Address & Contact

Our Address

آذربایجان غربی،مهاباد،بالاتر از ترمینال قدیم،جنب کوچه 13،فروشگاه سنگین سواران

Telephone

سنگین سواران فاروقی در مهاباد

✳️نکات مهم در هنگام خرید لوازم یدکی ولوو سنگین 

🌟قطعات خودرو ولوو باید اصل باشد

🌟معمولاً لوازم یدکی چینی با کیفیت پایین و غیر اصلی، شباهت زیادی به قطعات اصلی دارند و باید توجه داشت که استفاده از قطعات یدکی تقلبی باعث بی اعتبار شدن ضمانت خودروی شما نیز می‌شود. بنابراین باید در انتخاب قطعات یدکی خودرو اطلاعات کافی داشته باشید و از خرید لوازم جانبی بی کیفیت و تقلبی خودداری کنید.

✳️قطعات موتور 

🔰گیربکس و قطعات انتقال (پشت کلاچ، شافت، دیسک و صفحه، مهر و موم‌ها، یاطاقان و یاطاقان، و غیره)

🔰شاسی و قطعات بدنه (بوم، سطل، چوب، کابین، شاسی و غیره)

🔰اجزای سیستم هیدرولیک (انواع جک‌های هیدرولیکی، موتورهای هیدرولیکی، پمپ‌ها، پمپ‌های هیدرولیک، شیرهای کنترل و غیره)

✳️گیربکس چیست و چه وظایفی دارد؟ 

🔺گشتاور تولیدی توسط موتور باید متناسب با نیاز خودرو به چرخ ها منتقل شود. وظیفه‌ کنترل و تنظیم این قدرت با گیربکس یا جعبه دنده‌ خودرو است. درواقع گیربکس به راننده اجازه می دهد تا خودرو را با سرعت‌های مختلف در شرایط متفاوت کنترل کند.

🔺اهمیت این بخش از این جهت است که هر موتوری قادر به تولید میزان مشخصی از توان و گشتاور است. اما از طریق گیربکس می‌توان بدون بالا بردن دور موتور و گشتاور، به سرعت دلخواه رسید. گیربکس در کنار این وظیفه‌ مهم کارهای دیگری با درجه اهمیت متفاوت نیز انجام می‌دهد. مانند:

🔺پیشگیری از سرعت‌های ناخواسته: به کمک گیربکس می‌توان خودرو را در سراشیبی‌ها و شرایط جاده‌ای که احتمال خروج سرعت از کنترل وجود دارد، اتومبیل را به صورت کامل در اختیار راننده قرار داد.

🔺تنظیم جهت حرکت خودرو: به کمک گیربکس می‌توان جهت حرکت خودرو را به جلو و عقب کنترل کرد و به خودرو قدرت حرکت معکوس داد.

🔺کار کردن موتور بدون حرکت خودرو: گاهی لازم است که موتور خودرو فعال باشد اما حرکتی صورت نگیرد. به کمک گیربکس می‌توان انتقال نیروی موتور به چرخ‌ها را متوقف و این امکان را فراهم کرد.

به مدیریت:ساکار فاروقی

 

 

 

 

 

تهیه توزیع قطعات موتوری و گیربکس , سنگین سواران در مهاباد آذربایجان غربی , سنگین سواران در مهاباد , تهیه توزیع قطعات موتوری در مهاباد , تهیه توزیع قطعات گیربکس در مهاباد , قیمت قطعات موتوری در مهاباد , قطعات گیربکس در مهاباد ,