فروش طراحی و مونتاژ قطعات آسانسور و پله برقی و بالابر سما صعود 

⛓ فروش کلیه قطعات آسانسور و پله برقی⛓
⛓ نصب و راه اندازی
⛓ سرویس و نگهداری
⛓ سما صعود با ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات آسانسور و تیم حرفه ای در خدمت شما همشهریان و عزیزان می باشد.

شماره تماس:

09037437827

09923173236

آسانسور و پله برقی سما صعود

🔹 موتورگیربکس و گیرلس، قطعات یدکی موتورگیربکس ها ،ریل و متعلقات آن، تابلو فرمان های مخصوص گیربکس و گیرلس ،انواع درب های آسانسور اروپایی، قطعات مکانیکی آسانسور و لوازم راه اندازی آسانسور همچون: فتوسل پرده ای، اورلود دیجیتالی، دیکتاتور ، پاراشوت و گاورنر دوطرفه ، سیم بکسل و تراول کابل آسانسور و لوازم جانبی آسانسور 

🔹 ارائه محصولات با کیفیت اولویت اول ما است . ما به طور مداوم برای پیشرفت تلاش می کنیم تا نتایج موثرتری ارائه کنیم🔹

🔹  تیم جوان و متعهد ما آماده اند تا هر گونه مشاوره در مورد تشخیص قطعات اصلی با غیر اصلی، ایرانی یا خارجی بودن قطعات و همچنین بهترین نوع محصول از نظر قیمت و کیفیت قطعات آسانسور را که منجر به انتخاب بهتر شما شود، در اختیارتان قرار دهند

آسانسور و پله برقی سما صعود

🔹  بالابر هیدرولیکی

بالابر هیدرولیکی یکی از انواع بالابر می باشد که با توجه به داشتن مکانیزم هیدرولیکی در حرکت دارای ضریب امنیتی بالایی بوده و یکی از پر فروش ترین انواع بالابر در دنیا می باشد. در بالابرهای هیدرولیکی از نیروی هیدرولیک استفاده می شود، بالابر هیدرولیک را برای انتقال قدرت از جریان سیال پر فشار در لوله ها استفاده می کند. علت طراحی ساده سیستم بالابر هیدرولیک ، استفاده کم از اجزای محرک است که همین طراحی ساده باعث افزایش راندمان بالابر شده است.

از مزیت های استفاده بالابر های هیدرولیکی می توان به به صرفه بودن از نظر هزینه، درصد خرابی پایین قطعات و اشغال کم فضا، نیاز نداشتن به ساخت موتور خانه اشاره کرد. انواع بالابر هیدرولیک شامل: بالابر هیدرولیکی ویلچر ، بالابر هیدرولیکی صنعتی، بالابر مغازه ، بالابر فروشگاه ، بالابر خانگی ، بالابر هیدرولیکی انبار اشاره کرد. از بالابر هیدرولیک نه تنها برای جابه جایی وسیله ها بلکه برای جابه جایی افراد در مراکز صنعتی و فروشگاها و مغازه ها حتی در منزل نیز استفاده می شود.

🔹 کاربردهای بالابر هیدرولیکی

بالابر هیدرولیکی به دو دسته کلی تقسیم می شوند، بالابر های نفر بر و بالابرهای باربر. بالابر هیدرولیکی در کارخانه ها، فروشگاه ها، مغازه ها، انبار ها، ساختمان های مسکونی و تجاری کاربرد دارد.
✔️ برای حمل کالاها و بارها در فروشگاه ها مناسب است
✔️ به حداقل فضا ناز دارد، عمق چاله و اورهد
✔️ برای حمل نفر در منازل مناسب است
✔️ با برق تک فاز و ۳ فاز اجرا می شود
✔️ میزان تخریب بسیار کم
✔️ سرویس و نگهداری در حد کم
✔️ قیمت پایین تعمیرات

آسانسور و پله برقی سما صعود

🔹 آسانسور کششی

آسانسور کششی آسانسوری است که حرکت آن بر اثر اصطکاک بین سیم بکسل و شیار فلکه کشش، در هنگام چرخش آن، توسط سیستم محرکه (موتور آسانسور) صورت می گیرد. بخاطر مزایای زیاد این سیستم و از همه مهمتر مقرون به صرفه بودن این سیستم ، آسانسور کششی یکی از متداول ترین سیستم های اجرایی آسانسور در دنیا می باشد.

نحوه کارکرد اینگونه آسانسور ها بر اساس نیروی الکتروموتور و گیربکس می باشد که از طریق فلکه گیربکس ، توان مربوطه در امتداد قائم به کابین آسانسور اعمال شده و حرکت کابین را به بالا یا پایین فراهم می نماید. همچنین در این سیستم کابین آسانسور به وسیله چندین رشته طناب های فولادی (سیم بکسل) به وزنه تعادل متصل بوده و سیستم تعلیق آسانسور را به صورتیکه در تصویر زیر مشاهده می کنید فراهم می نمایید.

مدیریت : رضا توکلی

 

فروش ونصب پله پیما برای افراد معلول, ناتوان و مسن

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نصب و تعمیر آسانسور , تعمیر گیربکس آسانسور , تعمیر اسانسور , تعمیرات آسانسور در تبریز ,مشاوره , نصب , طراحی , مونتاژ , تعمیر و بازسازی , سرویس و نگهداری , استاندارد سازی ,آسانسور و پله برقی سما صعود  , آسانسور سما صعود, فروش آسانسور و پله برقی در گیلان , فروش آسانسور و پله برقی در رشت , آسانسور در رشت , آسانسور در گیلان , فروش انواع آسانسور در رشت , فروش انواع بالابر در رشت , آسانسور و بالابر رشت , تعمیرات موتور گیربکس رشت , تعمیر موتور گیربکس در گیلان , تعمیر تابلو فرمان در رشت , سرویس موتورگیربکس و تابلو فرمان در گیلان , طراحی قطعات آسانسور پله برقی بالابر , مونتاژ قطعات آسانسور در رشت , مونتاژ قطعات آسانسور در گیلان , تابلو فرمان آسانسور با گارانتی دو ساله رشت , فروش موتور داخلی و خارجی آسانسور , فروش موتور آسانسور در گیلان , فروش انواع درب آسانسور رشت , نصب و اجرا آسانسور در گیلان , طراحی نصب کابین آسانسور در گیلان , طراحی کابین آسانسور در رشت , نصب کابین اسانسور در رشت , شاسی داخل و بیرون آسانسور , شاسی آسانسور در گیلان , فروش شاسی آسانسور در رشت , آسانسور و پله برقی در گیلان , فروش بالابر در رشت , فروش تابلو فرمان آسانسور در رشت , اجرای بالابر هیدرولیک طرح آسانسور , بالابر هیدرولیک طرح آسانسور در رشت , بالابر هیدرولیک در گیلان , تعمیر موتو گیربکس در گیلان , فروش موتور گیربکس در گیلان , آهنکشی هوم لیفت , نصب پک هیدرولیک در گیلان , مونتاژ پک هیدرولیک در رشت , اجرای آسانسور در گیلان , نصب آسانسور در گیلان , فروش آسانسور در گیلان , اجرا آسانسور در گیلان , طراحی آسانسور در رشت , فروش پله برقی در رشت , اجرا پله برقی در رشت ,