فروش انواع لامپ هالوژن و پروژکتور شرکت EDC فیدار الکتریک

💡 فروش انواع (لامپ و هالوژن و پروژکتور و … ) شرکتEDC💡

💠 عرضه کلیه ی محصولات شرکت EDC💠

لامپ هالوژن و پروژکتور شرکت EDC فیدار الکتریک  

💠 ویژگی های محصولات روشنایی ای دی سی EDC

امروزه، کمتر کسی را می توانید پیدا کنید که در زمینه خرید و فروش محصولات روشنایی فعالیت دارد ولی نام برند ای دی سی را نشیده است! محصولات این برند ویژگی های قابل توجهی دارند و همین امر سبب شده است که مورد توجه خریداران قرار گیرند. این ویژگی ها به شرح زیر هستند:

  • محصولات این برند کیفیت بسیار بالایی دارند.
  • در ساخت این محصولات از تکنولوژی های روز دنیا استفاده شده است.
  • این محصولات انرژی کمی را مصرف می کنند و نور زیادی را تولید می کنند.
  • قیمت این محصولات در مقایسه با نمونه های خارجی بسیار مقرون به صرفه است.
  • این محصولات طیف رنگی گسترده ای را پوشش می دهند.

همانطور که متوجه شده اید، این محصولات به خوبی توانسته اند پاسخگوی نیازهای مشتریان باشند. به همین دلیل خرید محصولات این برند گزینه اول و آخر بسیاری از کسانی است که به محصولات روشنایی با کیفیت نیاز دارند. اگر شما نیز به دنبال محصولاتی مناسب هستید، می توانید محصولات روشنایی ای دی سی را سفارش دهید.

هالوژن نوعی فناوری نورپردازی است که در اصل نسخه تقویت‌شده لامپ‌های رشته‌ای است. همانند لامپ‌های رشته‌ای جریان الکتریکی وارد رشته‌‌های تنگستن می‌شود و رشته‌ها را تا زمانی که شعله‌ور شوند و نور تابش کنند، گرم می‌کند. لامپ‌های هالوژنی دارای رشته‌های تنگستنی هستند که در کپسول کوارتز قرار گرفته و پر از گازهای ید و بروم است. دمای رنگ هالوژن‌ها تا ۳۲۰۰ کلوین است.

یک لامپ را بر اساس فناوری مورد استفاده برای تولید نور مصنوعی طبقه‌بندی می‌کنند. باوجوداینکه لامپ‌های هالوژنی تنها مدل پیشرفته لامپ‌های رشته‌ای هستند، این لامپ‌ها را به اسم لامپ رشته‌ای نمی‌شناسند. در ‌اصل، این لامپ‌ها را فقط زیرمجموعه‌ای از خانواده لامپ‌های رشته‌ای می‌دانند.

💠 انواع لامپ‌‌های هالوژن

💠 هالوژن SMD

این لامپ‌ها همان‌طور که از اسمشان پیداست بر اساس تکنولوژی SMD ساخته شده‌‌اند و چند چیپ ال‌ای‌دی دارند که با یک سیم نازک به هم متصل شده است. این لامپ‌ها گرمای کمتر و نور بیشتری دارند و به‌دلیل زیبایی بیشتر هالوژن‌های SMD، مصرف گسترده‌تری از این نوع لامپ‌ها در ساخت تجهیزات نورپردازی می‌شود.

💠 هالوژن COB

هالوژن‌ها COB هم مثل هالوژن‌ها SMD پرنور هستند. این مدل از هالوژن‌ها هم چیپ‌های الکترونیکی دارند و روی برد نصب می‌شوند. COBها یک نقطه نورانی را نمایش می‌دهند و علاوه بر اینکه مصرف کم و عمر بالایی دارند، برای استفاده در سقف‌ کاذب و محیط‌های توکار آشپزخانه و … استفاده می‌شوند.

💠 هالوژن LED

هالوژن‌های LED تشکیل‌شده از چندین دیو‌د نورافشان هستند که وقتی جریان الکتریکی به آنها می‌رسد، نور تولید می‌کنند. هرچه تعداد دیود‌های لامپ هالوژن بیشتر باشد، نور لامپ بیشتر است. این لامپ‌ها هم مصرف برق چندانی ندارند و می‌توانند در ساختمان‌های مسکونی و مغازه‌‌ها و همچنین نورپردازی در دکوراسیون‌‌ها استفاده شوند.

مدیریت : حسن صالحی والا

💡 لامپ شمعی اشکی ۴وات
در رنگ های(سفید-آفتابی)
💡 لامپ حبابی فیلامنتی طلایی خمره ای ۸ واتEDC
در رنگ (آفتابی)
💡 لامپ حبابی فیلامنتی ۸وات EDC
در رنگ های(سفید-آفتابی)
💡 لامپ طرح سفینه‌ایEDC
۳۰واتو۵۰وات در رنگ های(سفید-آفتابی)
💡 لامپ آویزی ۳۰وات EDC
در رنگ های(سفید-آفتابی)
💡 لامپ حبابی۲۰وات و۳۰وات و۴۰وات EDC
در رنگ(سفید)
💡 لامپ حبابی ۸۵واتEDC
در رنگ های (سفید-آفتابی)
💡 لامپ حبابی ۳۸وات طرح فلاور EDC
در رنگ (آفتابی)

لامپ هالوژن سقفی , لامپ هالوژن سوزنی , پروژکتور شرکتEDC , محصولات شرکت EDC ,