌ قالب بندی بتن ریزی اسکلت بتن یادگاری

✳️بتن ریزی چیست؟

💫«بتن ریزی» (Concreting)، یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین عملیات‌ها در ساخت سازه‌های بتنی است. این فرآیند معمولا طی هفت مرحله شامل آماده‌سازی (قالب‌بندی)، اختلاط، انتقال، ریختن، تراکم، پرداخت و عمل آوری انجام می‌شود.اسکلت بتن یادگاری

💫مراحل بتن ریزی، تاثیر قابل توجهی بر روی کیفیت سازه بتنی دارند. از این‌رو، این مراحل باید طبق استانداردهای موجود و با دقت بالا انجام شوند.

✳️مزایای استفاده از بتن در ساختمان ها 

🔹🔸هزینه برای پیاده سازی بتن بسیار ارزان تر است. همچنین عمر بتن نسبت به سایر مصالح نیز زیاد است.

🔹🔸بتن در مقابل فشار و آتش بسیار مقاوم است.

🔹🔸بتن به خاطر شکل پذیری که دارد در اکثر پروژه ها استفاده می شود از جمله پل و ساختمان.

🔹🔸مقاومت سازه های بتنی نسبت به دیگر سازه ها زیاد است.

✳️قالب بندی چیست؟ 

💥یکی از عملیات در اجرای فونداسیون، ستون و تیرهای بتنی است. قالب بندی در واقع عملیاتی موقت است که در یک بازه زمانی از پیش مشخص شده در بخش خاصی از ساختمان اجرا می‌شود. قالب بندی در فونداسیون، ستون و تیر‌ها اجرا می‌شود.

✳️اسکلت بتنی چیست ؟

🌀آرماتور بندی از حساسترین قسمتهای اجرایی در مقاوم سازی سازه های بتنی است که در صورت عدم رعایت اصول و قوانین در اجرای آن، تحمل سازه در نیروهای برشی، کششی و فشاری، کمتر از مقدار محاسبه شده خواهد بود.

🌀اسکلت بتنی سازه ای است که در ساخت آن از بتن یا از بتن آرمه (شن، ماسه، سیمان، پولاد به صورت میلگرد ساده یا آجدار) استفاده شده باشد.

🌀در ساختمان ها در صورت استفاده از بتن آرمه در قسمت های مختلف آن مثل ستون ها و پی و شاه تیرها، آن ساختمان یک اسکلت بتنی به شمار می آید.

✳️برخی از مزیت های اسکلت بتنی چیست ؟

⚡️مقاومت آن در برابر آتش زیاد است

⚡️اجرای اسکلت بتنی نسبت به سازه فلزی نیاز به تخصص و مهارت و نظارت و کنترل کمتری دارد

⚡️برای آن دسته از کارفرمایانی که مایلند هزینه پروژه را به صورت خرد تر و با توجه به پیشرفت پروژه پرداخت کنند اسکلت بتنی گزینه مناسب تری خواهد بود.

به مدیریت:ابولفضل یادگاری

 

اجرای صفر تا صد ساختمان‌ قالب بندی بتن ریزی اسکلت بتن یادگاری در آذرشهر , اسکلت بتن یادگاری در آذرشهر , بتن ریزی یادگاری در آذرشهر , قالب بندی یادگاری در آذرشهر , هزینه بتن ریزی در آذرشهر , هزینه قالب بندی در آذرشهر , اجرای پروژه های ساختمانی در آذرشهر , اجرای صفر تا صد ساختمان‌ در آذرشهر , پیمانکاری ساختمان در آذرشهر ,