Address & Contact

Our Address

تهران

Telephone

تولیدکننده انواع لامپ LED و هالوژن در شهریار

✔️ فروش قطعات لامپ و هالوژن
✔️ فروش به صورت تک و عمده

لامپ چراغ هالوژن دلتا الکتریک
⚡️ ما نیازهای بازار ساختمان به ابزار برقی و محصولات الکتریکی را نیازسنجی و شناسایی کرده و بر مبنای آن تمامی‌اقلام برقی مورد نیاز را با استفاده از تجربه چندین ساله در صنعت برق کشور و با توجه به نیاز بازار ساختمان در ایران برای هر یک از گروه محصولات، چندین برند معتبر ایرانی و خارجی را به صورت انحصاری یا نمایندگی رسمی‌انتخاب و در سبد محصولات خود قرار دادیم.

⚡️ طیف وسیع محصولات با کیفیت همراه با قیمت مناسب آن ها، خریدی راحت و رضایت بخش را برای همراهان ما فراهم کرده است، که این مهم را از طریق امکان بررسی فنی و کاربردی ابزارآلات و خدمات مناسب مهیا کرده ایم.

لوستر چیست؟

⚡️فرهنگ لغت آمریکایی لوستر را به عنوان یک لامپ روشنایی تزئینی شاخه دار تعریف می‌کند که شامل تعدادی لامپ یا شمع است و از سقف آویزان می‌شود.

برای ایمنی در برابر آتش، در مدل‌های امروزی به ندرت از شمع استفاده می‌شود. بسته به طرح تزیین، مقیاس اتاق شما و پریزهای الکتریکی موجود، مدل مناسب را انتخاب نمایید.

💠 انواع لامپ‌‌های هالوژن

💠 هالوژن SMD

⚡️این لامپ‌ها همان‌طور که از اسمشان پیداست بر اساس تکنولوژی SMD ساخته شده‌‌اند و چند چیپ ال‌ای‌دی دارند که با یک سیم نازک به هم متصل شده است. این لامپ‌ها گرمای کمتر و نور بیشتری دارند و به‌دلیل زیبایی بیشتر هالوژن‌های SMD، مصرف گسترده‌تری از این نوع لامپ‌ها در ساخت تجهیزات نورپردازی می‌شود.

💠 هالوژن COB

⚡️الوژن‌ها COB هم مثل هالوژن‌ها SMD پرنور هستند. این مدل از هالوژن‌ها هم چیپ‌های الکترونیکی دارند و روی برد نصب می‌شوند. COBها یک نقطه نورانی را نمایش می‌دهند و علاوه بر اینکه مصرف کم و عمر بالایی دارند، برای استفاده در سقف‌ کاذب و محیط‌های توکار آشپزخانه و … استفاده می‌شوند.

💠 هالوژن LED

⚡️هالوژن‌های LED تشکیل‌شده از چندین دیو‌د نورافشان هستند که وقتی جریان الکتریکی به آنها می‌رسد، نور تولید می‌کنند. هرچه تعداد دیود‌های لامپ هالوژن بیشتر باشد، نور لامپ بیشتر است.این لامپ‌ها هم مصرف برق چندانی ندارند و می‌توانند در ساختمان‌های مسکونی و مغازه‌‌ها و همچنین نورپردازی در دکوراسیون‌‌ها استفاده شوند.

چندراهی و محافظ برق خانگی چیست؟

⚡️با افزایش استفاده از تجهیزات الکتریکی در زندگی روزمره، بسیاری از اوقات با کمبود پریز برق برای تغذیه دستگاه‌های برقی مواجه شده‌ایم.

از جمله وسایل برقی با اهمیتی که امروزه در همه اماکن مسکونی و اداری استفاده زیادی از آن می‌شود و با کمک آن می‌توان به طور همزمان از تعداد دستگاه برقی مورد نیاز استفاده کرد، چندراهی برق می‌باشد.

یکی از مواردی که لازم است برای استفاده مطلوب و بالابردن طول عمر مفید این تجهیزات برقی استفاده شود، محافظ برق خانگی نام دارد. از محافظ برق خانگی به منظور بیشتر کردن طول عمر قطعات کامپیوتر حفاظت از یخچال و دیگر وسایل برقی در برابر اختلالات برق استفاده می‌شود. محافظ برق یا چندراهی برق از نظر عملکرد و کارکرد تفاوت‌هایی با هم دارند.

سیم و کابل چیست؟

سیم یک هادی رسانای الکتریکی است، در حالی که کابل گروهی از سیمهای در هم پیچیده است. اصطلاح کابل در اصل در یک زمینه الکتریکی، برای انتقال جریانهای الکتریکی استفاده می شود.

چه در داخل و چه در فضای باز، نصب مناسب سیم و کابل از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است اطمینان از برق رسانی ایمن و همچنین عبور از بازرسی های برق حائز اهمیت می باشد.

مدیریت : مجتبی کاظمی

لامپ چراغ هالوژن دلتا الکتریک

برخلاف سایر لامپها گازی و LED در ساخت لامپ مایعی ، تکنولوژی نور حالت جامد بکار رفته است
• این نوع از روشنایی نوین ، در مقابل شوک و لرزش مقاوم هستند.
• در تولید لامپ LED از فناوری بدون سرب استفاده شده است.
• روشنایی ال ای دی به عنوان نور سبز شناخته میشود.
• لامپ ال ئی دی از نظر زیست محیطی و انرژی بسیار مفید است.
. آژانس حفاظت محیط زیست ایالت متحده آمریکا نیز لامپ LED را تایید می کند.
• طول موج فروسرخ و فرابنفش در روشنایی تولیدی توسط چراغ ال ای دی وجود ندارد.
• بدلیل عدم تولید امواج فروسرخ ، نور لامپ ال ئیدی با امواج رادیویی تداخلی ندارد.
• چراغ ال ای دی ضد آب است و شرایط دمایی آب و هوا در عملکرد لامپ LED تاثیری نمی گذارد.
• بازه دمایی عملکرد این نوع از تکنولوژی تولید نور ، بین منفی 40 تا مثبت 85 درجه سانتیگراد میباشد
لامپ ال ای دی در تمام نقاط کره زمین قابل استفاده
می باشند.
• نقاط تاریک در اطراف لامپ ال ئیدی کمتر مشاهده میشود.
. طول عمر بالا و مصرف انرژی حداقلی لامپ LED در سیستم روشنایی
• از نظر اقتصادی ، استفاده از چراغ ال ای دی برای تامین روشنایی ساختمان بصرفه
است.
لامپ ها جدید از ولتاژ برق مصرفی متناوب شهری 220 ولت استفاده میکنند.

فروش هالوژن مهتابی ۹ وات برند لافت با یکسال ضمانت
فروش تکی ۳۰۰۰۰ تومان
فروش عمده ۱۵۰ عدد به بالا ۲۵,۰۰۰ تومان
فروش هزار عددی دونه ایی ۲۲،۰۰۰ تومان

 

فروشگاه اینترنتی لوازم روشنایی , انواع لوازم الکتریکی , لوازم نور و روشنایی , تولید کننده لوازم برقی ساختمان , عکس لوازم الکتریکی , کالای برق روشنایی , پخش لوازم الکتریکی در تهران , لامپ چراغ هالوژن دلتا الکتریک ,