Address & Contact

Our Address

رشت،بلوار لاکان،روبروی باشگاه ادیب صابر

Telephone

ساخت انواع قفل و کلیدسازی شبانه روزی حسنی پور

🔒قفل درب حیاط و پارکینگ 

✨این روزها دو نوع دستی و برقی آنها استفاده می­شوند. نوع دستی آن توسط کلید و انگشتی مدیریت شده که می­توان با چند دور چرخاندن آن را کاملا قفل کرد؛ اما نوع برقی آن که امروزه بازارش سکه است ضد سرقت و دارای امنیتی بالا هستند. این قفل­های 800 گرمی که با ریموت کنترل می­شوند؛ به سنسور تشخیص باز و بسته بودن درب، سنسور آلارم زمان غیر مجاز باز شدن درب، امکان اتصال به دستگاه­های کنترل تردد، مناسب نصب روی درب 180­درجه­ای، امکان پشتیبانی و… مجهز هستند.

🔒قفل دکمه‌ای 

✨قفل­هایی هوشمند و با امنیت بالا بوده که به دو صورت الکترونیکی استفاده می­شوند و مناسب درب ساختمان، ادارات و آپارتمان­ها هستند. با وزنی حدود 65/3 کیلوگرم به هیچگونه سیم کشی نیاز نداشته و به دلیل حافظه هوشمند آنها در بالاترین سطح امنیتی قرار می­گیرند. برای اطلاع از چگونگی تعویض مغزی قفل درب پیشنهاد می‌دهیم این صفحه را بخوانید.

🔒قفل درب ورودی ساختمان 

✨اغلب آپارتمان­ها از این قفل در دو نوع ساده و ضد سرقت استفاده می­کنند. در نوع ساده سوئیچی آن سیلندر نیز به همراه یک قفل درب کمکی وجود دارد که این قفل کمکی داخل درب ساختمان نصب می­شود. قفل ضد سرقت نیز با انواع مختلف خود دارای ساختاری ویژه بوده و برای درب ورودی آپارتمان به کار می­روند.

🔒قفل کارتی 

✨برای درب اتاق بسیاری از هتل­ها، آپارتمان­های لوکس و درب ادارات به کار برده می­شود. این قفل­ها مجهز به سیستم مدیریت مرکزی، محدودیت هوشمند در استفاده، ثبت گزارش­های لازم از کاربران صاحب کارت و… هستند که صرف هزینه بالای نصب ارزش امنیت بالای آنها را دارد.

✳️قفل­های داخل ساختمان را نیز در انواع زیر می­توان برشمرد:

💥قفل درب اتاق خواب: عموما با توجه به جنس درب اتاق باید انتخاب شوند و امکان باز و بسته شدن راحت آنها باید وجود داشته باشد.

💥قفل درب سرویس بهداشتی و حمام: اگر درب آلومینیومی باشد با عرض 5/ 4 سانت و برای درب چوبی با عرض 5/6 سانت انتخاب می­شود.

💥قفل درب تراس: درب تراس نیز باید امنیت خانه را تضمین کند. قفل­های سوئیچی و شاخدار بیشترین استفاده را در این مورد دارند که بسته به نوع و جنس درب با عرض­های مختلف به کار می­روند

💥کلیدهای خانگی: همان کلیدهای که در جیب اغلبتان پیدا شده و روزانه برای باز و بسته کردن درب خانه یا محل کار به کارتان می­آیند جزء این دسته قرار دارند.

💥کلیدهای یک لبه: کلیدهایی که تا قفل مخصوصشان نباشد هیچ دربی را باز نخواهند کرد. این کلیدها را باید تا آخر وارد کرد تا قفلشان را باز کنند.

💥کلید خودرو و سوئیچ: به ریموت خودروی خود دقت کنید، بله از این کلید به غیر از استارت زدن می توان برای باز یا بستن درب ماشینتان نیز بهره ببرید. در واقع سوئیچ خودروی شما یک کلید چندگانه به حساب می آید.

💥کلیدهای ایموبلایزر(هوشمند): این کلیدها هم به صورت مکانیکی و هم الکترونیکی هوشمند با قفل خود هماهنگ می­شوند. مقاومت الکتریکی این کلیدها موجب به امنیت بالای آنهاست. بهترین گزینه برای درب آپارتمان­ها یا محل کار هستند.

💥کلیدهای دو لبه و چهار لبه: امنیت بالای این کلیدها آنها بی­شباهت به کلیدهای خانگی نیست؛ چراکه با دو برجستگی یا چهار برجستگی خود مقاومت بالایی داشته و در سطح امنیتی خوبی هستند.

💥کلید لوله­ ای: همان کلیدهای دوران قدیم هستند که این روزها نیز برای درب کمد یا قفل دوچرخه ­ها استفاده می­شوند.

💥شاه کلید: نه اشتباه نکنید همیشه قرار نیست دزدها از آن استفاده کنند. وجود این نوع کلید در مکان­هایی مثل هتل­ها، اماکن اداری و اماکن عمومی واجب است و حکم نجات دهندگی دارد.

💥کارت کلید: که مخصوص قفل­های کارتی هستند. این کارت‌های از جنس پلاستیکی همچون کارتهای بانکی بوده و دارای نوار می‌باشد و برای قفل­های کارتخوان استفاده شده و امنیت بالایی نیز دارند.

به مدیریت:امیرمحمدحسنی پور

 

ساخت انواع قفل و کلیدسازی شبانه روزی حسنی پور در رشت , ساخت انواع قفل در رشت , کلیدسازی شبانه روزی در رشت , کلیدسازی حسنی پور در رشت , انواع قفل و کلید , کاربرد انواع قفل , قیمت قفل و کلید در رشت , کلیدسازی حسنی پور ,