Address & Contact

Our Address

شیراز پل دانشجو پارک ارم اول خیابان ساحلی جنب بیمه کوثر کافه آروما

Telephone

پخش عمده انواع قهوه و شکلات و دستگاه های قهوه ساز کافه آروما

☕️ واردات و پخش کلیه تجهیزات و لوازم کافی شاپ ، انواع قهوه و شکلات ☕️

☕️ خرید و فروش دستگاه های اسپرسوساز و قهوه ساز صنعتی و خانگی

☕️ به طور کلی امروزه در بسیاری از رستوران ها و فست فودها و کافی شاپ ها از انواع ماشین های قهوه ساز صنعتی استفاده می کنند.دستگاه‌های قهوه ساز صنعتی که در بعضی از آنها ساختار کاملا مکانیکی می باشد.

☕️ در بعضی از آنها دیجیتالی و همینطور بسیاری از این دستگاه‌ها در لابی‌های هتل ها و بیمارستان ها و حتی سازمان ها و ارگان های دولتی استفاده می شود که نمونه های به اصطلاح وندینگ ماشین دستگاه قهوه ساز صنعتی است که شما فقط با فشار یک دکمه نوشیدنی خود را دریافت و نوش جان می کنید.

⚡️دستگاه قهوه ساز صنعتی به دو ساختار کلی و عمومی تر تقسیم می شود:

یک نمونه این دستگاه، دستگاه قهوه ساز خانگی است و نمونه دیگر دستگاه قهوه ساز صنعتی است.

☕️ قهوه ساز خانگی

امروزه به صورت کاملاً طبیعی و جهت یافته‌ای مصرف قهوه در بین مردم بسیار مورد استقبال قرار گرفته است . امروزه ما انواع قهوه ها را می بینیم که در بازار موجود میباشد قهوه های رژیمی، انواع قهوه های اسپرسو، قهوه های فرانسه، قهوه گانودرما و انواع مختلف دیگری که بسیار بسیار متنوع بوده است. و همین مسئله یکی از دلایلی است که افراد به سمت نوش جان کردن قهوه تمایل پیدا کردند عاملی که سبب شده در هر خانه یک دستگاه قهوه ساز خانگی وجود داشته باشد و از آن قهوه گرفته شود.دستگاه قهوه ساز خانگی در مدلهای قهوه ساز فرانسه و اسپرسو در بازار موجود می باشد.

☕️ اسپرسوساز صنعتی

نمونه ی کاملا پیشرفته ی دستگاه قهوه ساز همین ماشین های اسپرسو ساز صنعتی می باشد که امروزه در اکثر کافه ها و رستوران ها شما این دستگاه رو می بینید. در سرتاسر جهان استفاده از دستگاههای اسپرسو ساز صنعتی در کافه ها به یک نوع لایف استایل تبدیل شده است . همین امور سبب شده که تنوع بسیار زیادی هم به لحاظ کارکرد هم به لحاظ عملکرد این دستگاه ها داشته باشند.

مدیریت : معصومه امانی 

کافی شاپ , تجهیزات کافی شاپ در شیراز , واردات تجهیزات کافی شاپ , لوازم کافی شاپ , تعمیر تجهیزات کافی شاپ , تامین قطعات یدکی تجهیزات کافی شاپ , قهوه ساز خانگی , قهوه ساز صنعتی , اسپرسوساز خانگی , اسپرسوساز صنعتی , کافه آروما ,