Address & Contact

Our Address

رباط کریم ، میدان فرمانداری بلوار رسول اکرم بعد از زیر گذر سمت راست قالیشویی

Telephone

قالیشویی و مبل شویی پاک سون 

⭐️شستشوی انواع قالی، مبل ، فرش دستبافت ،پتو و… در رباط کریم ، گلستان و پرند⭐️

⭐️ترمیم و رفو کردن فرش،ریشه زنی،لکه بری⭐️
⭐️ دفتر قالیشویی پاک سون تجهیزات مدرن مکانیزه و دستگاه‌‌‌های ضد چروک برای به نهایت رساندن کیفیت و سرعت انجام سفارشات مشتریان⭐️

قالیشویی و مبل شویی پاک سون

⭐️ مواد شوینده استاندارد و سازگار با انواع فرش و بدون آسیب رساندن به بافت فرش ها

⭐️کادری مجرب برای سرویس دهی خوب و جلب رضایت حداکثری مشتریان

⭐️بهره مندی از پر سرعت ترین آبگیر‌‌‌های دنیا

⭐️ استفاده از مواد شوینده با کیفیت

❇️استفاده از مواد شوینده با کیفیت و گران قیمت باعث خواهد شد فرش شما به مرور زمان پوسیده نشده و لکه‌‌‌های آن به بهترین وجه از بین رفته و پاکیزه گردد. مواد شستشوی درجه یک از موارد اصلی کیفیت کار یک قالیشویی بحساب میرود.

❇️تعمیرات فرش‌‌‌های قدیمی‌منزل، روفوگری قالی شست و شوی انواع فرش ماشینی ایرانی و خارجی منزل، شستشو با عالیترین و نازلترین قیمت، مرمت فرش، بازسازی ریشه زنی و رنگ برداری انواع فرش

❇️سابقه درخشان دارای انواع ماشین آلات و موادشوینده و با داشتن نیروهای توانمند در زمینه شستشویی انواع فرش‌‌‌های ماشینی، دست بافت و تعمیرات فرش‌‌‌های قدیمی‌در خدمت هموطنان عزیز میباشد.

❇️شستشو با اصول مذهبی و کر اسلامی

🔴مزایای خشکشویی فرش:

💎کوتاه بودن زمان خشک شدن

💎نسبتا ارزان بودن

💎ایده آل برای شستشوی موضعی

💎مناسب برای فرش‌‌‌های ظریف و بدون رنگ ثابت

🔴 در قالیشویی ها چه خدماتی ارائه می شود؟

⚜️ بسیاری از ما تصومان از قالیشویی مکانی است که فقط شستشو فرش ها صورت می گیرد اما اینطور نیست.

⚜️ در حال حاضر قالیشویی ها توانستند با کمک گرفتن از پشرفت هایی که در این زمینه صورت گرفته در شستشو و فعالیت های نظیر آن تجربیات خوبی بدست آورند و خدمات بهتری را به مشتریان ارائه دهند.

⚜️ قالیشویی ارکیده با ارائه انواع خدمات رفوگری، شستشو فرش، مبلمان، تابلو فرش، شستشوی موکت و تشک خواب در خدمت شما عزیزان است تا یک تجربه خوب از پاکیزگی فرش ارائه دهد.

💠 چرا فرش هایمان را به قالیشویی بسپاریم؟

🔰 عمل شستشو فرش ها کار ساه ای نیست درست است که خیلیا ترجیح می دهند که خودشان وارد عمل شوند و فرش یا قالی هایشان را بشورند اما هرگونه بی احتیاطی در این زمینه باعث می شود که آسیب جدی ای به فرش بزنند.

🔰 همچنین فرایند شستشو کار زمان بری می باشد و اگر بطور مکرر و وسواسی صورت بگیرد، علاوه بر اینکه سلامتی فرش به خطر می افتد، سلامتی شخصی که این کار انجام می دهد نیز به خطر میافتد چرا که باعث بوجود آمدن انواع بیماری هایی همچون رماتیسم، کمر درد، گردن درد و… می شود.پس بهترین راه حل می تواند سپردن کار به کاردان باشد.

🔰 سپردن فرش ها به قالیشویی می تواند یک انتخاب درست و بجا باشد چرا که در قالیشویی ها با وجود دستگاه های پیشرفته و مجهز این کار را در سریع ترین زمان ممکن انجام می دهد.همچنین ما در خانه ها خودمان موادهای شوینده مناسب را نداریم و باید به سختی آنها را پیدا کنیم و هزینه های اضافی بابت آنها بپردازیم. اما در قالیشویی ها تمامی مواد شوینده مناسب با انواع فرش ها وجود دارد. در مرحله خشک کردن نیز اگر فرش را در جای درست قرار ندهیم و آب و کف ها را کامل خارج نکنیم باعث پوسیدگی آن می شود.

 

مدیریت : قاسم نوروزی

مبلشویی

 

قیمت قالیشویی , قالیشویی رباط کریم , اتحادیه قالیشویی , قالیشویی پاک سون  ,قالیشویی, مبل شویی پرند , مبل شویی در گلستان , قالیشویی در گلستان , قالیشویی در پرند , مبلشویی در رباط کریم ,