Address & Contact

Our Address

اصفهان،نجف آباد

Telephone

تولید و پخش عمده قوری چینی سفید ودکوری احمد

🔸🔹قوری چینی یکی از مرغوب ترین و درجه یک ترین انواع قوری در بازار داخلی است که توسط کارخانجات و شرکت های مختلفی تولید می شود. مجموعه تولیدی قوری چینی اصفهان یکی از برترین مراکز تولیدکننده در کشور است که محصولات خود را با بهترین متریال روز دنیا تولید می کند.

🔰 از جمله ویژگی هایی که باعث تمایز این محصولات نسبت به دیگر کالاهای موجود در بازار می شوند عبارتند از:

🔺🔻این قوری ها از ضخامت بسیار خوبی برخوردارند و از این رو مقاومت بهتری در برابر ضربه از خود نشان می دهند.

🔺🔻در ساخت لایه بیرونی آن ها از مرغوب ترین مواد استفاده شده بنابراین لعاب موجود در قوری چینی به هیچ عنوان در طعم و مزه چایی تغییری ایجاد نمی کند.

🔺🔻این قوری ها از نظر طراحی، اندازه، رنگ بندی و قیمت، تنوع بسیار زیادی دارند. از این رو خریداران می توانند به تناسب سلیقه و بودجه خود، مناسب ترین نوع آن را خریداری کنند.

🔺🔻تولیدی قوری چینی در اصفهان به دلیل محبوبیت و جایگاه ویژه ای که در بین خریداران پیدا کرده است، واحدهای فروشگاهی خود را گسترده تر کرده و از این رو علاقمندان می توانند در هر نقطه از کشور، محصولات موردنظر خود را کاملا تهیه کنند.

🔵 🔴 فروشگاه قوری چینی سفید و دکوری احمد با عرضه انواع قوری چینی به قیمت تولیدی و با کیفیت بسیار بالا، یک گام فراتر از رقبای خود برداشته و اعتماد و اطمینان مخاطبین خود را به خوبی جلب کرده است.

 مدیریت :احمد هلیلی

09133377515

 

 

 

پخش عمده قوری چینی , فروش عمده , پخش عمده , سایت عمده فروشی , تولید و پخش عمده قوری چینی سفید ,  دکوری احمد در نجف آباد اصفهان