Address & Contact

Our Address

رشت،فلکه رازی،به سمت جاده جیرده،اول خیابان گلها

شستشو قالی فرش دستبافت و ماشینی گیلان زمین در رشت

قالیشویی گیلان زمینr

✔ شستشوی انواع فرش های ماشینی فرعی ابریشم مصنوعی

✔ دستباف قالی قالیچه.موکت پتو روفرشی وغیره

💦شستشوی فرش دستبافت💧

فرش های دستباف بسیار ارزشمند می باشند. قالیشویی گیلان زمین با سالها تجربه و داشتن نیروهای متخصص و مجرب در زمینه شستشوی فرش دستباف برای شما خیالی آسوده را فراهم می کندقالیشویی گیلان زمین بخاطر حفظ این هنر ایرانی مراقب شستشوی فرش های دستبافت می باشد.باعث افتخار است که در خدمت همشهریان گیلانی باشیم.وقتی شما یک فرش ایرانی فوق العاده با قیمتی بالا تهیه میکنید میبایست آن را تمیز و به خوبی نگهداری کنید.قالیشویی شیک از شوینده هایی استفاده می کند که قدرت پاک کنندگی کمی داشته باشد

💦شستشو فرش دست بافت در قالیشویی💧

💧این نوع فرش ها به دلیل ظرافت بالا بسیار با ارزش می باشند و شستشو آنها خیلی سخت تر و اصولی تر از فرش های ماشینی می باشد، پس قطعا شستشو درست یکی از مهم ترین عوامل سالم نگه داشتن آنها می باشند.

💧در شستشو فرش های دست بافت ابتدا غبار گیری صورت می گیرد. در واقع با استفاده از دستگاه های مخصوص هر چه گرد و غبار در تار و پود آن وجود داشته باشد از بین می رود.

💧حال نوبت به خیساندن فرش ها می رسد. در این مرحله آب با دمای مناسب به داخل منافذ فرش ورود می کند، سپس با استفاده از دستگاه مخصوص که دارای شلاق های بزرگ و دوار می باشد با چرخش و سرعت متناسب آلودگی ها را از بین می برد.

💧مرحله آبکشی که از مهم ترین مراحل شستشو فرش های دست بافت می باشد چند بار انجام می شود تا بطور کامل مواد شوینده و آلودگی ها ازبین برود. امکان دارد هنگام شستشو رنگ های الیاف بکار رفته پس بدهند که در این زمان یک قالشویی حرفه ای با داشتن تجربه در این زمینه فرش شما را ترمیم می کند و آن را نجات می دهد.

💧در مرحله آخر نوبت به خشک کردن می رسد. دراین بخش با استفاده از تجهیزات و ابزار استاندارد برای خشک کردن استفاده می شود و در طول زمان این مراحل در معرض نور مستقیم خورشید قرار نمی گیرد، چرا که قرار دادن فرش ها در برابر نور مستقیم خورشید موجب تغییر رنگ می شود و همینطور باعث کم شدن طول عمر فرش می شود.

💧همچنین فرش ها ممکن است دارای پوسیدگی های خفیف باشند که قبل از شروع فرایند شستشو توسط کارشناسان بررسی و متناسب با نوع و درصد پوسیدگی مورد شستشو قرار می گیرند.

💧فرش های دست بافت تلفیق هنر و نتیجه ساعتها زحمت بافندگان می باشند و به همین دلیل قیمت بالایی دارند همچنین نسبت به فرش های ماشینی وزن سنگین تری دارد و به مراتب حمل آن بخصوص در زمان خیس بودن سخت تر نیز می باشد.

💦شستشوی فرش ماشینی💧

قالیشویی گیلان زمین با سالها تجربه و داشتن نیروهای متخصص و مجرب در زمینه شستشوی فرش ماشینی برای شما خیالی آسوده را فراهم می کند. قالیشویی شیک مراقب شستشوی فرش های ماشینی می باشد. باعث افتخار است که در خدمت همشهریان گیلانی باشیم. وقتی شما یک فرش ماشینی تهیه میکنید میبایست آن را تمیز و به خوبی نگهداری کنید. قالیشویی گیلان زمین از شوینده هایی استفاده می کند که قدرت پاک کنندگی کمی داشته باشد همچنین آب آمونیاک یا آب آمونیاک کف دار نداشته باشد.

 

 

💦شستشو فرش ماشینی در قالیشویی💧

💧فرش های ماشینی امروزه در بین مردم طرفداران خاص خودش را دارد.

💧دلیل انتخاب این نوع فرش بسیار می باشد چرا که در وحله اول در مقایسه با فرش های دست بافت از قیمت مناسب تری برخوردارند.

💧فرش های ماشینی از تنوع رنگ و طرح های زیادی برخوردار است و برای ست شدن با هرگونه از دکوراسیون ها می تواند یک انتخاب درست و مناسب باشد.

💧همچنین شستشو آنها به نسبت فرش های دست بافت راحت تر است و وزن سبک تری نیز دارند.

💧اما با تکیه بر این دلایل نمیتوان گف شستشو فرش های ماشینی کار راحتی است چرا که این نوع فرش آداب و روش خاص خودش را برای شستشو صحیح دارد.

💧در قدم اول فرش ها را جمع آوری کرده و به قالیشویی می برند. موضوع قابل توجه برای حمل این فرش ها این است که در زمان طول مسیر به دور از آلودگی ها باشند به همین دلیل میبایست فرش ها را به وسیله پلاستیک های مخصوص بسته بندی کنند.

💧پیش از شروع فرآیند شستشو اولین مرحله غبار گیری می باشد. نکته مهم در این مرحله این است که باید کارشناسان کاربلد فرش ها را مورد نظر را بررسی قرار داده و با توجه به نوع الیاف وانعطاف پذیری آن دور دستگاه را تنظیم کنند.

💧دستگاه های برس غلتکی تمامی گرد و غبار ها را از بین می برد و فرش ها را برای خیس شدن آماده می کند.

💧قبل از برخورد آب با الیاف فرش درصد مقاومت رنگ را تست می کنند.

💧سطح زیر کار و شیب از مهم ترین مراحل این کار می باشد.

💧جریان آب باید بصورت دوشی با دمای متعادل باشد و سپس فرش ها را با مواد شوینده متناسب با جنس آن به وسیله دستگاه مخصوص می شویند.

💧در مرحله بعد نوبت آبکشی می رسد که باید با یک فشار مناسب و بطور یکنواختت صورت بگیرد.

💧برای خشک کردن فرش ها با بکار گیری دستگاه مجهز تمامی آب و مواد شوینده را خارج می کنند.

💧در مرحله آخر باید فرش ها در جایی قرار بگیرد و دمای آن چک شود. سپس فرش ها را در جهت خواب برس زده و سطح آن را با دستگاه پرداخت زنی با تراش کم پرداخت شده و در نهایت با اتو مخصوص اتو می زنند.

مدیریت : محمدرضا قیاسی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قالیشویی , قالیشویی گیلان زمین , قالیشویی ,قالیشویی دررشت , قالیشویی در گیلان , مبلشویی در رشت , مبلشویی , قالیشویی , مبلشویی ,