Address & Contact

Our Address

تهران

قیمت به روز قیر امولسیون آنلاین آرکاقیر دیزگان

? تهیه تولید انواع قیرامولسیون قیر ام سی قیر راهسازی و اسفالت سرد وگرم
? توزیع قیر بصورت عمده و خرده با نازلترین قیمت 

? کارخانه مجهز به آزمایشگاه
? شرایط پرداخت بصورت نقد یا تهاتر با قیر ۷۰*۶۰

? ما ابزارها را گرفتیم

? تولید محصولات مرغوب شرکت ایثارگران آرکا  قیر دیزگان  با استفاده از بهترین موادانگلیسی و دستگاه های آلمانی درجه یک ، شعار ایجاد (آرامش و اطمینان ) را برای مصرف کننده تحقق بخشیده است.

? تجربه ها

? تجربه چندین ساله در عملیات های عمرانی و ساختمانی و در نتیجه رضایت مشتریان انتخاب محصولات ما را نسبت به سایرین راحت تر میکند.ممنونیم از حسن انتخاب شما عزیزان

? قیمت های رقابتی

? مجموعه شرکت ایثارگران آرکا  قیر دیزگان با استفاده از مواد مرغوب و با کیفیت درجه یک کوشیده است تا عمر مفید محصولات خود را همگام با ویژگی قیمت مناسب و سازگاری با محیط زیست انجام دهد.

? گارانتی معتبر

? شرکت ایثارگران آرکا  قیر دیزگان که محصولات خود را با کیفیت عالی و استاندارد در اختیار شما قرار میدهد پس از اتمام کار با ارائه ضمانت نامه کتبی مشتری مداری خود را ثابت میکند.

? بیش از دو دهه تجربه

? تجربه چندین ساله این شرکت و رضایت مشتریان عزیز در پروژه های کوچک و بزرگ حاکی از فعالیت و زحمت های بی پایان پرسنل ما است که شما بدون تردیدی محصولات ما را انتخاب میکنید.

? پشتیبانی عالی

? با بکارگیری نیروی متخصص همواره تلاش میکند تا با ارائه مشاوره و پشتیبانی مناسب به مشتریان آنها را در مسیر انتخاب محصول همیاری کند. امیدواریم در این مسیر پشتیبان خوبی برای شما باشیم.

مدیریت:آقای بهزادی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قیر جاده ای#قیر پاشی
 
#تولید قیر امولسیون #قیر کش#قیر آسفالت#

 

 

کاربرد قیر امولسیون , معایب قیر امولسیون , قیمت قیر امولسیون , قیر امولسیون کاتیونیک , قیر امولسیون css , روش ساخت قیر امولسیون , وزن مخصوص قیر امولسیون , مواد تشکیل دهنده قیر امولسیون ,