Address & Contact

Our Address

تهران،ورامین

Telephone

طراحی و ساخت انواع مجسمه ها و ماکت های حجمی فلزی و چوبی و فایبرگلاس مهام فایبر در تهران

⚜️ تولید و فروش انواع مجسمه و محصولات تزیینی⚜️

⚜️ تولید و فروش انواع مجسمه های دكوراتيو و تزیینی⚜️

⚜️ بهترین تولیدكننده انواع مجسمه فايبرگلاس ،رزين و پلی استر در ابعاد و رنگ‌های متنوع

⚜️ تولید متنوع‌ترین مجسمه های فايبرگلاس ، مجسمه رزين و مجسمه پلی استر باغی، ويلایی

⚜️ طراحی و ساخت انواع مجسمه های حجمی فلزی،فایبرگلاس،چوبی و آهنی

🔹🔸 قالبگیری مجسمه ، یکی از هنرهایی است که کاربردهای زیادی دارد. با یادگیری هنر قالبگیری مجسمه، شما می توانید قالب مجسمه های مختلف را درست کنید و از آن برای خلق مجسمه های دیگر استفاده کنید. افرادی که به کار مجسمه سازی مشغول هستند و می خواهند تعداد زیادی مجسمه درست کنند، می توانند با استفاده از هنر قالبگیری مجسمه این کار را انجام دهند.

🔹🔸 با استفاده از روش قالبگیری مجسمه ، می توان وسایل تزئینی و مجسمه ها را با سرعت زیادی تکثیر کرد. کارگاه های مجسمه سازی، معمولا به شخصی نیاز دارند که قالبگیری مجسمه را بلد باشد و بتواند این کار را با ظرافت و به درستی انجام دهد. همچنین مجسمه سازها باید هنر قالبگیری مجسمه را یاد بگیرند تا بتوانند قالب و فرم کلی آثار هنری خود را ماندگار کرده و بعدها از آنها استفاده کنند.

🔰 قالب گیری به چند صورت انجام می شود.

🔻🔺 قالب سیلیکونی برای مدل های با دقت بسیار بالا و ریز کاری
🔻🔺 قالب فایبرگلاس برای مدل های بزرگ تر و ساده تر

✳️ تعریف مجسمه سازی

🔹🔸ساخت مجسمه هنری است که با تکنیک های خاص و با هر مصالحی اشیای را به وجود می آورد و به این فرآورده، معمولا پیکره، مجسمه یا تندیس گفته می شود. تعریف دقیق تر این هنر که به آن پیکر تراشی یا تندیس گری نیز می گویند، شکل دادن یا ریخت دادن به اشیا می باشد.

🔹🔸 البته هر شکل دادنی به منزله این هنر نیست و به عنوان مجسمه نمی توان آن را در نظر گرفت و البته تمامی مجسمه ها اغلب با فکر، نوآوری و یا خلاقیت به وجود می آیند.

✳️ ماکت فایبرگلاس

🔹🔸 بعد از مدل سازی و قالب گیری نوبت به تولید نمونه اولیه میرسد ، نمونه اولیه ماکت میتواند از جنس فایبر گلاس باشد ترکیبی از رزین و الیاف شیشه همچنین میتوان فقط با چوب و رزین برای کارهای کوچک با ظرافت و روشنایی بالا استفاده کرد

✳️ ترمیم و بازسازی قطعات فایبرگلاس

🔹🔸 ما بخشی از زمان و کار خودمان را به ترمیم و بازسازی برای قطعات ساخته شده از جنس فایبرگلاس و سپر های فایبرگلاس ماشین اختصاص داده ایم.در ساخت ماکت های فایبری انواع تکنیک ها و متریالها به کار میرود تا بهترین نتیجه با توجه به درخواست کارفرما بدست آید.

🔹🔸 در ساخت این ماکت ها از تکنیک های مختلف مدلسازی استفاده میشود ولی روش رایج ساخت ماکت ها با ابعاد بزرگ استفاده از هسته فومی با روکش رزین برای ماکت های ایندور و فایبر گلاس با استراکچر فلزی برای ماکت های اوتدور که نیازمند مقاومت و ماندگاری بالا در برابر شرایط جوی میباشند استفاده میشود در این ماکت ها محدودیت ابعاد وجود ندارد و میتوان آنها را از ابعاد بسیار کوچک (رومیزی) تا ابعاد بسیار بزرگ طراحی و اجرا کرد.

مدیریت:آقای مجتبی نوبخت

09125917927
09125267936

 

 

 

 

 

⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️

 

⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️⚜️

 

 

 

قالب سازی فایبرگلاس مهام فایبر در ورامین ,  مجسمه سازی فایبرگلاس مهام فایبر در ورامین ,  ماکت حجمی فایبرگلاس مهام فایبر در ورامین